ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

Κ. πρωθυπουργέ, τα 14 νήπια ανά νηπιαγωγό τα θεωρείτε πολυτέλεια! Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Σάββατο, 31 Μαΐου 2014

Η γελοιογραφία της ημέρας από τον ΚΥΡ


Το τελικό κείμενο της πρότασης του σχεδίου νόμου της ειδικής εκπαίδευσης, πριν την κατάθεσή του στη Βουλή των Ελλήνων.

Λίγο πριν τον ανασχηματισμό, ο υπουργός παιδείας και θρησκευμάτων αποφάσισε τελικά, τις "βαθιές" τομές για το νέο σχολικό έτος.


Ο Υπουργός Παιδείας απέστειλε προς δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβέρνησης την παρακάτω απόφαση για τις αλλαγές στο νέο σχολικό και διδακτικό έτος.

1. Το σχολικό έτος 2014-15 για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 31η Αυγούστου 2015. 
2. Για το σχολικό έτος 2014-15, το διδακτικό έτος για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 30η Ιουνίου 2015. Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου δύναται να αξιοποιηθεί για επιμορφωτικά σεμινάρια. 
3. Για το σχολικό έτος 2014-15 οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τα Νηπιαγωγεία, καθώς και η διδασκαλία των μαθημάτων για τα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια,δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αρχίζει στις 8 Σεπτεμβρίου 2014. Δίνεται η δυνατότητα να παραταθεί το χρονικό διάστημα διενέργειας των εξετάσεων της εξεταστικής περιόδου του Σεπτεμβρίου για τα Γυμνάσια,Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. 
4. Για το σχολικό έτος 2013-2014, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα Νηπιαγωγεία και η διδασκαλία των μαθημάτων στα Δημοτικά λήγουν στις 13 Ιουνίου 2014 ενώ για το σχολικό έτος 2014-15 θα λήξουν στις 15 Ιουνίου 2015. 
5. Οι διακοπές των Χριστουγέννων για τα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, θα διαρκέσουν από τις 24 Δεκεμβρίου 2014 μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου 2015. 
6. Για το σχολικό έτος 2014-15 η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται, για ολες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής, κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα.

Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΤΠΕ) τον ΙΟΥΝΙΟ - ΙΟΥΛΙΟ για όσους εκπαιδευτικούς έχουν ολοκληρώσει τα παλαιότερα σεμινάρια επιμόρφωσης


ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΤΠΕ) τον ΙΟΥΝΙΟ - ΙΟΥΛΙΟ για όσους εκπαιδευτικούς έχουν ολοκληρώσει τα παλαιότερα σεμινάρια επιμόρφωσης
Ενημέρωση για διενέργεια Πιστοποιήσεων από το ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ Π.Τ.Δ.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Προς όλους τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σάς καθιστούμε γνωστό πως έχει προγραμματιστεί νέα περίοδος διενέργειας Πιστοποιήσεων Β΄ Επιπέδου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για πληροφορίες στον αρμόδιο φορέα υλοποίησης Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) εδώ ή στην Υπηρεσία Help Desk Β΄ Επιπέδου http://b-epipedo2.cti.gr. Οι πιστοποιήσεις στα Ιωάννινα θα πραγματοποιούνται στο ΚΕΠΙΣ Ιωαννίνων, που στεγάζεται στο «Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1ος όροφος). 
Οι πιστοποιήσεις, που θα διενεργηθούν από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο, αποτυπώνονται παρακάτω. Σημειώνεται πως στο ηλεκτρονικό σύστημα τα προγράμματα εμφανίζονται σταδιακά, ενώ ο αριθμός αιτήσεων για κάθε πιστοποίηση είναι περιορισμένος (15 το μέγιστο), για αυτό καλό θα ήταν οι ενδιαφερόμενοι να επισκέπτονται τακτικά την ιστοσελίδα, στην οποία θα πρέπει να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους,http://ifigeneia.cti.gr/mis/login.jsp?currLink=15, προκειμένου να διασφαλίσουν εγκαίρως τη συμμετοχή τους. Στην ίδια διεύθυνση μπορούν, επίσης, να απευθυνθούν όσοι εκπαιδευτικοί θέλουν να επιλύσουν άλλες εκκρεμότητες, όπως κωδικοί πρόσβασης, βεβαιώσεις παρελθούσας συμμετοχής κ.ά.

Ο Ιατρικός σύλλογος Αθηνών διαφωνεί με το ατομικό δελτίο υγείας, ως μοναδικό δικαιολογητικό εγγραφής των παιδιών στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό.



Προς τον Υπουργό Υγείας
Κο. Άδωνι Γεωργιάδη                                  Αθήνα, 30.05.2014
                                                                     ΑΠ 44823


ΘΕΜΑ: «Ο ΙΣΑ ζητά την τροποποίηση της Κ.Υ.Α. αναφορικά με την κατάργηση καρδιολογικών και οφθαλμιατρικών πιστοποιητικών υγείας μαθητών»
Αξιότιμε κε. Υπουργέ,

Δυνάμει της υπ’ αρ. Φ.6/304/75662/Γ1/2014 Κοινής Υπουργικής Απόφασης καθιερώνεται το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) ως δικαιολογητικό εγγραφής των παιδιών στο νηπιαγωγείο και στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και ως ιατρικό πιστοποιητικό παρακολούθησης της υγείας των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια φοίτησης αυτών στις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε. και Δ.Ε.)

Συνεπεία της ανωτέρω απόφασης και των προβλεπόμενων σε αυτήν είναι να μην απαιτείται πλέον πιστοποιητικό υγείας από ιατρό καρδιολόγο και οφθαλμίατρο, ως δικαιολογητικό εγγραφής των μαθητών.

Επί του προαναφερθέντος ζητήματος, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε την αναγκαιότητα και τον σπουδαίο ρόλο της καρδιολογικής και οφθαλμολογικής εξέτασης μαθητών πριν την εγγραφή τους στο σχολείο, διότι κυρίως συντελεί στην διαφύλαξη της υγείας τους και την προφύλαξη τους σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, το οποίο οι γονείς ενδεχομένως να αγνοούσαν μέχρι τότε.

Επειδή πρόκειται για πολύ ευαίσθητο ζήτημα που συνδέεται με την υγεία ανήλικων παιδιών, παρακαλούμε για την επανεξέταση και τροποποίηση της εν λόγω Κ.Υ.Α, στο τμήμα που αφορά την κατάργηση της καρδιολογικής και οφθαλμολογικής εξέτασης.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                          Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ              ΕΥΣΤ. ΤΣΟΥΚΑΛΟΣ

Μέγα Σκάνδαλο σε εξέλιξη στο Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στις πλάτες 25.000 εκπαιδευτικών



Διέρρευσε στο διαδίκτυο και ειδικότερα, όπως όλα όσα θέλει το Υπουργείο Παιδείας να διαρρεύσει, η πρόταση του ΙΕΠ για την επιμόρφωση 25.000 εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - Β’ ΦΑΣΗ» (σ.σ. ήδη υλοποιείται).
Αυτή καθ’ αυτή η πρόταση δείχνει και αποδεικνύει ότι είτε η Νέα Δημοκρατία και ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Αρβανιτόπουλος δεν έχουν κανένα σχέδιο για την  στοιχειώδη και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είτε  είχε ήδη συμφωνήσει ως αντιπολίτευση με την τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την περίφημη μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, αφού όλα όσα περιγράφονται στο, υπό έγκριση, πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δεν είναι τίποτα άλλο παρά «δράσεις» που περιλαμβάνονται στις προτάσεις της για το Νέο Σχολείο και το Τεχνολογικό Λύκειο. Τουλάχιστον η κ. Διαμαντοπούλου μπορεί τώρα να ανακράξει «ο αγώνας τώρα δικαιώνεται».

ΙΩΑΝΝΙΝΑ: Όλοι οι Διευθυντές απήργησαν

 
Από Φίλιππο Ευαγγέλου,
Δάσκαλος – Αιρετός Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ηπείρου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Δ/ΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (29/5/14):
Από τους 26 περίπου δ/ντες που είχαν κληθεί για να επιμορφωθούν για την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (και συγκεκριμένα για την ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: δ) Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια,η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια: αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις, ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της) ΟΛΟΙ έκαναν ΑΠΕΡΓΙΑ.
Ανακοίνωση του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
για την πρώτη μέρα της επιμόρφωσης των Διευθυντών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων χαιρετίζει την καθολική συμμετοχή των συναδέλφων Διευθυντών του Νομού μας στη σημερινή απεργία (Πέμπτη 29-5-2014), πρώτη ημέρα εφαρμογής του προγράμματος Επιμόρφωσης Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης δηλώνοντας έτσι την αγωνία και τον προβληματισμό τους για το μέλλον του δημόσιου σχολείου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα βρίσκεται στο πλευρό τους και αύριο Παρασκευή 30-5-2014, τη Δευτέρα 2-6-2014 αλλά και την Τρίτη 3-6-2014 για να δηλώσουμε μαζί ότι καμιά αξιολόγηση και καμιά μεταρρύθμιση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή και να έχει θετικά αποτελέσματα, όταν επιβάλλεται και δεν είναι προϊόν γόνιμου και ουσιαστικού διαλόγου ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και την εκπαιδευτική κοινότητα.
Δηλώνουμε δε πως θα συνεχίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να δίνουμε τον καθημερινό μας αγώνα για ένα σχολείο δημοκρατικό, αντάξιο των προσδοκιών του ελληνικού λαού.
Το ΔΣ

Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

10.929 οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Π.Ε. Η αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών.

Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κι έως σήμερα έχουν προσληφθεί 10.929 εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης.
Από αυτούς 7.948 έχουν προσληφθεί στη Γενική Εκπαίδευση και 2.981 στην Ειδική Αγωγή.
Συγκεκριμένα: Στη Γενική Εκπαίδευση προσλήφθηκαν
3.352  Δάσκαλοι
1.467  Νηπιαγωγοί
3.129  Ειδικότητες, εκ των οποίων 183 είναι μειωμένου ωραρίου.

Από τους 7.948 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μόνο οι 1.714 (870 ΠΕ60, 834 ΠΕ70 και 10 ΠΕ06) προσλήφθηκαν με πιστώσεις του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.
Στην Ειδική Αγωγή προσλήφθηκαν 2.981 εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50/71 και ΠΕ60.50/61.
Από αυτούς 1.293 ΠΕ70.50/71 και 258 ΠΕ60.50/61 προσλήφθηκαν σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και 1.848 ΠΕ70.50/71 και 582 ΠΕ60.50/61 στην Παράλληλη Στήριξη.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία και παρά τις αρχικές δυσοίωνες προβλέψεις, ο αριθμός των αναπληρωτών που προσλήφθηκαν για το 2013-2014 είναι κατά 1.007 μεγαλύτερος από τον αριθμό προσλήψεων του προηγούμενου έτους 2012 – 2013.
Με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή καθίσταται αναγκαίος ο άμεσος προγραμματισμός μονίμων διορισμών στην Π.Ε. για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης.
Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Καθυστέρηση και στασιμότητα στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών Π.Ε.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Μεγάλη καθυστέρηση και στασιμότητα υπάρχει στην πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών της Π.Ε. Παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις και τα ερωτήματα προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, ουδείς γνωρίζει το χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης των μεταθέσεων, των αποσπάσεων, των μόνιμων διορισμών και των προσλήψεων αναπληρωτών για το 2014.
Συγκεκριμένα:
1. Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Π.Ε.:
Μετά την 5μηνη καθυστέρηση έκδοσης της εγκυκλίου, χωρίς κανένα λόγο, αφού καμιά αλλαγή δεν έγινε, δεν έχουν ζητηθεί ακόμη ούτε τα κενά από τις Δ/νσεις Π.Ε. Με βάση δε τις διαδικασίες που απαιτούνται - εξέταση ενστάσεων, αμφισβητούμενες αιτήσεις, μεταθέσεις σε διαπολιτισμικά κλπ. - η ανακοίνωση των μεταθέσεων δεν αναμένεται να γίνει πριν το τέλος Ιουνίου – αρχές Ιουλίου του 2014.
Υπενθυμίζω ότι οι μεταθέσεις γίνονται με βάση τα οργανικά κενά που αποστέλλουν οι Δ/νσεις Π.Ε. (άρθρα 4 και 12 του Π.Δ. 50/96) στα οποία υπολογίζονται και οι παραιτήσεις που έγιναν μέχρι τις 30 του Απρίλη.
2. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ 
Η καθυστέρηση στην ανακοίνωση των μεταθέσεων θα έχει επιπτώσεις στην υποβολή των αιτήσεων για απόσπαση και στην εξέτασή τους. Η σχετική εγκύκλιος δεν έχει ακόμη ετοιμαστεί και οι συνάδελφοι βρίσκονται για μια ακόμη φορά σε ομηρία, αφού δεν θα γνωρίζουν έγκαιρα σε ποια σχολική μονάδα θα υπηρετήσουν το Σεπτέμβρη για να κάνουν τον οικογενειακό τους προγραμματισμό. Κατά τη γνώμη μου η εγκύκλιος των αποσπάσεων θα πρέπει να εκδοθεί άμεσα, να υποβάλουν αιτήσεις οι συνάδελφοι και να τους δοθεί η δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων. Εξυπακούεται ότι οι αποσπάσεις πρέπει να γίνουν με τη μοριοδότηση και με βάση τα πραγματικά κενά που θα αποστείλουν οι Δ/νσεις Π.Ε. και όχι με τον απαράδεκτο και αδιαφανή τρόπο που έγιναν πέρυσι.
3. Μόνιμοι διορισμοί – προσλήψεις αναπληρωτών
Παρά τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν στην Π.Ε., εξαιτίας των συνταξιοδοτήσεων, καμιά βούληση δεν υπάρχει από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για μόνιμους διορισμούς. Οι μόνιμοι διορισμοί την τελευταία τριετία στην Π.Ε. ήταν ελάχιστοι, περίπου 270, ενώ οι αποχωρήσεις περισσότερες από 7.200. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δεν τηρούν στην εκπαίδευση ούτε καν το 1:5 που έχουν συμφωνήσει με την Τρόικα.
Καμία, επίσης, ενημέρωση δεν υπάρχει για το τι θα γίνει με τις προσλήψεις αναπληρωτών την επόμενη σχολική χρονιά. Πόσες δηλαδή πιστώσεις θα δοθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό και το ΕΣΠΑ, προκειμένου να καλυφθούν τα λειτουργικά κενά.
Η προκήρυξη διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, άμεσα, τόσο για την Ειδική, όσο και για τη Γενική Αγωγή είναι σήμερα περισσότερο αναγκαία από ποτέ, προκειμένου να καλυφθούν οι χιλιάδες κενές οργανικές θέσεις που υπάρχουν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι αδιανόητο οργανικά κενά να καλύπτονται όχι με μόνιμους διορισμούς, αλλά με προσλήψεις αναπληρωτών. Στην Ειδική Αγωγή, μάλιστα, συνάδελφοί μας έφτασαν να έχουν μέχρι 12 χρόνια προϋπηρεσίας, ως αναπληρωτές, χωρίς να έχει γίνει ούτε μια πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Είναι βέβαιο ότι η κατάσταση αυτή θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, που έχει την αποκλειστική ευθύνη γι’ αυτή την καθυστέρηση, οφείλει ΤΩΡΑ να κινήσει τις διαδικασίες για να γίνουν έγκαιρα οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να κατανοήσει ότι οι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με ανάγκες, δικαιώματα και υποχρεώσεις και γι’ αυτό θα πρέπει να έχουν έστω και τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται, προκειμένου να κάνουν τον οικογενειακό τους προγραμματισμό.
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Διαμαρτυρία δασκάλων για αξιολόγηση στην Τρίπολη: Είμαστε στα όριά μας

ArcadiaPortal.g
Διαμαρτυρία δασκάλων πραγματοποιήθηκε μπροστά στο 7ο δημοτικό σχολείο Τρίπολης σήμερα 28 Μαΐου για την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικών. Ο κ. Μαρκόπουλος Κωνσταντίνος, πρόεδρος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Αρκαδίας βρέθηκε εκεί μαζί με συναδέλφους εκπαιδευτικούς για να αναφέρει τους λόγους της διαμαρτυρίας.

Πραγματοποιείται λοιπόν στάση εργασίας αυτήν την ώρα αλλά και 48ωρη απεργία, καθώς κανένας δεν προσήλθε στη διημερίδα αξιολόγησης, όπου η Πολιτεία επιθυμεί να επιμορφώσει διευθυντές, προκειμένου να προβούν σε αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Ο ίδιος επισημαίνει, ότι δεν είναι εναντίον της αξιολόγησης, απεναντίας, η ΔΟΕ έχει κάνει προτάσεις ήδη απ’ τι 1993 για αξιολόγηση, μελετώντας όλες τις συνθήκες αυτές που η Πολιτεία αγνοεί, καθώς όπως αναφέρεται υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις στην παιδεία γενικότερα.

Δημιουργήθηκε χρονιά αναστάτωσης , από πλευράς πολιτείας για το εν λόγω μείζον θέμα. Ο κ Μαρκόπουλος τονίζει την κάθετη αντίθεση εκπαιδευτικών απέναντι σε αυτό που η πολιτεία θέλει να επιβάλλει, καθώς θεωρεί ότι αυτή η διαδικασία οδηγεί σε ποσοστώσεις , όπου είναι καθαρά αντιδημοκρατικές.

Στόχος τέλος τονίζει όλων αυτών, είναι η Χειραγώγηση και μισθολογική καθήλωση, επισημαίνει δε χαρακτηριστικά, ότι όλοι είναι στα όριά τους.

Η Ελένη Αρβελέρ διαλύει τους μύθους για την ΄Αλωση


«Κερκόπορτα; Αστεία πράγματα»

Η Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ θυμάται παλαιότερα τους- ξένους φοιτητές της στη Σορβόννη να της στέλνουν… συλλυπητήριο τηλεγράφημα κάθε 29η Μαΐου, την ίδια ώρα που τα περισσότερα Ελληνόπουλα αν τα ρωτούσες τι έγινε τη μέρα εκείνη δεν ήξεραν ακριβώς. Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα έγινε, λίγο έως πολύ, μόδα να θυμόμαστε κάθε χρόνο τέτοια μέρα την Αλωση της Πόλης - μερικοί από κεκτημένη ταχύτητα ή άγνοια μιλούν για «εορτασμό», αντί για επέτειο, και να μην αρκούμαστε στον εορτασμό της έναρξης της Επανάστασης, κάθε 25 του Μαρτίου. Μεγάλη η σημασία της Πόλης, θα πει κανείς, για τους Ελληνες. Σωστό. Οπότε και η συμβολική σημασία της Αλωσης είναι εξίσου μεγάλη. Εστω και αν η πολιορκία της από τους Οθωμανούς ήταν απλώς μία από τις πολλές, έστω και αν το κλίμα της εποχής ήταν τέτοιο, η κατάσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν τέτοια, που έκπληξη θα ήταν το να μην αλωθεί η Πόλη.

Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης εκτός εργασιακού ωραρίου

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αρ. Πρωτ. 890

Αθήνα  28/5/2014

Προς      
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. 

   ΘΕΜΑ : «Επιμόρφωση  Στελεχών Εκπαίδευσης εκτός εργασιακού ωραρίου»

 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του τα ερωτήματα πολλών Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. σχετικά με την πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Επιμόρφωσης  Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» που αφορά  τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων σε όλους τους νομούς της χώρας, εκτός ωραρίου εργασίας

Τονίζει για μια ακόμη φορά

ότι κανείς εκπαιδευτικός δεν μπορεί να υποχρεωθεί να ασκήσει έργο ή να παρακολουθήσει την οποιαδήποτε διημερίδα ή άλλου τύπου επιμόρφωση εκτός του εργασιακού του ωραρίου.

  Καλεί τους Διευθυντές των σχολείων, που όπως όλος ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν δώσει και δίνουν τον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης - χειραγώγησης, να μην πάρουν μέρος στις διημερίδες δηλώνοντας με την αγωνιστική στάση τους την απόφαση του Κλάδου να βάλει φραγμό στους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την προώθηση της εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης των ποσοστώσεων, της μισθολογικής - βαθμολογικής καθήλωσης και των απολύσεων.


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

Το μήνυμα του Αρχιεπισκόπου προς τους μαθητές/τριες για τις εξετάσεις




Άλλη μια σχολική χρονιά φθάνει σε λίγο στο τέλος της. Μια διαδρομή που άρχισε τον περυσινό Σεπτέμβριο, για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, για την καλλιέργεια του πνεύματος αλλά και του ήθους, μια διαδικασία που κατευθύνει σε κοινωνικοποίηση, συνεργατικότητα, φιλία.
Και τώρα είναι μπροστά σας οι εξετάσεις! Μια ξεχωριστή, δύσκολη περίοδος στη ζωή κάθε μαθητή, που απαιτεί λίγη περισσότερη μελέτη με πρόγραμμα και μέθοδο, ψυχραιμία, προσήλωση στο στόχο σας, ετοιμότητα και καλή προετοιμασία.
Η συμμετοχή όλων σας στις εξετάσεις αποτελεί σημαντικό κατόρθωμα από μόνη της, ενώ παράλληλα οι ημέρες αυτές σάς προετοιμάζουν μοναδικά για τις λογής-λογής εξετάσεις, που θα χρειαστεί να δώσετε αργότερα στη ζωή σας και στις δυσκολίες της. Έτσι, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, οι κόποι σας δεν θα έχουν πάει χαμένοι. Θα είναι μια πολύ χρήσιμη εμπειρία για το μέλλον σας.
Θα ήθελα να απευθυνθώ ιδιαίτερα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου, που με τη συμμετοχή τους στις πανελλήνιες εξετάσεις διεκδικούν την είσοδό τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι μια πολύ σημαντική εμπειρία. Η αφετηρία μιάς καινούργιας διαδρομής για το άνοιγμα ενός νέου κόσμου αναζητήσεων και προοπτικών.
Οπλισμένοι με προσδοκίες και υπομονή, δώστε τον αγώνα σας χωρίς άγχος και υπερβολική αγωνία, χωρίς εξάντληση στην καθημερινή κούραση, με εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σας και στο χαρακτήρα σας, με παρακαταθήκη τις γνώσεις που αποκομίσατε δώδεκα χρόνια στα θρανία. Δείτε με θετική στάση την εμπειρία αυτή, με προσδοκίες και ελπίδα, με όραμα και χαμόγελο. Να θυμάστε πως το μέλλον σας δεν εξαρτάται μόνο από το αποτέλεσμα των πανελλαδικών εξετάσεων. Το ταξίδι της ζωής είναι συναρπαστικό και ελπιδοφόρο, στηρίζεται κυρίως στην ολοκληρωμένη και γερή προσωπικότητα, στη δύναμη του χαρακτήρα και στο ήθος, στους ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν. Περιμένουμε όλοι πολλά καινούργια και διαφορετικά από εσάς, γι΄ αυτό να έχετε αφοσίωση σε αρχές και σε αξίες, προκειμένου, με κόπους αλλά και ανατροπές, να δημιουργήσετε έναν δικαιότερο κόσμο.
Σάς θυμίζω και ένα πολύ σημαντικό εφόδιο που έχετε στη διάθεσή σας: την προσευχή της καρδιάς μας προς τον Θεό Πατέρα, που δίνει ειρήνη, γαληνεμένη συνείδηση, αγωνιστική διάθεση και πραγματική αισιοδοξία. Και μαζί τη Θεία Λειτουργία στις εκκλησιές μας, το μοναδικό προνόμιό μας να ακουμπάμε τις έγνοιες και τις αγωνίες μας στον Χριστό, τον αληθινό Φίλο και Συνοδοιπόρο κάθε νέου ανθρώπου.
Εύχομαι από καρδιάς να ολοκληρώσετε την προσπάθειά σας και να αποδώσουν καρπούς οι κόποι σας. Παρακαλώ τους γονείς σας να σάς στηρίζουν στις επιλογές σας χωρίς πίεση, και τους καλούς εκπαιδευτικούς μας να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να ανταπεξέλθουν με συνέπεια στο καθήκον τους και πάλι. Σε όλους εύχομαι υγεία και δύναμη, ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός να σας χαρίσει τη φώτιση και τη θέληση για να καταφέρετε να εκπληρώσετε όλα σας τα όνειρα.
Μετά πατρικών ευχών και αγάπης.
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
+ Ο ΑΘΗΝΩΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

272 Διορισμοί εκπαιδευτικών το 2010-2013 έναντι 7.192 συνταξιοδοτήσεων.


Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου τα τρία τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν 7.192 εκπαιδευτικοί Π.Ε.
2010 – 2011:  3.762
2011 – 2012:  1.587
2012 – 2013:  1.843
Αν προσθέσουμε και τις φετινές συνταξιοδοτήσεις πιθανόν να ο αριθμός να ξεπεράσει τις 10.000.
Έναντι αυτών των συνταξιοδοτήσεων πραγματοποιήθηκαν τα τρία τελευταία χρόνια μόλις.....

272 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών Π.Ε.

2010 – 2011:  133
2011 – 2012:  40
2012 – 2013:  99
Ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει, με βάση τα παραπάνω στοιχεία, την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες διεξαγωγής διαγωνισμού ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς στην Γενική Εκπαίδευση, αλλά και ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή.
Η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών δεν αποτελεί λύση για ποιοτική εκπαίδευση.

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

Η πρωτιά ΣΥΡΙΖΑ φέρνει ανασχηματισμό…και μάλιστα σαρωτικό!

Η νέα κυβέρνηση επιβάλλεται να είναι ολιγομελής,  με αλλαγές σε πρόσωπα και σε πολιτική!


Οι πολίτες, όπως ήταν αναμενόμενο, έστειλαν ηχηρό μήνυμα προς τον κυβερνητικό συνασπισμό:"μηδενική ανοχή σε όσους διαχειρίζονται τις υποθέσεις μας".

Αυτό το μήνυμα ο πρωθυπουργός, χθες το βράδυ, είπε ότι το έλαβε. Αναμένονται μάλιστα άμεσες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση από τον ίδιο, με τον ανασχηματισμό που εμμέσως πλην σαφώς προανήγγειλε. 
Ο ανασχηματισμός όμως, θα πρέπει να είναι προς την κατεύθυνση μίας ολιγομελούς κυβέρνησης και με αλλαγές σε κρίσιμα υπουργεία, όπως είναι τα λεγόμενα παραγωγικά αλλά και το παιδείας, από τα οποία η κυβέρνηση εξαιτίας των λανθασμένων πολιτικών χειρισμών έχει τεράστιο πολιτικό και επικοινωνιακό κόστος. Ο ανασχηματισμός σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επικεντρωθεί μόνο σε αλλαγές προσώπων, αλλά κυρίως, σε ουσιαστικές αλλαγές πολιτικών επιλογών.
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Οι πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας καταψήφισαν οκτώ νυν Δημάρχους!

Ως πολίτης της Δυτικής Μακεδονίας, εύχομαι ολόψυχα στους νέους Δημάρχους και σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, πλειοψηφίας και μειοψηφίας* να έχουν μία καλή, γόνιμη και αποδοτική θητεία.


Μόνο δύο Δήμαρχοι συνεχίζουν: Ο Ιωάννης Βοσκόπουλος και ο Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου, της Φλώρινας και Άργους Ορεστικού αντίστοιχα.
 Ν. Κοζάνης**

«Έχασε »το Δήμο Κοζάνης ο νυν Δήμαρχος Λάζαρος Μαλούτας (42.41%) από τον Ιωαννίδη Ελευθέριο (57,59%). Το ίδιο συνέβη και στο γειτονικό Δήμο Σερβίων – Βελεβεντού, όπου ο νυν δήμαρχος Βασίλειος Κωνσταντόπουλος (45,33%) παραδίδει τη «σκυτάλη»  στο γιατρό Αθανάσιο Κοσματόπουλο (54,67%) .

Αλλαγές είχαμε και στους Δήμους Εορδαίας και Βοΐου, όπου οι δύο γυναίκες Δήμαρχοι δεν κατάφεραν να επανεκλεγούν.

Η Παρασκευή Βρυζίδου (43,13%) τον προσεχή Σεπτέμβρη θα παραδώσει τα «ηνία» του Δήμου Εορδαίας στον Σάββα Ζαμανίδη (56,87%) και το ίδιο θα πράξει η Παναγιώτα Ορφανίδου (44,20%) στο γιατρό Δημήτριο Λαμπρόπουλο (55,80%) για το Δήμο Βοΐου.

Ν. Γρεβενών**

Ο νυν Δήμαρχος Γρεβενών Δημοσθένης Κουπτσίδης (42,60%) δεν επανεκλέχτηκε και νέος Δήμαρχος Γρεβενών για τα επόμενα 5 χρόνια θα είναι ο Γεώργιος Δασταμάνης (50,45%), που εκλέχτηκε από την πρώτη Κυριακή!

Ν. Φλώρινας**

Δεν επανεκλέχτηκαν οι Δήμαρχοι Αμυνταίου Ιωακείμ Ιωσηφίδης (47,61%) και Πρεσπών Βασίλειος Τσέπας (49,48%). Στη θέση τους εκλέγονται ο Κωνσταντίνος Θεοδωρίδης (52,39%) και Παναγιώτης Πασχαλίδης (50,52%) αντίστοιχα.

Ν. Καστοριάς**

Ο πρώην Βουλευτής Ανέστης Αγγελής (60.33%) στέρησε  μία δεύτερη θητεία στον νυν Δήμαρχο Μανώλη Χατζησυμεωνίδη (39,67%)

Στους υπόλοιπους 4 Δήμους της περιφέρειας είχαμε οριακή επανεκλογή του Ιωάννη Βοσκόπουλου (50,42%) και αποτυχία του νυν Βουλευτή Ευστάθιου Κωνσταντινίδη να εκλεγεί Δήμαρχος Φλώρινας. Στο Δήμο Άργους Ορεστικού επανεκλέχτηκε ο Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου (63,63%) από την πρώτη Κυριακή, ενώ η Μαρία Τερζοπούλου (30,50%) για δεύτερη συνεχόμενη φορά απέτυχε να εκλεγεί Δήμαρχος.

Στους Δήμους Δεσκάτης και Νεστορίου οι νυν Δήμαρχοι δεν συμμετείχαν και έτσι εκλέχτηκαν Δήμαρχοι στο μεν πρώτο ο Δημήτριος Καραστέργιος (53,03%) έναντι του Χρήστου Μπγιάλα (46,97%) και στο δε δεύτερο οριακά, ο οδοντίατρος Πασχάλης Γκέτσιος (50,50%), έναντι του Δημητρίου Κυριακού (49,50%).
  
*Ως τέως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Άργους Ορεστικού, επισημαίνω ότι, στους Δήμους δεν υπάρχει αξιωματική αντιπολίτευση. Υπάρχουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες.
**Αδόκιμος ο όρος Περιφερειακή Ενότητα και ο λαός δεν τον αποδέχεται.

 Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Δείτε τα αποτελέσματα, λεπτό προς λεπτό...


Ενημερωθείτε για το πώς εξελίσσονται οι μάχες στις Περιφέρειες και τους Δήμους όλης της Επικράτειας, μέχρι και τα τελικά αποτελέσματα!

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – 2η Επιμορφωτική Ημερίδα, της ενιαίας Ομάδας Εργασίας των νομών Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης και Φλώρινας

Ο Σχολικός Σύμβουλος ΕΑΕ της 14ης Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
(ως πρόεδρος, της ενιαίας Ομάδας Εργασίας Επιμόρφωσης των νομών: Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης και Φλώρινας)
Έχοντας υπόψη:
  1. Τα νομοθετικά δεδομένα της παραπάνω Υπουργικής Απόφασης και άλλων προγενέστερων συναφών νομοθετικών εγκυκλίων και σχετικών διατάξεων.
  2. Το Πρόγραμμα της σχετικής επιμορφωτικής Ημερίδας.
 παρακαλούμε
Στα πλαίσια του «Προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», την έγκριση των εντολών μετακίνησης των εκπαιδευτικών της ¨Παράλληλης Στήριξης¨/Συνεκπαίδευσης (Προσχολικής, Δημοτικής και Β/θμιας Εκπ/σης), για τη συμμετοχή τους στη δεύτερη (2η) ημερίδα επιμόρφωσης της Γ΄ Φάσης και διαρκούς Υποστήριξης των εκπαιδευτικών, που διοργανώνεται από την ενιαία Ομάδα Εργασίας Επιμόρφωσης της Δυτικής Μακεδονίας.
 [νομοί: α) Γρεβενών, β) Καστοριάς, γ) Κοζάνης και δ) Φλώρινας]
 Η επιμορφωτική Ημερίδα, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 29 Μαΐου 2014, στην αίθουσα εκδηλώσεων «Κοβεντάρειο» του Δήμου Κοζάνης.[ώρες συμμετοχής: 09.00 π.μ. – 14.00 μ.μ.]
            Καλούνται οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ¨Παράλληλης Στήριξης¨, να παρακολουθήσουν την επιμορφωτική ημερίδα.
Ο Σχολικός Σύμβουλος
Βασίλειος Μήτσιαλος

Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Πόσους και ποιους περιφερειακούς συμβούλους θα εκλέξουν οι συνδυασμοί του Γιώργου Δακή και του Θοδωρή Καρυπίδη ανά Περιφερειακή Ενότητα


A. Αν ο Δακής είναι πρώτος και ο Θοδωρής Καρυπίδης δεύτερος θα εκλεγούν:

Από το συνδυασμό του Γιώργου Δακή: 3 στα Γρεβενά, 5 στην Καστοριά, 13 στην Κοζάνη και 4 στη Φλώρινα  Σύνολο: 25

Aπό το συνδυασμό του Θοδωρή Καρυπίδη: 1 στα Γρεβενά, 1 στην Καστοριά, 5 στην Κοζάνη και 2 στη Φλώρινα Σύνολο: 9

Από το συνδυασμό του Θέμη Μουμουλίδη: 1 Kοζάνη και 1 Φλώρινα Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό της Γεωργίας Ζεμπιλιάδου: 1 Kοζάνη και 1 Καστοριά Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό του Γιάννη Βήττα: 1 Kοζάνη και 1 Γρεβενά Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό Κουρκούτα: 1 Kοζάνη Σύνολο: 1

Σ’ αυτή την 1η περίπτωση το επόμενο 41μελες περιφερειακό συμβούλιο θα απαρτίζεται από τα παρακάτω πρόσωπα:

Οι 25 του Δακή

1. ΣΒΩΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
2. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
3. ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
4. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
5. ΠΑΤΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΖΗΚΟΥ
6. ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
7. ΒΑΒΛΙΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
8. ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
9. ΡΕΠΑΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
10. ΔΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
11. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ
12. ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
13 ΜΑΤΙΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
14. ΚΟΥΤΣΟΤΟΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ
15. ΤΖΗΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
16. ΧΑΤΖΗΖΗΣΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
17. ΖΗΔΡΟΥ-ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΑΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ
18. ΚΟΖΑΤΣΑΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
19. ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (ΚΑΛΙ) ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
20. ΣΑΡΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
21. ΔΟΥΚΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
22. ΚΙΟΣΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
23. ΓΡΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΥΦΩΝ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
24. ΛΙΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΤΕΛΗ
25. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΤΑΚΗΣ) του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Οι 9 του Καρυπίδη

26. ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ (ως υποψήφιος Περιφερειάρχης)

27. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΑΣ (ως υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης)

28 . ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΣΥΜΕΩΝ

29. ΤΣΟΤΣΟΣ ΠΑΥΛΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
30. ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΤΑΚΗΣ) του ΣΩΚΡΑΤΗ
31. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΗΜΑΝΔΡΑΚΟΣ (ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΓΕΒΕΝΩΝ)

32. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ (ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ)

33. ΜΠΙΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ)

34. ΓΕΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ

Oι υπόλοιποι:

35. ΘΕΜΗΣ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ

36. ΣΑΠΑΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ (υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας με συνδυασμό Θ. Μουμουλίδης)

37. ΖΕΜΠΙΛΙΑΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

38. ΑΓΝΗ ΚΑΝΔΥΛΗ ΜΥΚΩΝΙΑΤΑΚΗ

39. ΒΗΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

40. ΤΑΤΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ (υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών με τη Λαϊκή Συσπείρωση)

41. ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑΣ (υποψήφιος περιφερειάρχης με την Ελληνική Αυγή)

Β. Αν ο Καρυπίδης είναι πρώτος και ο Γιώργος Δακής δεύτερος, θα εκλεγούν:

Aπό το συνδυασμό του Θοδωρή Καρυπίδη: 3 στα Γρεβενά, 4 στην Καστοριά, 14 στην Κοζάνη και 4 στη Φλώρινα Σύνολο: 25

Από το συνδυασμό του Γιώργου Δακή: 1 στα Γρεβενά, 2 στην Καστοριά, 4 στην Κοζάνη και 2 στη Φλώρινα Σύνολο: 9

Από το συνδυασμό του Θέμη Μουμουλίδη: 1 Kοζάνη και 1 Φλώρινα Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό της Γεωργίας Ζεμπιλιάδου: 1 Kοζάνη και 1 Καστοριά Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό του Γιάννη Βήττα: 1 Kοζάνη και 1 Γρεβενά Σύνολο: 2

Από το συνδυασμό Κουρκούτα: 1 Kοζάνη Σύνολο: 1

Σ’ αυτή την 2η περίπτωση το επόμενο 41μελες περιφερειακό συμβούλιο θα απαρτίζεται από τα παρακάτω πρόσωπα:

1. ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΣΥΜΕΩΝ
2. ΤΣΟΤΣΟΣ ΠΑΥΛΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
3. ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΤΑΚΗΣ) του ΣΩΚΡΑΤΗ
4. ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΦΩΤΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
5. ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
6. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
7. ΚΑΤΑΝΑΣ ΧΑΡΙΣΙΟΣ (ΧΑΡΗΣ) του ΛΑΖΑΡΟΥ
8. ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΝΕΟΚΛΗΣ του ΛΕΩΝΙΔΑ
9. ΚΑΛΑΪΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ) του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
10. ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΠΑΥΛΟΥ
11. ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ του ΜΙΧΑΗΛ
12. ΚΑΤΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
13. ΚΩΤΣΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
14. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ

15. ΚΑΝΑΒΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
16. ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
17. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ
18. ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
19. ΚΟΥΣΚΟΥΡΑ ΑΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
20. ΒΑΣΣΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
21. ΚΩΤΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ
22. ΓΕΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
23. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
24. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
25. ΠΕΣΚΕΛΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΜΙΜΗΣ) του ΣΤΑΥΡΟΥ

Οι 9 του Δακή:

26. ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΚΗΣ (ως υποψήφιος περιφερειάρχης)

27. ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΚΟΥΤΗΣ (ως υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης)

28. ΣΒΩΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
29. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
30. ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΤΣΙΟΣ (ως Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών)
31. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (ως Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς)
32. ΖΗΔΡΟΥ-ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΑΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ
33. ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΣΔΟΥ (ως Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας)
34. ΚΙΟΣΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Oι υπόλοιποι:

35. ΘΕΜΗΣ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗΣ

36. ΣΑΠΑΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ (υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας με συνδυασμό Θ. Μουμουλίδης)

37. ΖΕΜΠΙΛΙΑΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

38. ΑΓΝΗ ΚΑΝΔΥΛΗ ΜΥΚΩΝΙΑΤΑΚΗ

39. ΒΗΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

40. ΤΑΤΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ (υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών με τη Λαϊκή Συσπείρωση)

41. ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑΣ (υποψήφιος περιφερειάρχης με την Ελληνική Αυγή)

***Oι υπολογισμοί για την εύρεση του εκλογικού μέτρου έγιναν με βάση τους αριθμούς των ψήφων ανά συνδυασμό που έχουν δημοσιευτεί στο Υπουργείο Εσωτερικών.

kozan.gr

Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ: Κριτική Προσέγγιση – Βασικά Ερωτήματα/προβληματισμοί

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Η επονομαζόμενη «κοινωνία της γνώσης» απαιτεί συνεχείς αλλαγές, προσαρμογές και μεταρρυθμίσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων και των αναλυτικών προγραμμάτων και επιβάλλει την αδιάκοπη ενημέρωση του/της εκπαιδευτικού τόσο για το γνωστικό του/της αντικείμενο όσο και για την παιδαγωγική του/της θωράκιση. Η βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης πρέπει να αποτελεί βασική στόχευση της εφαρμοζόμενης εκπαιδευτικής πολιτικής επειδή µε αυτόν τον τρόπο καθίσταται εφικτή η ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, της ανταγωνιστικότητας αλλά και της κοινωνικής συνοχής.
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση είναι μια σύνθετη λειτουργία που αποτελείται από το σχεδιασμό-προγραμματισμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση, τον έλεγχο-αξιολόγηση, την ανασκόπηση και τροποποίηση (Κουτούζης, 1999: 43) και δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με τη βελτίωση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την καταλληλότητα, ποιότητα και  αποτελεσματικότητα των διδακτικών μεθόδων, του διδακτικού υλικού, των διοικητικών υπηρεσιών υποστήριξης και διανομής του εκπαιδευτικού υλικού κ.ά. (Ανδρεαδάκης, 2005).
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), ως το θεσμοθετημένο συνδικαλιστικό όργανο έκφρασης της εκπαιδευτικής κοινότητας, ουδέποτε αντιτάχθηκε στο θεσμό της αξιολόγησης και στη δημιουργία ενός αξιοκρατικού και αντικειμενικού αξιολογικού συστήματος, όπως επιχειρήθηκε και επιχειρείται να παρουσιάζεται από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και από τους κρατικούς φορείς.

Τι ισχύει για τις εκπαιδευτικές άδειες


Εκπαιδευτικές άδειες εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015 – Διευκρινίσεις για τους υποτρόφους Ι.Κ.Υ.

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

Η Εγκύκλιος για τα δικαιολογητικά (ιατρικά) εγγραφής των μαθητών στο Νηπιαγωγείο, και Δημοτικό


Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος «Καθορισμός του τύπου, του περιεχομένου, των όρων και προϋποθέσεων κατάρτισης, χορήγησης, φύλαξης, επεξεργασίας και αξιοποίησης του Ατομικού Δελτίου Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)».
Σύμφωνα με την εγκύκλιο μεταξύ των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο και στην Α’ τάξη του Δημοτικού σχολείου είναι και τα εξής:
Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
Το Α.Δ.Υ.Μ. κατατίθεται στην οικεία σχολική μονάδα το αργότερο έως το τέλος Σεπτεμβρίου ως δικαιολογητικό εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού και (ii) στην έναρξη φοίτησης στη Δ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου.
Υποχρέωση προσκόμισης Α.Δ.Υ.Μ., έχουν και οι μαθητές που θα φοιτήσουν στην Ε΄ τάξη των Δημοτικών σχολείων, καθώς η ηλικιακή αυτή ομάδα έχει προσκομίσει το τελευταίο Α.Δ.Υ. πριν από δύο(2) έτη και συνεπώς δεν είναι επικαιροποιημένο
esos.gr

Τελικά, η συντριπτική πλειοψηφία των Διευθυντών δεν "επιμορφώθηκε"

ΛΥΠΑΜΑΙ, για την κατά το δοκούν ερμηνεία της έννοιας της δημοκρατίας και της ελευθεροφροσύνης από ελάχιστους εκ των πολλών επισκεπτών του ιστολογίου μου.  Στο διαδικτυακό ΜΟΥ χώρο, εκφράζω ελεύθερα και ακηδεμόνευτα τις απόψεις μου και φιλοξενώ επίσης, την ελεύθερη έκφραση οποιουδήποτε συναδέλφου. Και για τα δύο δεν ζητώ την άδεια κανενός.

Συνάδελφοι,
Στη σημερινή δεύτερη ημέρα των περιβόητων "επιμορφωτικών σεμιναρίων" για την αξιολόγηση, η συντριπτική πλειοψηφία των Διευθυντών των σχολικών μονάδων του νομού μας δεν προσήλθε, απέχοντας από τις εργασίες τού εν λόγω σεμιναρίου, που σχεδίασε, προγραμμάτισε και με προχειρότητα, αποφάσισε το υπουργείο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Οι Διευθυντές/ντριες, "χάνοντας" το μεροκάματό τους(90 με 100 ευρώ) και ασκώντας ταυτόχρονα τα καθήκοντά τους - αφού οι περισσότεροι λόγω φόρτου εργασιών δούλευαν κανονικότατα στα σχολειά τους - είπαν ένα μεγάλο ΟΧΙ, στη διαδικασία που ακολουθείται και η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων.
Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες
Με εξαιρετική τιμή
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Τρίτη, 20 Μαΐου 2014

Η "επιμόρφωση" τριών μόνο Διευθυντών... διασφάλισε την αποζημίωση των επιμορφωτών


Εδώ πάντα, Καστοριά.
Συνάδελφοι, 
Το προγραμματισμένο εκ του προχείρου και αμέσως μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές "επιμορφωτικό σεμινάριο" των Διευθυντών για την αξιολόγηση, ουσιαστικά ματαιώθηκε, αφού από τους είκοσι έξι Διευθυντές του Ν. Καστοριάς, συμμετείχαν στις εργασίες τού σεμιναρίου μόνο τρεις.
Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων του Ν. Καστοριάς συγκεντρώθηκαν στο 5ο Δημοτικό Σχολείο - τόπο διεξαγωγής του σεμιναρίου - διαδηλώνοντας ειρηνικά και πολιτισμένα, ως αρμόζει σε δασκάλους, την αντίθεσή τους, έχοντας την απόλυτη και αμέριστη συμπαράσταση όλων των συναδέλφων της εν λόγω σχολικής μονάδας, οι οποίοι συμμετείχαν στην 3ωρη στάση εργασίας.
Σύσσωμοι, σήμερα, είπαμε ΟΧΙ στην προχειρότητα και τους πειραματισμούς, αλλά ΝΑΙ στην ενότητα, τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη. Ομοίως, θα πράξουμε και αύριο, παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε καθημερινά, αφού το "χαμένο" μεροκάματό μας είναι δραματικά συνδεδεμένο με την επιβίωσή μας.
Οι Διευθυντές του Ν. Καστοριάς με τη στάση τους, έστειλαν το μήνυμά τους, προσδοκώντας να παραλειφθεί δεόντως από όλους τους αποδέκτες
Παραμένουμε στις θέσεις μας και αγωνιζόμαστε να ανατρέψουμε το άδικο.
Η παραίτηση αποτελεί "άτακτον φυγήν", με μηδενική προσφορά.
"Ο πάσχων από αχρωματοψία"
 αιρετός σας
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Συμπληρωματική εγκύκλιος Μεταθέσεων εκπαιδευτικών εξαιτίας της εκ παραδρομής παράλειψης!

Τι άλλο θα δούμε και θα ακούσουμε!!!

Σε συνέχεια της σχετικής εγκυκλίου μεταθέσεων, σε ότι αφορά το Μέρος Τέταρτο «Μεταθέσεις σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε) και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ)» και σε εφαρμογή της Υπουργ. Απόφασης 29589/Γ6/09-04-2012 ( ΦΕΚ 1067/τ.Β΄/2012) «Κατανομή οργανικών θέσεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. στα Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)» στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014,
καλεί
τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ 70, με προσόντα στην Ειδική Αγωγή, όπως αυτά αποτυπώνονται στο παραπάνω σχετικό, που :
α) κατέθεσαν αίτηση μετάθεσης για τα ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ στις οριζόμενες προθεσμίες, να επανέλθουν στην αίτησή τους, σε περίπτωση που το επιθυμούν, προκειμένου να συμπεριλάβουν στις προτιμήσεις τους τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και σε πλήθος μέχρι δεκαπέντε (15) εξ αυτών, που εκ παραδρομής δεν συμπεριλήφθηκαν στο αναρτημένο έντυπο της αίτησης με κωδικό 001.ΣΜΚΔ001 και
β) ενδιαφέρονται να μετατεθούν αποκλειστικά σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και δεν τους δόθηκε η δυνατότητα, εξαιτίας της εκ παραδρομής παράλειψης ενσωμάτωσης τους στο έντυπο με κωδικό 001.ΣΜΚΔ001. Το πλήθος επιλογών προσδιορίζεται στα δεκαπέντε (15) και σ΄ αυτή την περίπτωση.
Η προθεσμία για την παραπάνω διαδικασία ορίζεται από την Δευτέρα 19-5-2014 έως και την Τετάρτη 21-5-2014 για τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς. Το ηλεκτρονικό σύστημα θα παραμείνει ανοιχτό για τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης μέχρι την Παρασκευή 23-5-2014 προκειμένου να καταχωρισθούν οι παραπάνω μεταβολές ή αιτήσεις.

Download this file (ΑΙΤΗΣΗ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ-ΕΕΕΕΚ-ΠΕ 2013-14.doc)ΑΙΤΗΣΗ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ-ΕΕΕΕΚ-ΠΕ 2013-14.doc
Download this file (ΕΕΕΕΚ.doc)ΕΕΕΕΚ.doc

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Ναι, στην αυριανή απεργία, δηλώνουν οι περισσότεροι Διευθυντές των σχολικών μονάδων του νομού μας

Η ματαίωση  των  "επιμορφωτικών σεμιναρίων" ΕΣΠΑ, ξεκινά από την ΚΑΣΤΟΡΙΑ!
Δεν παραιτούμαστε, αλλά αγωνιζόμαστε.

Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων του νομού Καστοριάς, με θέμα συζήτησης, τη συμμετοχή στην 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξε η ομοσπονδία μας, με σκοπό να ματαιωθούν τα προγραμματισμένα επιμορφωτικά σεμινάρια για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, σύμφωνα με το 152 Προεδρικό Διάταγμα.
Από τους 26 Διευθυντές/ντριες παραβρέθηκαν οι 17. Η συντριπτική πλειοψηφία των παρισταμένων αλλά και των δικαιολογημένα απόντων (επικοινώνησαν τηλεφωνικά), δήλωσαν ότι θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση. Μάλιστα, αποφασίσθηκε να συναντηθούν αύριο το πρωί έξω από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς, όπου θα πραγματοποιηθεί το επιδοτούμενο για τους επιμορφωτές (30 ευρώ η ώρα), "επιμορφωτικό" σεμινάριο. 
Συνάδελφοι,
Λέμε ναι, στην αξιολόγηση, αλλά μία αξιολόγηση που πρώτα και πάνω απ' όλα να επιμορφώνει, να βελτιώνει και να επιβραβεύει.
Λέμε ναι, στην αξιολόγηση ως αποτίμηση του έργου του εκπαιδευτικού με θεμιτούς, καθαρούς, δίκαιους και κυρίως μη τιμωρητικούς όρους, προς όφελος των μαθητών, της εκπαίδευσης και της παιδείας γενικότερα
Στα σχολειά μας μέρα με τη μέρα επιβάλλεται άνωθεν ένα καθεστώς φόβου, καθημερινού καταναγκασμού, με συνέπεια χιλιάδες εκπαιδευτικοί καθημερινά να μπαίνουν στις αίθουσες σκυθρωποί και σχεδόν καταθλιπτικοί.
Ενωμένοι όλοι μαζί, συνεχίζουμε για ένα σχολείο χαρούμενο, που να κυριαρχεί ο διάλογος, η συνεργασία, η σύνθεση και το όραμα. Ένα σχολείο, που να προσελκύει και όχι να απομακρύνει.
Ραντεβού αύριο, 20 του Μάη, όχι στα "γουναράδικα," αλλά στο 5ο Δημοτικό Καστοριάς
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης