ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

Κ. πρωθυπουργέ, τα 14 νήπια ανά νηπιαγωγό τα θεωρείτε πολυτέλεια! Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Πώς μπορούν οι γονείς να ενισχύσουν τα κίνητρα του παιδιού τους για μάθηση

Συγγραφή Άρθρου
Καλλιόπη Κωστέα
Η γνώση είναι δύναμη – Francis Bacon
Ένα από τα πολυτιμότερα δώρα που μπορούν να προσφέρουν οι γονείς στα παιδιά τους είναι η μόρφωσή τους. Η ενεργή συμμετοχή τους στη διδακτική διαδικασία μέσω της μελέτης του παιδιού στο σπίτι, για να είναι βοηθητική και αποτελεσματική, πρέπει να πληροί ορισμένες προυποθέσεις ώστε ο ρόλος τους να συμβάλλει στην ενίσχυση της σχολικής επίδοσης αλλά και στην προσωπική επιτυχία του ατόμου.
Αρκετά συχνά οι γονείς επιβάλλουν στο παιδί να επιθυμεί την γνώση και την επιτυχία και, πιστεύοντας ότι η επίδοση του παιδιού στο σχολείο αντανακλά τη δική τους εικόνα, γίνονται πιεστικοί, μεταφέρουν το άγχος τους στο παιδί, δαπανούν πολλές ώρες καθημερινά για την άριστη προετοιμασία του παιδιού για την επόμενη μέρα, με αποτέλεσμα να καταλήγουν, γονείς και παιδί, «εξουθενωμένοι», στο τέλος της ημέρας, από το διάβασμα του σχολείου.
Αντίθετα, αν οι γονείς αφήσουν το παιδί να δράσει αυτόνομα, του επιτρέψουν να έχει τη δική του επιθυμία για γνώση, αποδεχτούν τον χρόνο και τον τρόπο που χρειάζεται το κάθε παιδί να μάθει, και το εκπαιδεύσουν σε προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες ενισχύοντας την αυτοεκτίμησή του και εκδηλώνοντας την αγάπη τους, τότε θα ανοίξουν το δρόμο για την ανάπτυξη των κινήτρων ουσιαστικής μάθησης του παιδιού.
Για να καλλιεργηθούν οι δεξιότητες αυτές οι γονείς χρειάζεται:
  • να αποδέχονται το παιδί για αυτό που είναι και να ενισχύουν την αυτοεκτίμησή του
  • να δείχνουν στο παιδί ξεκάθαρα τα συναισθήματά τους είτε είναι θετικά είτε αρνητικά
  • να ενθαρρύνουν τον διάλογο και να επιτρέπουν να ακούγονται οι απόψεις όλων
  • να τονίζουν τα θετικά σημεία του παιδιού και κυρίως την προσπάθειά του
  • να προσφέρουν θετικά πρότυπα συμπεριφοράς στο παιδί
  • να αποφεύγουν τις συγκρίσεις με τα υπόλοιπα αδέρφια ή άλλους συμμαθητές αφού το κάθε άτομο είναι μοναδική και ξεχωριστή προσωπικότητα
  • να διαχωρίζουν τον ρόλο του «παιδιού» από τον ρόλο του «μαθητή», καθώς και τον ρόλο του «γονέα» από τον ρόλο του «δασκάλου»
  • οι απαιτήσεις των γονέων να είναι ρεαλιστικές και να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες του παιδιού.
Το παιδί, όταν νιώσει ότι έχει δίπλα του ανθρώπους που το αγαπούν, το υπολογίζουν, το ακούν, το αποδέχονται, ανεξάρτητα από τις επιτυχίες ή τις αποτυχίες του, όταν θα έχει μάθει από μικρή ηλικία να χάνει και να κερδίζει στηριζόμενο στις δικές του δυνάμεις μόνο αλλά και να δέχεται τις παρατηρήσεις των άλλων για να βελτιωθεί, τότε θα μεγαλώσει ως ανεξάρτητο άτομο, με αυτοεκτίμηση και θετική αυτοεικόνα, στοιχεία που θα το οδηγήσουν με τη σειρά τους σε υψηλές σχολικές επιδόσεις αλλά και στην αντιμετώπιση κάθε αντιξοότητας που θα συναντήσει στη ζωή του, με τρόπο αποδοτικό και παραγωγικό, χωρίς να καταφεύγει συνέχεια στο προστατευτικό περιβάλλον της οικογένειας.
Τα καλύτερα δώρα που μπορείς να κάνεις στα παιδιά σου είναι οι ρίζες της υπευθυνότητας και τα φτερά της ανεξαρτησίας. – Denis Waitley, 1933, Aμερικανός συγγραφέας.
Βιβλιογραφία:
1.Βornstein, M.H., (2007), Parenting science and practice.Handbook of child Psychology, John Wiley and sons, Maryland.
2. Γεωργίου Σ., (1993), Ο Ρόλος της οικογένειας στη σχολική επίδοση. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 19 (347, 360).
3. Γιαννακοπούλου Π. και Παπατριανταφύλλου Σ., (2010), Σχέσεις και επικοινωνία στην οικογένεια. Συμβουλευτική Γονέων, Εκδόσεις Ασημάκης Π., Αθήνα.
ΠΗΓΗ: e-psychology.gr

Νικόλαε, σε ευχαριστούμε!

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ- ΑΝΘΡΩΠΙΑ

Έκφραση ευχαριστιών

Νιώθω την ανάγκη και την υποχρέωση ως διευθυντής του 4ου Δημοτικού Σχολείου Άργους Ορεστικού, να ευχαριστήσω το συμπολίτη και συνδημότη μου Νικόλαο Χαραλαμπίδη του Γεωργίου, ο οποίος με μεγάλη προθυμία ανταποκρίθηκε στην έκκλησή μου να μας βοηθήσει αφιλοκερδώς στη μεταφορά διαφόρων υλικών του σχολείου μας, χωρίς καμία ηθική υποχρέωση μιας και τα παιδιά του δεν υπήρξαν ποτέ μαθητές μας. Ο ίδιος, όμως, ισχυρίστηκε πως έχει ηθική υποχρέωση απέναντι σε όλα τα παιδιά, σαν να είναι δικά του!
Αγαπητέ Νίκο, τέτοιες ενέργειες και συμπεριφορές μάς εμψυχώνουν, μάς δίνουν δύναμη και μάς γεμίζουν με αισιοδοξία για την επιτυχή πορεία μας στο δύσκολο και όμορφο αγώνα που επιτελούμε. 
Σου ευχόμαστε να είσαι πάντα υγιής, χαρούμενος, και δημιουργικός.
Πάντα εργατικός και πρόθυμος ο Νίκος Χαραλαμπίδης 
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος

Παληγιάννης: "Παίζουν" με την αγωνία των εκπαιδευτικών

Δηλαδή, αγαπητέ Βασίλειε, θα ακολουθήσει και τρίτη φάση αποσπάσεων;(Να τριτώσει το κακό!)

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287 
e-mail:paligiannis@hotmail.gr

Αναμφισβήτητα κάποιοι στη χθεσινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. Β΄ φάσης, αποφάσισαν να "παίξουν" με την αγωνία των εκπαιδευτικών, που περίμεναν τις αποσπάσεις για να βρεθούν κοντά στις οικογένειές τους.
Το σύστημα έτρεξε αφού το «μακρύ χέρι» αφαίρεσε αυθαίρετα και αναιτιολόγητα τα κενά ειδικοτήτων από την Α΄ Θεσσαλονίκης, Α΄, Β, Γ΄, Δ΄ Αθηνών καθώς επίσης και τα κενά νηπιαγωγών και δασκάλων από Α΄,Β΄,Γ΄, Δ΄ Αθήνας.
Προηγουμένως με απόφαση της πλειοψηφίας του Συμβουλίου το σύστημα θα έτρεχε χωρίς τα κενά δασκάλων Β΄ Θεσσαλονίκης.
Ενέργειες που δεν τιμούν κανέναν και πλήττουν το κύρος και την αξιοπιστία του Συμβουλίου και της πολιτικής ηγεσίας. Πρακτικές που καταδεικνύουν γι’ άλλη μια φορά την έλλειψη σοβαρότητας και υπευθυνότητας στην αντιμετώπιση εκπαιδευτικών θεμάτων.
Ελπίζω σήμερα στις 2 μ.μ. να τρέξει και πάλι το σύστημα με βάση τα πραγματικά κενά χωρίς παρεμβάσεις, ώστε να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αποσπάσεις εκπαιδευτικών.
Πάντα στη διάθεσή σας
Βασίλειος Παληγιάννης

Τρίτη, 30 Αυγούστου 2016

Ποιοι συνάδελφοι χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι

Την Πέμπτη θα τοποθετηθούν οι λειτουργικά υπεράριθμοι στα κενά των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ.  Την Παρασκευή 2 του Σεπτέμβρη, θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί όλοι οι συνάδελφοι στα σχολεία τους.

Στη σημερινή συνεδρίαση του Υπηρεσιακού συμβουλίου, οι παρακάτω εκπαιδευτικοί χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά λειτουργικά υπεράριθμοι. Για το λόγο αυτό, καλούνται να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης στα λειτουργικά κενά, έως την Πέμπτη 1 Σεπτέμβρη 2016 και ώρα 12:00. (FAX: 2467055275).

ΔΑΣΚΑΛΟΙ(ΠΕ70)
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ
1ο Δ.Σ. ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΜΙΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
2ο Δ.Σ. ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΚΥΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ και ΤΣΑΓΓΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΔΟΤΑ
Δ.Σ. ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΛΟΥΔΟΒΑΡΗ ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΗ
Δ.Σ. ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΤΡΟΣ
Δ.Σ ΤΟΙΧΙΟΥ
ΠΕΤΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ και ΛΙΑΝΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
Δ.Σ. ΔΙΣΠΗΛΙΟΥ
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΔΣ. ΚΟΛΟΚΥΝΘΟΥΣ
ΚΕΣΚΙΝΗ ΑΝΤΩΝΙΑ, ΜΑΛΑΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ και ΓΕΡΑΚΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ
 ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ
ΣΙΔΕΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΤΑΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΣΦΕΝΔΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ και ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ
ΜΑΤΣΟΥΛΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΟΙΝΟΗΣ
ΜΠΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
ΕΠΤΑΧΩΡΙΟΥ 
ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΗ ΕΛΕΝΗ
Σ Υ Ν Ο Λ Ο
18


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΚΕΝΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
4ο ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
1
Γ
1ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
2
Β
4ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
2
Β
 5ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 
3
Β
6ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
2
Β
9ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 
2
Β
ΚΩΣΤΑΡΑΖΙΟΥ 
1
Ε
ΜΑΥΡΟΧΩΡΙΟΥ
2
Δ
1ο ΜΑΝΙΑΚΩΝ 
5
Γ
2ο ΜΑΝΙΑΚΩΝ
1
Γ
ΧΙΛΙΟΔΕΝΔΡΟΥ 
1
Ε
ΔΙΠΟΤΑΜΙΑΣ

Ν. ΟΙΚΙΣΜΟΥ
1

1
Ζ

ΣΤ

                           ΣΥΝΟΛΟ                       24

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (ΠΕ60)
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ
2ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΜΩΥΣΙΑΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
5ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΜΑΝΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
10ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΜΑΝΩΛΗ ΕΛΕΝΗ και ΛΑΖΟΥ ΑΣΗΜΙΝΑ
12ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΝΝΑ και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΡΙΟΥ
ΣΙΑΝΟΥ ΟΛΓΑ
ΑΣΠΡΟΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΤΣΙΛΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΠΙΤΟΥΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Ν. ΟΙΚΙΣΜΟΥ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σ Υ Ν Ο Λ Ο
10

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΗ  ΜΟΝΑΔΑ
ΚΕΝΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
1ο ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ
1
Ε
2ο ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑΣ 
1
Ε
1ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
1
Β
11ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 
3
Β
ΚΟΡΗΣΟΥ
1
Β
2ο ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
1
Γ
ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ
1
Ε
ΧΙΛΙΟΔΕΝΔΡΟΥ
1
Ε
 2ο ΜΑΝΙΑΚΩΝ
1
Γ
                    ΣΥΝΟΛΟ        11

Η συνάδελφος Φυσικής Αγωγής ΑΛΙΚΗ ΜΗΚΑ, κρίθηκε υπεράριθμη στο Δημοτικό Σχολείο Τοιχιού.

(για τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών)
σύμφωνα με τα ΠΔ 50/96 και 100/97

  1. Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16.
  2.  Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ β΄ φάσης (ανακοινοποίηση)

Μόνο 150 συνάδελφοι ικανοποιήθηκαν, οι υπόλοιποι συνεχίζουν μακριά από τις οικογένειές τους και τα σπίτια τους...

Όλα τα ονόματα, όπως τα κοινοποίησαν οι αιρετοί του κλάδου, Βασίλειος Παληγιάννης και Δημήτριος Μπράτης
Α. Στη Διεύθυνση Καστοριάς αποσπάστηκαν πέντε συνάδελφοι:
ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΒΑΡΒΑΡΑ
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΩΡΑΙΑ
ΠΕΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Β. Αποσπάσθηκε στην Κοζάνη η συνάδελφος, ΜΗΤΚΑ ΚΑΛΛΙΡΟΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ Β΄ΦΑΣΗΣ(προστέθηκαν λίγοι ακόμη...)
Σας κοινοποιώ τις αποσπάσεις από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. όπως αυτές διαμορφώθηκαν μετά την αλλαγή των κενών. Οι κατά προτεραιότητα αποσπάσεις και οι τροποποιήσεις ισχύουν όπως ανακοινώθηκαν χθες. 
Βασίλειος Παληγιάννης


Αποσπάσεις σε ΚΕΔΔΥ

Ο Λεβέντης "αγρίεψε"...και δεν θέλει από τα στελέχη του να ασκούν κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ!

Τελεί υπό σύγχυση, ο πρόεδρος. Αντιπολίτευση μόνο στους ΑΝΕΛ!

«Όλα άλλαξαν την ημέρα που επισκεφθήκαμε τον κ. Τσίπρα στο Μέγαρο Μαξίμου για να συζητήσουμε για τον εκλογικό νόμο. Βγαίνοντας, ο κ. Λεβέντης είχε αλλάξει γνώμη για όλους και για όλα» είπε ο Γιάννης Καλλιάνος για να εξηγήσει τι συνέβη και αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ένωση Κεντρώων.
Καταγγέλλοντας τον κ. Λεβέντη ότι έχει γίνει απολογητής και υμνητής του πρωθυπουργού, ο Γιάννης Καλλιάνος που έγινε γνωστός σε όλη την Ελλάδα ως ο μετεωρολόγος που ενημέρωνε για τον καιρό από τη συχνότητα των κρατικών καναλιών, είπε για τον Αλέξη Τσίπρα: «Μπορεί να είναι σοβαρό παιδί, όμως έφερε την καταστροφή».
«Δεν πήγα στην Ένωση Κεντρώων για να λέω ότι είναι καλό παιδί ο Αλέξης και ότι ωρίμασε ο Αλέξης» συνέχισε ο κ. Καλλιάνος.
Μάλιστα ο παραιτηθείς εκπρόσωπος Τύπου της Ένωσης Κεντρώων κατήγγειλε ότι πρόσφατα, έπειτα από ανακοίνωση που είχε εκδώσει δέχθηκε τηλεφώνημα από τον Βασίλη Λεβέντη ο οποίος τον προειδοποίησε: «Αν ξαναεπιτεθείς στον ΣΥΡΙΖΑ θα σε διώξω από το κόμμα».
«Πρέπει να ειπωθεί η αλήθεια σ’ αυτό τον τόπο. Είμαι ένας άνθρωπος καθαρός και ένας άνθρωπος που λέω την αλήθεια. Δεν πήγα στην Ένωση Κεντρώων για να τον απειλεί κάποιος ότι θα τον διώξει από το κόμμα» τόνισε ο Γιάννης Καλλιάνος στον Σκάι.
Κληθείς να σχολιάσει τις φήμες ότι μετά την αποχώρησή του από την Ένωση Κεντρώων είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τη ΝΔ, ο Γιάννης Καλλιάνος απάντησε: «Δεν υπάρχει καμία συζήτηση με τη ΝΔ. Δεν υπάρχει καμία συζήτηση με κανένα κόμμα».

Πάνω από 14.000 τα κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε.

 

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287 

Με βάση τη νέα καταγραφή των λειτουργικών κενών από τους Περιφερειακούς Διευθυντές με τα οποία θα γίνουν σήμερα οι αποσπάσεις β' φάσης, προκύπτει πως τα κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε. θα ξεπεράσουν τις 7.231 στη γενική αγωγή.
Η κατανομή των παραπάνω κενών έχει ως εξής: 2.149 Π.Ε.70, 1.274 Π.Ε.60, 1.355 Π.Ε.08, 795 Π.Ε.32, 481 Π.Ε.16, 434 Π.Ε.06, 282 Π.Ε.11, 266 Π.Ε.19, 154 Π.Ε.07 ΚΑΙ 41 Π.Ε.05.
Στα 7.231 κενά της γενικής αγωγής πρέπει να προσθέσουμε τα περίπου 2.000 κενά της ειδικής αγωγής, τα 3.000 κενά της παράλληλης στήριξης κι αυτά που θα προκύψουν μετά την έναρξη του διδακτικού έτους (άδειες ανατροφής, άνευ αποδοχών, κ.τ.λ.) που με μέτριους υπολογισμούς θα ξεπεράσουν τις 2.000.
Επομένως τα κενά των εκπαιδευτικών στην Π.Ε. υπολογίζονται πάνω από 14.000.
Υπάρχουν δε περιοχές που μόνο τα κενά της γενικής αγωγής δημιουργούν ίλιγγο. Ενδεικτικά αναφέρω: Ηράκλειο 589, Δωδεκάνησα 519, Ανατολική Αττική 355, Αιτωλοακαρνανία 318, Κυκλάδες 278, Ηλεία 253.
Τα χιλιάδες κενά πιστοποιούν την αδήριτη ανάγκη μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών.
Ταυτόχρονα καταδεικνύουν την ανάγκη της άμεσης πρόσληψης 14.000 αναπληρωτών για να λειτουργήσουν τα σχολεία μας.
Εύχομαι να μη ξεκινήσει για άλλη μια φορά το διδακτικό έτος με χιλιάδες κενά, ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή και στην παράλληλη στήριξη.
Πάντα στη διάθεσή σας
Βασίλειος Παληγιάννης

Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2016

Γ. Μπουτάρης: Δεν θέλουμε πολιτικά εγκαίνια στη ΔΕΘ - Κάθε χρόνο μας κοροϊδεύουν

thestival.gr
Στο ζήτημα του ΟΑΣΘ και των εγκαινίων της ΔΕΘ αναφέρθηκε νωρίτερα στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της 17ης τακτικής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Αρχικά, αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις στις οποίες προχώρησαν οι εργαζόμενοι το προηγούμενο χρονικό διάστημα, τόνισε ότι η σχέση του δήμου Θεσσαλονίκης με τον Οργανισμό είναι δεδομένη. ''Αυτό που καταθέσαμε στον αρμόδιο υπουργό κ. Σπίρτζη και είναι η θέση μας, είναι πώς δεν είναι δυνατόν το κράτος να υπογράφει μια σύμβαση με εταιρεία για τον δήμο, χωρίς τη συμμετοχή και την υπογραφή του ίδιου του δήμου. Κάτι το οποίο ζητήσαμε να γίνει στην επικείμενη αναθεωρημένη συμφωνία'', δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόσθεσε: ''Όπως είπα και στον εκπρόσωπο των εργαζομένων, κ. Τσερμενίδη, δεν είναι ούτε οι πρώτοι, ούτε οι τελευταίοι που διεκδικούν τα δεδουλευμένα του. Όμως, θα πρέπει να απαιτήσουν την καταβολή τους από τον ΟΑΣΘ και όχι από το κράτος''. Συνακόλουθα, υπογράμμισε ξανά την επικείμενη δημιουργία μιας διαδημοτικής συγκοινωνίας, έπειτα από τη συνάντηση που είχε και με άλλους δημάρχους του νομού, χωρίς αυτή να επηρεάζει, όπως είπε, τα δίκια των μετόχων του ΟΑΣΘ.
Έπειτα, ο κ. Μπουτάρης αναφέρθηκε στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης σχολιάζοντας σε αιχμηρό ύφος ότι έχει χαθεί ο χαρακτήρας της και πώς θα σκεφτεί πολύ σοβαρά αν θα παραστεί φέτος σε αυτά.
''Η ΔΕΘ είναι εμπορικό γεγονός, όχι πολιτικό. Δεν θέλουμε πολιτικά εγκαίνια. Μας χαϊδεύουν και μας κοροϊδεύουν κάθε χρόνο επειδή είμαστε συμπρωτεύουσα. Το πρόγραμμα της κάθε κυβέρνησης πρέπει να συζητείται στη Βουλή και όχι στη ΔΕΘ. Η έκθεση πρέπει να βρει ξανά τον χαρακτήρα της. Αλλιώς θα ταλαιπωρείται η πόλη, οι αστυνομικοί και θα ξοδεύονται ένα σωρό λεφτά για την θωράκισή της ενόψει των κινητοποιήσεων που σχεδιάζονται''. Μάλιστα, τόνισε πώς είχε ζητήσει επί πρωθυπουργίας Αντώνη Σαμαρά να μην παραστεί ο πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη για να αποφευχθούν επεισόδια, γεγονός που αποτελεί και πάγια θέση του.
Τέλος, δεν παρέλειψε να προτείνει στο δημοτικό συμβούλιο να εκδώσει ένα ψήφισμα αναφορικά με το θέμα, ζητώντας, δηλαδή, να μη γίνουν πολιτικά εγκαίνια.

Αποχώρηση Καλλιάνου από την Ένωση Κεντρώων


kathimerini.gr
Την αποχώρησή του από την Ενωση Κεντρώων ανακοίνωσε ο Γιάννης Καλλιάνος, ο οποίος υπήρξε εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, εκφράζοντας την αντίθεσή του σε «παλαιοκομματικές νοοτροπίες» και δηλώνοντας ότι δεν θέλει να γίνει έμμεσος υποστηρικτής ενός πρωθυπουργού που διέλυσε τη χώρα.
«Παρά το εξασφαλισμένο πολιτικό μου μέλλον στην Ενωση Κεντρώων, αποχωρώ προκειμένου να μην παραβώ ούτε στο ελάχιστο αυτά για τα οποία προσχώρησα», τονίζει ο κ. Καλλιάνος στην επιστολή του προς τον πρόεδρο του κόμματος, επισημαίνοντας ότι θα παραμείνει δίπλα στην κοινωνία και θα αποδοκιμάζει αυτούς που καταστρέφουν τη χώρα.
Επίσης, τονίζει, μεταξύ άλλων: «Aπεχθάνομαι να βαδίζω αντίθετα με τα “πιστεύω” μου όντας έμμεσος υποστηρικτής ενός πρωθυπουργού που διέλυσε τη χώρα, ενός πρωθυπουργού που αποδείχθηκε ότι είναι ο πλέον αναξιόπιστος. Ως νέος πολιτικός επιθυμώ την αλήθεια από τους πολιτικούς και την πολιτική και όχι τα «ναι μεν , αλλά…», αυτό δεν οδηγεί πουθενά».

Η δήλωση Καλλιάνου για τον ΕΝΦΙΑ που ξεχείλισε το ποτήρι
Όλο το τελευταίο διάστημα ο Γιάννης Καλλιάνος, έπαιρνε διακριτικές αποστάσεις από τον αρχηγό του κόμματος του Βασίλη Λεβέντη. Για όποιον μπορεί να διαβάζει πίσω από τις λέξεις, ο εκπρόσωπος του κόμματος εξέδιδε ανακοινώσεις για λογαριασμό του κόμματος, που ήταν ένα κλικ πιο αιχμηρές από τον τρόπο που εκφραζόταν ο ίδιος ο κ. Λεβέντης.
Οι πληροφορίες λένε πως ο μετεωρολόγος δυσανασχετούσε σφόδρα από το έντονο φλερτ του κόμματος του με τον ΣΥΡΙΖΑ, κάτι που φάνηκε και στην δήλωση του για τον ΕΝΦΙΑ, θέμα που έχει σηκωθεί πολύ ψηλά τα τελευταία 24ωρα. Ο κ. Καλλιάνος είπε χαρακτηριστικά κάνοντας ευθεία επίθεση στην κυβέρνηση: «Όσο και να προσπαθεί ο κ. Αλεξιάδης να «συγκινήσει» τους Έλληνες πολίτες με τον ΕΝΦΙΑ και τις 100 δόσεις, η χώρα έχει καταρρεύσει οικονομικά και η κοινωνία με το ζόρι στέκεται όρθια. Οι οικονομικές – φορολογικές προτάσεις της κυβέρνησης είναι κακές. Χρειάζεται επειγόντως άλλος σχεδιασμός που θα αποβλέπει στο κόψιμο των παθογενειών, στις περικοπές των μη αναγκαίων δαπανών και στην γενικευμένη ελάφρυνση των νοικοκυριών».

Η επιστολή του κ. Καλλιάνου:

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Για έναν χρόνο ακριβώς, όσο κι αν πάλεψα, όσο κι αν διαφοροποιήθηκα ευθυγραμμιζόμενος πάντοτε με τις απαιτήσεις της φτωχοποιημένης μας κοινωνίας, όσο κι αν αντέδρασα για την σωστή και εύρυθμη λειτουργία του κόμματος, υπήρχαν παλαιοκομματικές νοοτροπίες που φώλιαζαν και στην Ένωση Κεντρώων, δυστυχώς.
Ως άνθρωπος που επιζητεί την ανανέωση σε πρόσωπα, πρακτικές και αντιλήψεις και με μοναδικό γνώμονα το καλό του τόπου καθώς και την εύρεση της ελπίδας που τόσο επιθυμούσα να δω στα μάτια των Ελλήνων πολιτών, και παρά το εξασφαλισμένο πολιτικό μου μέλλον στην Ένωση Κεντρώων, αποχωρώ προκειμένου να μην παραβώ ούτε στο ελάχιστο αυτά για τα οποία προσχώρησα.
Αποχωρώ με την συνείδηση μου ήσυχη γιατί θεωρώ πως έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να ακουστεί η φωνή της λογικής στα αυτιά των ταλαιπωρημένων πολιτών μας. Παραμένω όμως δίπλα στην κοινωνία και θα αποδοκιμάζω με όλη μου τη δύναμη αυτούς που καταστρέφουν τη χώρα δίνοντας από τη μεριά μου συνεχώς συγκεκριμένες λύσεις για τα ζητήματα που αφορούν της Ελλάδα μας. Θα είμαι επίσης απέναντι σε αυτούς που έταζαν την ελπίδα και έφεραν το χάος.
Δεν συμβιβάζομαι όμως με τίποτα, οφείλω να πω μόνο την αλήθεια στους πολίτες που με εμπιστεύθηκαν και αυτή είναι ότι απεχθάνομαι να βαδίζω αντίθετα με τα «πιστεύω» μου όντας έμμεσος υποστηρικτής ενός Πρωθυπουργού που διέλυσε τη χώρα, ενός Πρωθυπουργού που αποδείχθηκε ότι είναι ο πλέον αναξιόπιστος. Ως νέος πολιτικός επιθυμώ την αλήθεια από τους πολιτικούς και την πολιτική και όχι τα «ναι μεν , αλλά…», αυτό δεν οδηγεί πουθενά.
Θα συνεχίσω τον αγώνα μου με την πλειοψηφία των Ελλήνων ενάντια σε μια κυβέρνηση που απογοήτευσε τους Έλληνες και ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους, που δεν είπε ποτέ αλήθεια στο λαό, που διέλυσε τα όνειρα όλων μας, για να υπάρξει μια νέα και αξιόπιστη λύση που να βγάλει τη χώρα από την κρίση και τα μνημόνια.
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους με εμπιστεύθηκαν και όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια μου μέσα από την νευραλγική ιδιότητα του Εκπροσώπου Τύπου. Τέλος, ευχαριστώ και εσάς κ. Πρόεδρε για την συνεργασία που είχαμε.

Μετα τιμής,
Γιάννης Καλλιάνος

Πλήρωση θέσης Διευθυντή 10ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς


Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσεων Δ/ντών Σχολικών Μονάδων Α/θμιας Εκπ/σης της Π.Ε. Καστοριάς
Π Ρ Ο Κ Η Ρ Υ Σ Σ Ο Υ Μ Ε

Σύμφωνα με τον Ν. 4327/2015 (άρθρο 18, παρ. 5) και την με αριθ. Φ.361.22/ 34/95803/E3/10-06-2016 Διευκρινιστική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ
Την πλήρωση θέσεων Διευθυντών σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς, με επιλογή και θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31-07-2017 και

Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε
Τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που πληρούν τις προϋποθέσεις των παραπάνω διατάξεων να υποβάλουν αίτηση, συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, από τη Δευτέρα 29-08-2016 μέχρι και την Παρασκευή 02-09-2016, προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία κατάρτισης των πινάκων επιλογής:

1. Διευθυντή του 10ου Δ.Σ Καστοριάς, το οποίο θα λειτουργήσει από τη σχολική χρονιά 2016-2017.

Συνημμένα:

dipe.kas.sch.gr

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων απόσπασης μόνο σε Τμήματα Ένταξης εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Kαστοριάς

Σήμερα 11 το πρωί, λήγει η προθεσμία
Τ Ο Π. Υ. Σ. Π. Ε. Κ Α Σ Τ Ο Ρ Ι Α Σ
Κ Α Λ Ε Ι

Τους εκπαιδευτικούς που διαθέτουν τα προσόντα των άρθρων 20 & 1.3, 1.4 και 21 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α’), όπως ισχύουν μετά τις τροποποιήσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 47 του ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α), του άρθρου 28 παρ. 2α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’), της με αριθμ. 196597/Ε2/03-12-2015 (ΦΕΚ 2635/Τ.Β’/7-12-2015) υπουργικής απόφασης και επιθυμούν να υποβάλλουν έως και τη Δευτέρα 29-08-2016 στις 11:00 π.μ. είτε εκ νέου είτε συμπληρωματική αίτηση απόσπασης σε Τμήματα Ένταξης εντός του ΠΥΣΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.

Συνημμένα:

Ιδρύονται δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων


esos.gr
Συζητείται το διήμερο 30-31 Αυγούστου και ψηφίζεται η ρύθμιση για την εκπαίδευση των προσφύγων που έχει συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο για την Ελληνόγλωσση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
Ειδικότερα η ρύθμιση έχει ως εξής: Ρυθμίσεις για την εκπαίδευση των προσφύγων
Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ιδρύονται δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων, καθορίζεται η οργάνωση, η λειτουργία, ο συντονισμός και το πρόγραμμα της εκπαίδευσης στις ως άνω δομές, καθώς και τα κριτήρια και η διαδικασία στελέχωσης αυτών.
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αποσπώνται ή διατίθενται εκπαιδευτικοί στις ως άνω δομές και προσλαμβάνονται αναπληρωτές, μέσω του Κρατικού Προϋπολογισμού, του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ή μέσω ΕΣΠΑ.