Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ –ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Η μετάθεση αποτελεί μια σημαντική μεταβολή στην υπηρεσιακή κατάσταση του κάθε εκπ/κού. Αποτελεί δε κατάκτηση για τον κλάδο μας το σύστημα μεταθέσεων με μοριοδότηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων.
Επομένως για κάθε προσπάθεια αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου επιβάλλεται ουσιαστικός, γόνιμος και αποτελεσματικός διάλογος με τη συμμετοχή όλων των συναδέλφων μας. Απαιτείται πλήρης και λεπτομερή καταγραφή της κάθε κατηγορίας των μετρήσιμων κριτηρίων με στόχο τον εξορθολογισμό της μοριοδότησης, σε συνδυασμό με την αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων με ενιαία κριτήρια.
Οι αποφάσεις - προτάσεις θα πρέπει να έχουν ως στόχο να αμβλυνθούν και να εξαλειφθούν τυχόν αδικίες που προκύπτουν από το υπάρχον σύστημα μεταθέσεων.
Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. για την αναμόρφωση του Προεδρικού Διατάγματος που αφορά τις μεταθέσεις-αποσπάσεις προτείνει τα παρακάτω:
Α. Μεταθέσεις
Θεωρεί αναγκαία την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τις μεταθέσεις. Για το εξορθολογισμό της μοριοδότησης των αντικειμενικών κριτηρίων απαιτείται:
α) Αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων σε επίπεδο νομού με αυστηρά ενιαία κριτήρια για την ένταξη κάθε σχολικής μονάδας σε συγκεκριμένη κατηγορία.
β) Επιβάλλεται αύξηση των μορίων αρχαιότητας.
γ) Αύξηση των μορίων για οικογενειακούς λόγους σε σχέση με τα υπόλοιπα κριτήρια μεταθέσεων.
δ) Αναγκαία και επιβεβλημένη η τροποποίηση του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ 100/97 που αναφέρεται στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων, έτσι ώστε να συμπεριλάβει και άλλες περιπτώσεις ασθενειών με στόχο τον περιορισμό των αδικιών.
ε) Καθιέρωση κριτηρίων για τις μεταθέσεις στα πειραματικά και διαπολιτισμικά σχολεία.
στ) Επανεξέταση της διαδικασίας μετάθεσης στα Ειδικά Σχολεία.
ζ) Ένταξη των μεταθέσεων στα Μειονοτικά Σχολεία στις αρμοδιότητες του ΚΥΣΠΕ.
η) Στις μεταθέσεις να υπολογίζονται εκτός από τα οργανικά κενά και τα κενά που προκύπτουν από αφυπηρετήσεις έως 10 Οκτωβρίου αλλά και τα πραγματικά λειτουργικά κενά με στόχο την ικανοποίηση περισσότερων αιτήσεων μεταθέσεων και την αυτόματη μείωση των αποσπάσεων.
θ) Οι μεταθέσεις να πραγματοποιούνται υποχρεωτικά μέχρι τέλη Μαρτίου.
Β. Αποσπάσεις
α) Να νομοθετηθούν μόρια για όλες τις αποσπάσεις.
β)Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε φορείς να παίρνουν τα μόρια της θέσης που αποσπώνται και όχι τα μόρια της οργανικής τους θέσης.
γ) Να θεωρούνται και οι σύζυγοι εκπ/κών ειδική κατηγορία στις αποσπάσεις.
Γ. Υπηρεσιακά Συμβούλια
α)Αναδιοργάνωση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ) με πλειοψηφία των αιρετών μελών (από 2 σε 3 αιρετούς).
β) Την ημερήσια διάταξη των Συμβουλίων να τη συντάσσουν ο Πρόεδρος του Συμβουλίου σε συνεργασία με τους Αιρετούς.
γ) Όλες οι τοποθετήσεις των εκπ/κών να γίνονται από τα ανάλογα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
δ) Όλες οι αποσπάσεις των εκπ/κών να πραγματοποιούνται από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
ε) Εξομοίωση διδακτικού ωραρίου αιρετών ΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΠΕ στο 1/3 του υποχρεωτικού ωραρίου του εκπ/κού.
Δ. Υπεραριθμίες
Ότι ισχύει για τις οργανικές υπεραριθμίες να ισχύει και για τις λειτουργικές. Εκπαιδευτικός που κρίνεται υπεράριθμος με υπαιτιότητα της υπηρεσίας και δεν τοποθετείται σε σχολείο της προτίμησής του να μην υποχρεούται να υπηρετήσει την οργανική του θέση αφού τοποθετήθηκε υποχρεωτικά από τη διοίκηση (3η φάση υπεραριθμιών).
Ε. Δυσπρόσιτα Σχολεία
Επαναχαρακτηρισμός όλων των δυσπρόσιτων σχολείων της χώρας ειδικά σε νομούς που οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις είναι δύσκολες. Να υπάρξει χαρακτηρισμός των δυσπρόσιτων με κριτήρια που να είναι ενιαία για όλη τη χώρα (οργανικότητα, συνθήκες διαβίωσης, απόσπαση από την πρωτεύουσα του Νομού κ.λ.π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου