Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Με τη λογική… του παραλόγου το πρόβλημα …μονιμοποιείται!

    Η δεύτερη ξένη γλώσσα προκαλεί "αρρυθμία" και "αταξία" στα σχολειά μας

   Από την 25η Σεπτεμβρίου, έξι σχολικές μονάδες του νομού μας (συνεχίζω να επιμένω στον όρο και όχι περιφερειακή ενότητα) διδάσκονται, ως δεύτερη ξένη γλώσσα, τη γερμανική. Σε κάποιες όμως από αυτές και στην ίδια μάλιστα τάξη, υπάρχει τόσο τμήμα γερμανικής γλώσας που διαθέτει εκπαιδευτικό, όσο και τμήμα γαλλικής γλώσσας που δεν διαθέτει εκπαιδευτικό..
    
   Η Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, επικαλούμενη έγγραφο του υπουργείου, το οποίο αναφέρει ότι τα ΠΥΣΔΕ δεν πρέπει να «προχωρήσουν» στη διάθεση εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση, μέχρι να πραγματοποιηθεί η Β΄ φάση μετατάξεων, δεν παραχωρεί, ενώ διαθέτει, συναδέλφους γαλλικής γλώσσας προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στην Α/θμια Εκπαίδευση και να λειτουργούν ομαλά τα σχολειά μας. 
  Η γραφειοκρατική αυτή καθυστέρηση δημιουργεί πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων, αφού οι μισοί μαθητές, σε κάποιες από αυτές, διδάσκονται τη γερμανική και οι άλλοι μισοί θα πρέπει να συνεχίσουν να «απασχολούνται» από τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος υπερβαίνει έτσι το διδακτικό του ωράριο.

   Θεωρώ και πιστεύω ότι οι υπηρεσίες οφείλουν να λειτουργούν με ευελιξία διαθέτοντας τους εκπαιδευτικούς που πλεονάζουν (έστω και προσωρινά) – και ως εκ τούτου έχουν μειωμένο ή μηδενικό διδακτικό ωράριο - τόσο για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων της Α/θμιας Εκπαίδευσης όσο και κυρίως, για την τήρηση της νομιμότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου