Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Εν αναμονή των προτάσεων-εισηγήσεων για νέες μεταβολές σχολικών μονάδων


    Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευµάτων  θέλοντας να προγραμματίσει εγκαίρως τα θέματα λειτουργίας των σχολικών μονάδων και του προσωπικού για το σχολικό έτος 2014-2015,  ζητά από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να εισηγηθούν-προτείνουν τις προβλεπόµενες από την εκπαιδευτική νοµοθεσία µεταβολές (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασµοί και µετατροπές) σχολικών µονάδων Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-15, µε στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών της χώρας.
    Ο υφυπουργός κ. Κεδίκογλου, στο έγγραφο που απέστειλε στις περιφερειακές διευθύνσεις, μεταξύ των άλλων επισηµαίνει, ότι θα είναι καλό να εξασφαλίζεται η συνεργασία όλων των εµπλεκόµενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής εκπαιδευτικής πρότασης προς όφελος των µαθητών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή των εκ των υστέρων διαµαρτυριών. 
     Επομένως, ερμηνεύοντας και τα γραφόμενα του υφυπουργού, εκτιμώ πως για τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς δεν θα υπάρξουν μεταβολές σχολικών μονάδων για δύο λόγους:

  1. Τα δύο προηγούμενα χρόνια πραγματοποιήθηκαν σαρωτικές συγχωνεύσεις, υποβιβασμοί, καταργήσεις τόσο  Νηπιαγωγείων όσο και Δημοτικών Σχολείων, που παρόμοιες δεν συνέβησαν (με εξαίρεση τη γειτονική Φλώρινα) σε άλλες περιοχές της χώρας.
  2. Το 2014, είναι έτος αυτοδιοικητικών εκλογών και νομίζω ότι οι τοπικοί άρχοντες δεν θα γνωμοδοτήσουν θετικά, σε τυχόν εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων για νέες μεταβολές. (εκτός αν  αυτές περιλαμβάνουν προαγωγές και ιδρύσεις!)



Άρα, η οποιαδήποτε εισήγηση του Διευθυντή Γεωργίου Μασλάρη, για συγχωνεύσεις, καταργήσεις και υποβιβασμούς σχολικών μονάδων, κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν θα τελεσφορήσει, απεναντίας, θα δημιουργήσει αναστάτωση και ένταση στις τοπικές κοινωνίες. Ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς διαθέτει  πλέον την εμπειρία των προηγούμενων ετών και γνωρίζει τις απόψεις των τοπικών κοινωνιών, γι' αυτό, πιστεύω ακράδαντα, ότι θα πράξει με λογική, σύνεση και δικαιοσύνη. 
    
   Τι ισχύει για την οργανικότητα και ποιοι εισηγούνται για συγχωνεύσεις, καταργήσεις, υποβιβασμούς και προαγωγές σχολικών μονάδων; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου