Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Διενεργείται ο απαραίτητος έλεγχος, για το ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου;


;
 Ξεκίνησαν τα μαθήματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου, την περασμένη Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014 για το τμήμα των δασκάλων και την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου για το τμήμα των Νηπιαγωγών στο ΚΣΕ Καστοριάς (ΕΠΑΛ)
Σημειώνεται ότι κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να καταθέσουν στο ΚΣΕ το έντυπο Δήλωσης/ Βεβαίωσης, σχετικά με τη θέση υπηρεσίας τους και την άσκηση διδακτικού έργου σε τάξη κατά την περίοδο της επιμόρφωσης, σύμφωνα με το έντυπο που διατίθεται στον κόμβο ενημέρωσης της Πράξης, ΕΔΩ. Το παραπάνω αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής και οι συντονιστές του προγράμματος είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν τις παραπάνω βεβαιώσεις, ώστε να αποφεύγονται τυχόν ενστάσεις, ακόμη και δικαστικές προσφυγές από τους επιλαχόντες...

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Τα επιμορφωτικά προγράμματα συμπληρώνονται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων Β’ Επιπέδου ΤΠΕ μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.
Ως εκ τούτου, δυνατότητα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατά την περίοδο που θα παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα, ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη.
Επομένως, δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι Σχολικοί Σύμβουλοι και όσοι συνάδελφοι είναι αποσπασμένοι εκτός σχολικής τάξης (Περιφερειακές Διευθύνσεις, Βιβλιοθήκες, Βουλή, Μητροπόλεις, ΚΠΕ κ.α.)
Επίσης,  δεν δίνεται δικαίωμα συμμετοχής σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Καλές Αποκριές και καλή Σαρακοστή
 Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Σχετικά με τις ενέργειες της διοίκησης για την επιβολή της αξιολόγησης



ΘΕΜΑ: Σχετικά με τις ενέργειες της διοίκησης για την επιβολή της αξιολόγησης


Αυξάνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα τα κείμενα εκ μέρους στελεχών της διοίκησης που με πιο υπηρεσιακό ή πιο πιεστικό τρόπο επιχειρούν να δημιουργήσουν κλίμα υλοποίησης της αυτοαξιολόγησης. Πιο πρόσφατη περίπτωση, το έγγραφο των προϊσταμένων  επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Πλήθος, επίσης, καταγγελιών φτάνουν στη Δ.Ο.Ε. για τον «υπέρμετρο ζήλο» που επιδεικνύουν κάποιοι σχολικοί σύμβουλοι στο να «βοηθήσουν» τους συλλόγους διδασκόντων να συγκροτήσουν τις ομάδες εργασίας. Για στελέχη που ξεχνούν ότι είναι κομμάτι του κλάδου κι επιλέγουν να κινούνται ενάντια στις αποφάσεις και τους αγώνες του.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει αυτό που έχει ήδη τονίσει και με άλλες πρόσφατες ανακοινώσεις του: κανείς δε νομιμοποιείται στο να ασκεί πιέσεις στους συλλόγους διδασκόντων στην κατεύθυνση υλοποίησης της αυτοαξιολόγησης και μάλιστα εντός αυθαίρετα ορισμένων χρονικών περιθωρίων. Αυτό καθώς και το ότι κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας της αυτοαξιολόγησης, τεκμηριώνεται νομικά και με τη γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κας Τσίπρα που έχουμε αποστείλει από τις 16 Φεβρουαρίου.

Είναι φανερό ότι η άρνηση των εκπαιδευτικών στο να υλοποιήσουν την αυτοαξιολόγηση προπομπό της αξιολόγησης – χειραγώγησης έχουν δημιουργήσει έντονη ανησυχία σ’ αυτούς που επιχειρούν να την επιβάλουν. Οι πιέσεις, σίγουρα, θα ενταθούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Οι σύλλογοι διδασκόντων που έχουν συνεδριάσει έχουν αρνηθεί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας. Το ίδιο θα πράξουν κι αυτοί που θα κληθούν να συνεδριάσουν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα και κανέναν. Όλοι μαζί συσπειρωμένοι σε άμεση επικοινωνία με τα Δ.Σ. των Συλλόγων και το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα ακυρώσουμε τους σχεδιασμούς τους.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ              Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
Χαράλαμπος Κόκκινος        Αθανάσιος Κικινής

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Τα νέα βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου



Σε ερώτηση του βουλευτή Β` Αθήνας, κ. Γιάννη Δημάρα προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφέρεται στην έλλειψη ποιότητας των νέων σχολικών βιβλίων τα οποία δε συνάδουν με την αξία της ελληνικής γλώσσας. 
 Aναλυτικά η ερώτηση.

Στα νέα βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου εμφανίζονται απαράδεκτα κείμενα, τα οποία διδάσκονται. Κείμενα που γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα εθνική κατάθλιψη. Δεσπόζει η απροκάλυπτη περιφρόνηση των εθνικών μας αξιών και της θρησκείας μας ως δείγμα ευρωπαϊκής προόδου.
Στα νέα βιβλία υποβαθμίζεται το μάθημα της γλώσσας το οποίο είναι σημαντικό και σπουδαίο γι’ αυτήν την ηλικία, λόγω πληθώρας διδακτικών αντικειμένων. Η γλώσσα όμως είναι ζωή. Το τραγικό  ζήτημα  είναι σήμερα  αν θα γράφουμε ελληνικά ή ένα ελληνόμορφο εσπεράντο. Δυστυχώς όλα γίνονται σαν να προτιμούμε το εσπεράντο μέσω κυρίως των περιοδικών ποικίλης ύλης που το Υπουργείο τα ονομάζει βιβλία γλώσσας. Σας παραθέτω ενδεικτικά κάποια παραδείγματα: Στο βιβλίο «Γλώσσας» Α΄Δημοτικού, β’ τεύχος, σελ. 56 , ο μαθητής διαπιστώνει ότι Πάσχα δεν είναι η Ανάσταση του Χριστού αλλά κοσμική ευωχία. Στο τετράδιο «Εργασιών»  Β΄Δημοτικού, α΄τεύχος , σελ. 43, ο μαθητής καλείται να συμπληρώσει άσκηση για την πατρίδα μας «Νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα και στη μέση δύο λάμδα, φοράει η πατρίδα μας η Ελλάδα». Στη σελ 22 του Ανθολογίου Γ΄ και Δ΄τάξης, καλούνται οι μαθητές να συμπληρώσουν ένα νανούρισμα για χταπόδια, ενώ η δημοτική ποίηση είναι προγραμμένη, το πολύ1-2  τραγούδια. Στο ίδιο βιβλίο σελ .79 κείμενο με τίτλο: «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Γλώσσα Ε’ Δημοτικού  τεύχος α΄σελ. 44 « Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο». Γλώσσα ΣΤ΄Δημοτικού τεύχος α΄σελ.48, συνταγές μαγειρικής «Μακαρόνια με κιμά», σελ.52 «Φασολάκια βραστά». Τετράδιο εργασιών ΣΤ΄, α΄ τεύχος σελ. 33 Συνταγή μαγειρικής «Ομελέττα καραβάκι», σελ.41 «Το φούφου», αφρικάνικη συνταγή, σελ. 61 «Οδηγίες χρήσης κλιματιστικού». Στο β΄τεύχος της Γλώσσας ΣΤ΄σελ.42-43 «Οδηγίες καφετιέρας», σελ.48-49 αφιέρωμα στο Διαδίκτυο, σελ. 62 κείμενο: «Με λένε Σόνια» εξυμνείται ο ηρωϊσμός και η αυτοθυσία μέσω μιας γάτας, ενώ  το ποίημα που αναφέρονταν στον Ευαγόρα Παλληκαρίδη τον Κύπριο μαθητή που κρεμάστηκε από τους Άγγλους λογοκρίθηκε,  εφόσον υπήρχε στο βιβλίο της ΣΤ΄, προφανώς προτιμήθηκαν οι συνταγές μαγειρικής.
Στη Νεοελληνική Γλώσσα Α΄Γυμνασίου σελ. 82 Κείμενο. «Η Παράσταση» αναφέρεται σε μια μαθητική παράσταση για την 25η Μαρτίου με τρόπο χλευαστικό, ασόβαρο, ασεβή. Στην ίδια σελίδα διαφημίζεται «ο άρχοντας των δαχτυλιδιών». Στη σελ. 114 Κείμενο «Χάρι Πότερ για όλες τις ηλικίες», σελ 119 Κινητό τηλέφωνο από διαφημιστικό. Σελ. 120 Κείμενο «Ένα ξεχωριστό κορίτσι»,  διαβάζουμε: «Τις τελευταίες μέρες της παραμονής μου, εμφανίστηκε στο μπαρ ένα ξεχωριστό κορίτσι. Τι δουλειά έχει το μπαρ με 13χρονα παιδιά; Στο βιβλίο της Β΄Γυμνασίου σελ.16 έχουμε «τοματοκεφτέδες» κ.α
Στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α’ Γυμνασίου σελ.144 «Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς» κατηγορούνται οι Έλληνες από Αλβανίδα για ρατσισμό, στο ίδιο κείμενο και η Ελληνίδα στηλιτεύει τους Έλληνες για κοινωνικό ρατσισμό. 
Τετράδιο Εργασιών Γ΄ Γυμνασίου σελ. 29 «Όταν είσαι ξένος», ρατσιστές οι Έλληνες που εκμεταλλεύονται και καταπιέζουν τους ξένους. Πολλές σελίδες με ομοβροντίες αντιρατσιστικές σαν οι μαθητές να ζουν σε μια ρατσιστική χώρα. 

Ερωτάστε : 
1. Μήπως τα συγκεκριμένα βιβλία βάλλουν εμμέσως κατά της πατρίδας μας ενώ αποσκοπούν να απογυμνώσουν τους μαθητές από αρετή και ήθος, να τους εθίσουν στον παρασιτικό καταναλωτισμό και την παραίτησή τους από αγώνες για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο; Μήπως έχουν σκοπό να αμαυρώσουν την εθνική μας ταυτότητα και την πολιτιστική μας κληρονομιά, να νοθεύσουν την πίστη, να κόψουν σύρριζα τους δεσμούς των Ελλήνων με την ιστορική τους παράδοση, για να φτάσουμε στην επιδιωκόμενη από την Νέα Τάξη γενοκτονία της μνήμης; Γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία στα νέα βιβλία Γλώσσας έχουν υποχωρήσει κατά 70% τα λογοτεχνικά κείμενα και σε αντικατάστασή τους έχουμε εισαγωγή νέων κειμενικών ειδών όπως: συνταγές μαγειρικής, μικρές αγγελίες, διαφημίσεις, αφίσες, οδηγίες χρήσης συσκευών, κόμικς;

2. Θεωρείτε ότι η γλώσσα είναι αξία; Τίθεται κατά τη γνώμη σας θέμα ποιότητας της γλώσσας μας; Γιατί δεν μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες και τις επιλογές που μας δίνει μια γλώσσα δουλεμένη 4000 χρόνια η οποία έχει εκφραστικότητα και δηλωτικότητα ύψιστη; Που οφείλετε η γλωσσική ένδεια, η έλλειψη ποιότητας; Πως σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα απέναντι στις προκλήσεις της εποχής, στο κατώφλι του 21ου αιώνα; Με ποιους τρόπους; Ποιες δράσεις και πρωτοβουλίες σκοπεύετε να αναλάβετε; Υπάρχει προγραμματισμός; Αν ναι ποιος είναι;
3. Η επιλογή γλώσσας είναι κριτήριο προσδιορισμού έθνους; Υπάρχει σχέση γλώσσας και εθνικής ταυτότητας , όσο αφορά την ποιότητα, τον πολιτισμό των λέξεων μέσα από το ιστορικό εννοιολογικό φορτίο που χρησιμοποιούμε, είναι μέσο με το οποίο, εκφράζεται η ψυχοσύνθεσή μας, η νοοτροπία μας, ο τρόπος που βλέπουμε και εκφράζουμε τον κόσμο, είναι η σκέψη μας, είναι η πατρίδα μας ; Αυτή η σχέση έχει θέση στην σημερινή εκπαίδευση; Αν ναι με ποιο τρόπο σκέφτεστε να προάγετε αυτή τη σχέση στις βαθμίδες της εκπαίδευσης;

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Τι προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος για το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας στο Δημόσιο. Συμπεριλαμβάνονται οι συνάδελφοι ειδικής αγωγής;



 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα, 24/02/2014
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Αρ.Πρωτ. οικ. 2/17087/0022
ΓΕΝ. ΓΡΑΜ. ΔΗΜ/ΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΜΙΣΘΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 22η Μισθολογίου



ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση μισθολογικών διατάξεων.

Σας κοινοποιούμε τη διάταξη του άρθρου 67 του Ν.4235/2014 (ΦΕΚ 32/Α΄/11-2-2014), προκειμένου να ενημερωθείτε και να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την ορθή εφαρμογή της.

Ειδικότερα με την ως άνω διάταξη προβλέπεται ότι, για τους φορείς που υπάγονται στις διατάξεις του Κεφαλαίου Δεύτερου του Ν.4024/2011 (Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, συμπεριλαμβανομένων και των ΔΕΚΟ του κεφαλαίου Α΄ του Ν.3429/2005 και ΟΤΑ), από 11-2-2014 είναι εκ νέου ενεργή η εξουσιοδότηση για την έκδοση απόφασης καθορισμού επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας σε κατηγορίες προσωπικού των παραπάνω φορέων, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 15 παρ. 1 του Ν. 4024/2011* .

Η εν λόγω διάταξη προβλέπει την έκδοση κοινών υπουργικών αποφάσεων των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού. Κατόπιν αυτών, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι φορείς να υποβάλλουν στο εποπτεύον Υπουργείο τα αιτήματά τους. Στην συνέχεια, το αρμόδιο υπουργείο θα πρέπει να καταρτίσει σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης, νια το σύνολο των φορέων που εποπτεύει, και να το υποβάλλει στον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για συνυπογραφή.

Επισημαίνεται, ότι το σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης πρέπει να αναφέρει το μέγεθος της προκαλούμενης δαπάνης σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ.2 του Ν.2469/1997 όπως ισχύει.

Τέλος, παρακαλούμε τα ανωτέρω σχέδια να αποσταλούν στην Υπηρεσία μας το συντομότερο δυνατό για την τελική συνυπογραφή τους εντός της αποκλειστικής προθεσμίας που προβλέπει η σχετική διάταξη.
Ο ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Ακριβές Αντίγραφο
ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ
Ο Προϊστάμενος της Διεκ/σης α.α.


 Σχεδόν όλο το δημόσιο δικαιούται το επίδομα 
 Η διάταξη που είχε συμπεριληφθεί σε νόμο που πήρε ΦΕΚ στις 11 του μήνα και δίνει ανάσα έως 150 ευρώ τον μήνα, αφορά στους μόνιμους και δόκιμους πολιτικούς υπαλλήλους και υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ): Tου Δημοσίου, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), συμπεριλαμβανομένου το Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ο.Γ.Α).


Επίσης, υπάγονται στην εφαρμογή της απόφασης:
-οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, (προφανώς εννοεί τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής)


-οι υπάλληλοι της Γραμματείας των Δικαστηρίων και Εισαγγελιών, των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων της χώρας,

-οι ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου και οι μόνιμοι αγροτικοί ιατροί,

-οι υπάλληλοι της Βουλής, όσον αφορά τα μισθολογικά θέματά τους τροποποιουμένου αναλόγως του Κανονισμού της Βουλής, και το προσωπικό της Προεδρίας της Δημοκρατίας,

-οι διοικητικοί υπάλληλοι των Ανεξάρτητων Αρχών, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων,

-οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων (Π.Ε.Δ.), της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝ.Π.Ε.),

-οι υπάλληλοι και, με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου, οι θρησκευτικοί λειτουργοί των νομικών προσώπων της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, των εξομοιούμενων προς αυτά κατά την παράγραφο 3, του άρθρου 63, του ν.3801/2009 (Α' 163) των λοιπών εκκλησιών, δογμάτων και κατά το άρθρο 13 του Συντάγματος γνωστών θρησκειών, που επιβαρύνουν τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

*Άρθρο 15

Επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και απομακρυσμένων παραμεθόριων περιοχών


   1. Εκτός από το βασικό μισθό του υπαλλήλου, δύναται να χορηγηθεί επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, μέχρι του ποσού των εκατόν πενήντα (150) ευρώ μηνιαίως. Οι δικαιούχοι του εν λόγω επιδόματος, καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις χορήγησης του καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, η οποία εκδίδεται σε αποκλειστική προθεσμία έξι μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου.

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Μητσοτάκης: «το τέλος του μνημονίου πλησιάζει»


Λίγο πριν στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ
Το τέλος του μνημονίου πλησιάζει τόνισε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ επισήμανε ότι η κυβέρνηση θα τιμήσει τη δέσμευση της για 15.000 απολύσεις, αλλά δεν θα δεχθεί άλλη κινητικότητα – διαθεσιμότητα που να συνοδεύεται με απολύσεις. Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε την αναγκαιότητα προώθησης διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, ενώ εξήγγειλε τη διασύνδεση των βάσεων δεδομένων όλων των φορέων του δημοσίου. 
Ειδικότερα, ο υπουργός χαρακτήρισε ως σημαντική κατάκτηση, που διευκολύνει τις διαπραγματεύσεις, το πρωτογενές πλεόνασμα, αλλά παρατήρησε ότι δε λύνει όλα τα προβλήματα γιατί και χρειάζονται και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. «Πάντα το πίστευα, και εξακολουθώ να το πιστεύω, ότι χρειάζονται διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις» σημείωσε, εξήγησε όμως ότι αυτό δεν σημαίνει ότι προσυπογράφει τυφλά τις μεταρρυθμίσεις που ζητούν οι δανειστές. «Θα έπρεπε να είχαμε συμφωνήσει κατ’ αρχάς μεταξύ μας με ένα εσωτερικό μνημόνιο» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης. 
Όσον αφορά την υπερβολική, όπως τη χαρακτήρισε, φορολόγηση του 2013 διευκρίνισε ότι οφείλεται σε συσσώρευση φορολογικών υποχρεώσεων τριών ετών, και ότι αυτό δεν θα επαναληφθεί το 2014. 
«Εάν πάμε καλά, η χώρα δεν θα χρειαστεί άλλο μνημόνιο»
«Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι είμαστε στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης ενός έλεγχου και εφόσον κλείσει, η χώρα δεν θα χρειαστεί καινούργιο μνημόνιο όπως το ξέραμε. Το τέλος του μνημονίου πλησιάζει... Αυτό δεν σημαίνει ότι η χώρα θα πάψει να έχει κάποιες δεσμεύσεις στα πλαίσια της ΕΕ, αλλά εκ των πραγμάτων ο κύκλος των ασφυκτικών επιθεωρήσεων πλησιάζει προς το τέλος του όταν ανοίξει η συζήτηση για το χρέος με το που θα πιστοποιηθεί το πρωτογενές πλεόνασμα. Εάν πάμε καλά, η χώρα δεν θα χρειαστεί άλλο μνημόνιο» υπογράμμισε ο υπουργός, κάνοντας λόγο για ενδεχόμενη έξοδο στις αγορές στο β’ εξάμηνο του 2014, παρότι υπάρχουν ακόμη πολλά τεχνικά ζητήματα.

Αντισυνταγματικό το «ψαλίδι» στο εφάπαξ!

Σε περίπτωση που το Ελεγκτικό Συνέδριο επιβεβαιώσει την αντισυνταγματικότητα στις περικοπές του εφάπαξ, θα ανοίξει ο δρόμος για την επιστροφή πολύ μεγάλων ποσών στους δικαιούχους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου (ΕΕΣ) έκρινε αντισυνταγματική την περικοπή που έγινε στο εφάπαξ συνταξιούχου δημόσιου ταμείου και το ζήτημα πρόκειται να παραπεμφθεί, υποχρεωτικά λόγω της αντισυνταγματικότητας, στην Ολομέλεια ΕΣ για οριστική επίλυση, μόλις δημοσιευθεί επίσημα το σκεπτικό της.

Η δικαστική απόφαση θα προκαλέσει σοκ στο οικονομικό επιτελείο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, καθώς σε περίπτωση που η Ολομέλεια του ανώτατου δημοσιονομικού δικαστηρίου επιβεβαιώσει στο μέλλον την αντισυνταγματικότητα τις περικοπές του εφάπαξ, θα ανοίξει ο δρόμος για την επιστροφή αναδρομικά πολύ μεγάλων κονδυλίων στους δικαιούχους, που συνταξιοδοτούμενοι πήραν ποσά εφάπαξ συρρικνωμένα σε ποσοστό έως και 35%.
ΕΘΝΟΣ.gr

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

«Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου - Ανάκληση εγγράφου και δέσμευση για άρση των πιέσεων». Ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την αυτοαξιολόγηση


Αρ. Πρωτ. 658
Αθήνα 24/2/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : «Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου - Ανάκληση εγγράφου και δέσμευση για άρση των πιέσεων»
  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πραγματοποίησε  την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014 παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελοποννήσου στην Τρίπολη έπειτα από πλήθος καταγγελιών για πράξεις εκφοβισμού και συνεχείς μεθοδεύσεις για συγκρότηση «ομάδων εργασίας» για την αυτοαξιολόγηση που δέχτηκε από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών  της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
  Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν αντιπροσωπίες από τα Δ.Σ. όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. της Πελοποννήσου και πολλοί εκπαιδευτικοί.
  Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και με τον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης Π.Ε. της Περιφέρειας Πελοποννήσου, τονίσαμε το μεγάλο πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει οι πιέσεις και οι απειλές για πειθαρχικές διώξεις από σχολικούς συμβούλους προς τους συλλόγους διδασκόντων ώστε να συνεδριάσουν άμεσα και να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας και μάλιστα εντός ασφυκτικών χρονικών πλαισίων με βάση έγγραφο του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης. Τονίσαμε, επίσης, τη βαθιά ανησυχία που έχει προκαλέσει στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. η έξαρση του φαινομένου των πειθαρχικών διώξεων σε βάρος συναδέλφων στην περιοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, εκτιμώντας ότι είναι άδικες κι έχουν χαρακτήρα εκφοβισμού, ζητώντας τη θεσμική παρέμβαση του κ. Περιφερειακού Διευθυντή ώστε να σταματήσει το απαράδεκτο αυτό φαινόμενο.
Τόσο ο κ. Περιφερειακός Διευθυντής όσο και ο κ. Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης δεσμεύτηκαν ότι:
  • Θα προχωρήσουν άμεσα στην ανάκληση των ημερομηνιών που έθετε το σχετικό κείμενο του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής καθοδήγησης.
  • Θα δοθούν οδηγίες προς τους σχολικούς συμβούλους ώστε να περιορίζονται στην άσκηση του θεσμικού τους ρόλου και μόνο κι ότι αν διαπιστώσουν ότι υπάρχουν πιέσεις θα φροντίσουν για την εξάλειψη του φαινομένου.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι οι παραπάνω δεσμεύσεις, με δεδομένο ότι πρόκειται να τηρηθούν, κινούνται στην κατεύθυνση της εκτόνωσης του κλίματος εκφοβισμού που δημιουργήθηκε το τελευταίο διάστημα.
  Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων που πραγματοποίησαν συνεδριάσεις και συγκρότησαν ομάδες εργασίας κάτω από συνθήκες πίεσης να επαναλάβουν τις συνεδριάσεις και να ανατρέψουν αποφάσεις που ήταν προϊόν των συγκεκριμένων συνθηκών.
  Επαναλαμβάνουμε ότι θέση της Ομοσπονδίας είναι οι σύλλογοι διδασκόντων να μη συγκροτήσουν τις ομάδες εργασίας ώστε να μην ξεκινήσουν οι διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης  που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αξιολόγηση - χειραγώγηση. Για ενίσχυση των συλλόγων διδασκόντων σ' αυτή την κατεύθυνση έχουμε ήδη αποστείλει γνωμοδότηση της νομικής μας συμβούλου και σχέδιο πρακτικού.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ         Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                  Χαράλαμπος Κόκκινος        Αθανάσιος Κικκινής



Στη Βουλή οι ενέργειες Διευθυντών Εκπαίδευσης για την αυτοαξιολόγηση


Στη Βουλή φέρνουν το ζήτημα των ενεργειών Διευθυντών Εκπαίδευσης για την αυτοαξιολόγηση Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με ερώτηση που κατάθεσαν προς τον υπουργό Παιδείας. Για να δείτε την ερώτηση κάνετε πατήστε εδώ

Κοινοποίηση οδηγιών από την Περιφερειακή Διευθύντρια για την εφαρμογή της Αυτοαξιολόγησης στις σχολικές μονάδες, οι οποίες παρεμπιπτόντως, είναι γνωστές στην εκπαιδευτική κοινότητα!

Έτσι, ρωτώ, γιατί ανησυχώ.. και οι σύλλογοι εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων της περιφέρειας, ας είναι έτοιμοι για παν ενδεχόμενο...
.
Υπάρχουν Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και εκπαιδευτικοί, που "ενοχλούν" την Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας και ΟΧΙ τις κατά τόπους Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για το επίμαχο θέμα της αυτοαξιολόγησης;


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
-----
Ταχ. Δ/νση:       Μακρυγιάννη 22
Πόλη - Τ.Κ.:       Κοζάνη  -  501 00
e-mail:               gramsvai@dmaked.pde.sch.gr
Πληροφορίες:  Τσιμεντερίδου Μ.
Τηλ.:                  2461021353
Fax:                    2461021259


Κοζάνη, 21-02-2014
Αρ. Πρωτ.: 1033


ΠΡΟΣ:
Διευθυντές Α/θμιας 
 και Β/θμιας Εκπ/σης
 Δυτ. Μακεδονίας
Σχολικούς Συμβούλους 
Δυτ. Μακεδονίας


ΚΟΙΝ.
Σχολικές Μονάδες Α/θμιας 
και Β/θμιας Εκπ/σης
 Δυτ. Μακεδονίας
(μέσω οικείων Διευθύνσεων)


ΘΕΜΑ: «Εφαρμογή της Διαδικασίας Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας».


Μετά από ερωτήματα που τίθενται καθημερινά στην υπηρεσία μας, από Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και Εκπαιδευτικούς, αναφορικά με τη γενίκευση του θεσμού της Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, σας επαναπροωθούμε τις παρακάτω σχετικές διατάξεις (Νόμο, Υπουργικές Αποφάσεις, Ερμηνευτικές Εγκυκλίους):
  1. Το Ν.2986/2002 (ΦΕΚ 24/Α/13-02-2002) (συνημμένο 1).
  2. Την Υ.Α. Φ.353.1./324/105657/Δ1/08-10-2002 (ΦΕΚ 1340/τ. Β΄/16-10-2002), κεφ. Α,              άρθρο 2, παρ. ζ. (συνημμένο 2).
  3. Την Υ.Α. 30972/Γ1 /05-03-2013 (ΦΕΚ 614/τ. Β΄/15-03-2013) Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης (συνημμένο 3).
  4. Τη με αριθμ. πρωτ. 157723/Γ1/23-10-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Διαδικασίες γενίκευσης του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας» (συνημμένο 4).
  5. Τη με αριθμ. πρωτ. 1900089/Γ1/10-12-2013 με θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες» (συνημμένο 5).

Παρακαλούνται οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων να εκτυπώσουν τα επισυναπτόμενα αρχεία, ώστε να λάβουν γνώση ενυπόγραφα όλοι οι εκπαιδευτικοί.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να αντλείτε έγκυρες πληροφορίες  από τον ιστοτόπο aee.iep.edu.gr, όπου περιγράφεται η διαδικασία και υπάρχουν παραδείγματα εφαρμογών και καλής πρακτικής, ακόμη και από Σχολικές Μονάδες της Περιφέρειάς μας.



Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Δρ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Τσίπρας: Δεν θα συγκροτήσω κομματική κυβέρνηση!


Έτοιμος να κυβερνήσει την Ελλάδα αισθάνεται ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής, ενώ εμφανίζεται βέβαιος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κερδίσει την αυτοδυναμία.

Παράλληλα, ο Αλέξης Τσίπρας τόνισε ότι δεν θα συγκροτήσει μια κομματική «κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», αλλά μια κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ.

Όπως είπε «αυτό σημαίνει ότι ότι θα επιδιώξουμε πολιτικές συνεργασίες με προσωπικότητες και πολιτικές δυνάμεις πέραν του ΣΥΡΙΖΑ. Η σύνθεση της κυβέρνησης θα αποτελείται από στελέχη της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από προσωπικότητες κύρους, εξωκοινοβουλευτικούς και εξειδικευμένους τεχνοκράτες». 

Σχετικά με την φορολογία ο Αλέξης Τσίπρας ανέφερε ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιβάλλει ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα που θα ρίξει τα βάρη σε αυτούς που φοροδιαφεύγουν και στους έχοντες, ενώ θα ελαφρύνει αισθητά τα μεσαία και τα χαμηλά εισοδήματα».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση Σαμαρά λέγοντας ότι « δεν διαθέτει την πολιτική νομιμοποίηση για να δεσμεύσει το λαό και τον τόπο με ένα νέο Μνημόνιο, ανεξάρτητα από την ονομασία του» και προσθέτει πως «οφείλει να θέσει στην κρίση του ελληνικού λαού τις επιλογές και τις δεσμεύσεις της». 

Για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απαντά σε όσους τον κατηγορούν για ευρωσκεπτικισμό του κόμματος του, και αναφέρει πως «δεν μπορεί από τη μία πλευρά να είμαι υποψήφιος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς για την προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και από την άλλη να επιδιώκω την αποχώρηση από την ευρωζώνη», ενώ ξεκαθαρίζει: «δεν θα προβούμε σε μονομερείς κινήσεις. Ούτε, όμως, θα διστάσουμε να τις κάνουμε αν τις επιβάλλει το εθνικό συμφέρον».

Τέλος, με επίκεντρο τη διαχείριση του χρέους, ο Αλέξης Τσίπρας αναφέρει χαρακτηριστικά πως «εάν οι συνομιλίες οδηγήσουν στην απόρριψη κάθε συζήτησης για την περικοπή του χρέους, τότε θα διακόψουμε τις δαπάνες για την εξυπηρέτηση του χρέους, ακόμα και μονομερώς, αν χρειαστεί, για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας», εκφράζοντας ωστόσο την πεποίθηση πως αυτό δεν θα συμβεί γιατί δεν συμφέρει κανέναν. 

Σε εκδήλωση της ευρωομάδας της Αριστεράς GUE/NGL και του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή πριν από μερικές ημέρες ο Αλέξης Τσίπρας είχε δηλώσει ότι «η Ελλάδα είναι σήμερα έτοιμη, όχι απλώς να γυρίσει σελίδα. Είναι έτοιμη ν' αλλάξει βιβλίο». «Τα μνημόνια της λιτότητας έχουν αποτύχει παταγωδώς και σε όλους τους δείκτες. Διέλυσαν τη παραγωγική βάση της χώρας. Έφθασαν την ανεργία σε πρωτοφανή ποσοστά. Δημιούργησαν συνθήκες ανθρωπιστικής κρίση» ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας.
Πηγή: Ant1iwo

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο.» Αδαμάντιος Κοραής


Η μόρφωση και η εκπαίδευση των ανθρώπων αποτελούν «γέφυρες» στους δύσκολους κόμβους της ζωής. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων, που συντελεί, όχι μόνο στην ανέλιξη της προσωπικής μας ζωής, αλλά και στην προαγωγή μιας ποιοτικής κοινωνίας. Όπως, πολύ σωστά επισημαίνει ο Αριστοτέλης: «Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβέρνησης των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων».
Και ενώ όλοι έχουμε καταλήξει στη σπουδαίοτητα της εκπαίδευσης, έχει μπει στο στόχαστρο το επάγγελμα των εκπαιδευτικών. Οξύμωρο, θα μπορούσαμε να πούμε, γιατί χωρίς αυτούς, πώς θα προαχθεί η εκπαίδευση;
Κατά καιρούς, έχω ακούσει ότι οι δάσκαλοι δουλεύουν μόνο λίγες ώρες καθημερινά, ότι υπάρχουν πολλές σχολικές αργίες στη χώρα μας, ότι η δουλειά τους είναι εύκολη… Διερωτώμαι, λοιπόν: πώς είναι  δυνατόν να συγκρίνουν το ωράριο ενός εκπαιδευτικού  με το ωράριο άλλων επαγγελμάτων, όταν σύμφωνα με μελέτη της UNESCO κάθε ώρα διδακτικού έργου ενός δασκάλου αντιστοιχεί σε 4 ώρες εργασίας γραφείου; Καθώς επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι οι ώρες εργασίας ενός εκπαιδευτικού συνεχίζονται και μετά το σχολείο. Για το πόσο εύκολο είναι να διδάξεις ένα παιδί, ας θυμηθούμε την παιδική μας ηλικία όπου τότε δε θεωρούσαμε δεδομένες και εύκολες τις νέες γνώσεις! Όσον αφορά, τις σχολικές αργίες, αρκετές ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία κ.α.) ξεπερνούν την Ελλάδα στις ημέρες των διακοπών.
Αντί λοιπόν, να λασπολογούμε κατά των εκπαιδευτικών, καλό θα ήταν να καταλάβουμε πόσο σημαντικό και απαραίτητο είναι, να ξοδεύεται χρόνος και χρήμα:
·      στη βελτίωση της κατάρτισής τους,
·      στην παροχή πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού στις σχολικές μονάδες, ώστε οι μαθητές να έχουν τα κατάλληλα ερεθίσματα,
·      στην τοποθέτηση δασκάλων σε ΟΛΑ τα σχολεία της ημεδαπής, γιατί όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην παιδεία.
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, επιτέλους, πόσο αναγκαίο είναι να σταματήσει η εξαθλίωση του επαγγέλματος, διότι η εξαθλίωση των εκπαιδευτικών οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εξαθλίωση της εκπαίδευσης.
Γι’ αυτό, όταν ορισμένοι κατακρίνουν τους ανθρώπους που τους έμαθαν “γράμματα”, ας σκεφτούν πρώτα πού αποσκοπεί ο πόλεμος κατά των εκπαιδευτικών. Ας θυμηθούν ότι κάθε δάσκαλος βλέπει τους μαθητές του σαν αστέρια και προσπαθεί διακαώς να τους κάνει να λάμψουν. Κάθε πλήγμα που δέχεται ο χώρος της εκπαίδευσης αποδυναμώνει τις προσπάθειες, την υπομονή και επιμονή των εκπαιδευτικών. Και τα αστέρια σιγά-σιγά σβήνουν...
Ουρανός χωρίς αστέρια…ΣΚΟΤΑΔΙ

Μπαχτσιαβάνου Κωνσταντίνα
Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής

 για το Ειδικό Δ.Σ. Καστοριάς

Αίτημα της ΔΟΕ για συνάντηση και διάλογο με τον Υπουργό

 Αρ. Πρωτ.65 Αθήνα 21/2/2014
Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. Τον Υφυπουργό Παιδείας
κ. Συμεών Κεδίκογλου 


Θέμα: Αίτημα για συνάντηση

Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Επανερχόμαστε για μια ακόμη φορά αιτούμενοι συνάντηση μαζί σας. Τα μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση απαιτούν άμεσες  λύσεις.
Η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, η μη πραγματοποίηση των μεταθέσεων, η αναστάτωση που έχει επέλθει στην εκπαιδευτική κοινότητα με τις μετατάξεις και τον μεγάλο περιορισμό των αποσπάσεων, το κλίμα φόβου που δημιουργεί η επιχειρούμενη εφαρμογή της αξιολόγησης - χειραγώγησης, οι άδικες πειθαρχικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών, η οικονομική και επιστημονική μας υποβάθμιση, η αδιοριστία είναι τα βασικά από τα πολλά θέματα που απαιτούν διάλογο, αποφάσεις και αποτέλεσμα.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτή τη φορά θα ανταποκριθείτε στο δίκαιο αίτημά μας και θα καλέσετε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνάντηση στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα με την πρόθεση να δοθούν λύσεις στα φλέγοντα ζητήματα που μας απασχολούν. 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Χαράλαμπος Κόκκινος           Αθανάσιος Κικκινής

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Δικό τους το κράτος, δική τους και η βρωμιά του! του Νίκου Μπογιόπουλου


Δεν είναι ότι δε ντρέπονται. Αυτό το ξέρει και η «κουτσή Μαρία». Είναι ότι πλέον δεν έχουν να πιαστούν από πουθενά αλλού πέρα από την ίδια τους την ξεδιαντροπιά! Που την κάνουν σημαία! Την κάνουν έμβλημα! Την χρησιμοποιούν σαν προπέτασμα καπνού! Αφού τους τελειώσανε τα «καθρεφτάκια», τώρα βγάζουν στο μεϊντάνι τον ίδιο τους τον καθρέφτη και πουλάνε για «καθρεφτάκι» την ίδια τους την ασχήμια!


Τώρα, λοιπόν, ανακαλύψανε ότι γύρω από τις ΜΚΟ έχει στηθεί «βιομηχανία» απάτης και αρπαγής. Τί μου λές; Σώπα! 

Μόνο που έχουν βγάλει κάλους τα χεράκια πολλών εργατών του Τύπου, δεκαετίες τώρα, έχει στερέψει το μελάνι εφημερίδων (της Realnews, της Αυγής, του Ριζοσπάστη συμπεριλαμβανομένων) χρόνια τώρα, να γράφουν και να ξαναγράφουν γι’ αυτές τις βρωμιές. Αλλά εκείνοι που τώρα παριστάνουν τους Ιαβέρηδες, παρίσταναν τις μωρές παρθένες...

Τώρα, επίσης, ανακάλυψαν ότι κάτι δεν πάει καλά με την υποκρισία των «πόθεν έσχες». Τι μου λες; Σώπα! Μόνο που όσοι τώρα φοράνε την εισαγγελική τους μουτσούνα για να κουνήσουν αδέκαστα το δάκτυλο, είναι εκλεκτά μέλη του συστήματος που διέπρεψε ως αβανταδόρος του «όποιος έχει στοιχεία να πάει στον εισαγγελέα»... 

Είναι τέτοιος ο οίστρος που τους έχει πιάσει που δεν αποκλείεται – μετά την Αμερική - να «ανακαλύψουν» και καμία λίστα με «μυστικά κονδύλια» προς «ημέτερους παπαγάλους» σε υπουργεία και Γραμματείες...

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έρχονται και επανέρχονται... αποκαλύψεις γύρω από τη φοροδιαφυγή, τις ατασθαλίες στην τάδε ή τη δείνα υπηρεσία, για τις «αρπαχτές» εδώ κι εκεί, για προνοιακά επιδόματα και κοινωνικές παροχές που κάποιοι εισέπρατταν παράνομα, για κομπίνες, για λαμογιές, για διαπλοκές και τρίγωνα της πολιτικής εξουσίας με κάθε λογής «μακρυχέρηδες» και «πεντακαθαρίδηδες».

Όμως: Λες και σπάει κάθε φορά ο διάολος το ποδάρι του, πότε νομίζετε ότι οι κυβερνήσεις εντοπίζουν και... εξιχνιάζουν τέτοιες καταστάσεις; Και πότε τα ΜΜΕ τις παρουσιάζουν με το δικό τους αξιολάτρευτο ζήλο; Όλως τυχαίως:
  • Τα θέματα περί «διαφθοράς στο Δημόσιο» κατακλύζουν την επικαιρότητα κάθε φορά που ξενικά νέος γύρος απολύσεων και διαθεσιμοτήτων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων.
  • Τα θέματα περί «μαϊμού» δικαιούχων κοινωνικών παροχών διαπιστώνονται τη στιγμή των επικείμενων αποφάσεων για περικοπές των προνοιακών επιδομάτων.
  • Τα θέματα για τις παράνομες συντάξεις ή για τις ατασθαλίες στο ΙΚΑ εμφανίζονται στο προσκήνιο όποτε επίκεινται περικοπές των συντάξεων ή νέο πετσόκομμα ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
  • Οι ατασθαλίες, από αγροτικούς συνεταιρισμούς μέχρι αποθήκευση φαρμάκων σε σπηλιές, εντοπίζονται όποτε πρόκειται να χτυπηθεί κάποια κοινωνική και επαγγελματική κατηγορία (π.χ. αγρότες, φαρμακοποιοί κλπ).
  • Οι γκλαμουράτοι της φοροδιαφυγής, όπως και ο κακός υδραυλικός που δεν κόβει απόδειξη, κατακλύζουν τα δελτία ειδήσεων όποτε έρχονται τα νέα φοροεισπρακτικά μέτρα και τα χαράτσια, τα οποία ο λαός «πρέπει» να τα υποστεί μιας και οι διεφθαρμένοι δεν πληρώνουν τους δικούς τους φόρους, κ.ο.κ.
  • Το φαγοπότι στις προμήθειες των νοσοκομείων το θυμούνται κάθε φορά που επίκειται νέο χτύπημα στο δημόσιο σύστημα υγείας.
  • Το πάρτι στα εξοπλιστικά, που «το ήξεραν εδώ και δέκα χρόνια», το ξεχνούν κάθε που ετοιμάζεται κάποια νέα παραγγελία.
  • Όσο για τους κάθε λογής μπαγάσηδες, όπως αυτοί των ΜΚΟ, φανερώνονται κάθε φορά που ο κόσμος έχει αλαλιάσει από το πάρτι που συντελείται πάνω στην καμπούρα του. Όταν έχει καταρρακωθεί κάθε έννοια δικαίου. Και, φυσικά, όταν η κυβέρνηση (η εκάστοτε κυβέρνηση) θέλει να «αλλάξει το κλίμα». Πώς; Πουλώντας «κοινωνική ευαισθησία» και μοιράζοντας από «κάθαρση» μέχρι τζούφιες πασχαλιάτικες στρακαστρούκες σαν το «δώρο» των... 200 ευρώ του κ.Σαμαρά.

Μόνιμη επωδός σε αυτό το ατελείωτο σίριαλ είναι ότι, πρώτον, η διαφθορά είναι... κακό πράγμα και, δεύτερον, ότι η καλή κυβέρνηση, με τους καλούς υπουργούς, ως ταπεινός υπηρέτης του λαού, βάζει «χέρι» στους επίορκους για να απαλλάξει την κοινωνία από το μίασμά τους...

Δεν ξέρουμε αν οι σκηνοθέτες του εν λόγω εξοργιστικά γελοίου θεάματος είναι περισσότερο γελοίοι, ή περισσότερο εξοργιστικοί. Ξέρουμε, όμως, τα εξής:

1) Αυτή η εικόνα διαφθοράς με την οποία προσπαθούν ενίοτε να λερώσουν - ως συνυπεύθυνη - ολόκληρη την κοινωνία, είναι η εικόνα του καθρέφτη τους. Το κράτος των τρωκτικών, της αναξιοκρατίας, του κομματικού ρουσφετιού, των πελατειακών συμπεριφορών και της «μαύρης» συναλλαγής, το κράτος που οι «κυβερνητικές οργανώσεις» του είχαν Λιάπηδες με πλαστές πινακίδες και οι επιδοτούμενες «μη κυβερνητικές οργανώσεις» του είχαν πλαστούς – πλην... θεοσεβούμενους - «ναρκοσυλλέκτες», έχει χτιστεί και λειτουργεί κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση εκείνης της πολιτικής που κατέστησε λαϊκή ρήση ότι «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι».

2) Αυτοί και οι φίλοι τους που το παίζουν διώκτες της διαφθοράς, είναι οι σεσημασμένοι της άφατης υποκρισίας που έχουν οικοδομήσει ένα πολιτικό σύστημα το οποίο έχει για προμετωπίδα του εκείνο το πάλαι ποτέ απίθανο πρωθυπουργικό απόφθεγμα «έκανε ένα δωράκι στον εαυτό του» και που έχει για έμβλημά του τη «Ζήμενς» και τα Βατοπέδια.

3) Η κυρίαρχη πολιτική και οι κυρίαρχοι πολιτικοί αυτού του κράτους ήταν που όποτε έσκαγε το απόστημα εκείνοι απαντούσαν: «Αυτή είναι η Ελλάδα»! Αυτοί είναι που έκαναν ομιλίες για τον «περιορισμό» (σ.σ.: προσέξτε: όχι για την κατάργηση, αλλά για τον «περιορισμό»!) του «γρηγορόσημου» στο δημόσιο τομέα. Πρόκειται για τον δικό τους, τον κρατικομονοπωλιακό, τον κομματικό και ιδιωτικοποιημένο δήθεν «δημόσιο» τομέα, τον φτιαγμένο με τα υλικά του «έχω μέσο», «έχω δόντι», «έχω βύσμα», «έχω και μπάρμπα στην Κορώνη».

4) Είναι το δικό τους πολιτικό καθεστώς, το καθεστώς της μίζας και της αρπαχτής, των «κουμπάρων» και των «αναψυκτηρίων», των υποβρυχίων που «γέρνουν» και των στενών δεσμών με τους Χριστοφοράκους, τους Τομπούλογλου και τους Τσοχατζόπουλους, το κράτος της «λίστας Λαγκάρντ», των «εθνικών νταβατζήδων» και των «θαλασσοδανείων» πάνω στο οποίο μεγαλουργεί το «φακελάκι» και το «τσάκω ρε μάγκα τόσα και προχώρα».

Αυτό το κράτος

α) που κουκούλωσε δικομματικά το σκάνδαλο της «Ζήμενς», που χαρίζει δισεκατομμύρια στους τραπεζίτες, που καλύπτει τα δάνεια εκατοντάδων εκατομμυρίων του Μεγάρου Μουσικής, αλλά πλειστηριάζει τα σπίτια του κοσμάκη,

β) που προσπαθεί να περάσει στα μουλωχτά (ν)τροπολογίες της νύχτας για την απαλλαγή των φόρων στις «εξωχώριες» εταιρείες,

γ) που οι ταγοί του - οι οποίοι ομιλούν περί... φοροδιαφυγής - σουλατσάριζαν στα «κότερα» των προυχόντων οι οποίοι έχουν εξασφαλίσει μηδενικούς φορολογικούς συντελεστές για τα κέρδη τους, την ώρα που ο χιλιοχαρατσωμένος λαός βλέπει να τους επιβάλλονται 9 φορές μεγαλύτεροι φόροι, 
είναι το ίδιο κράτος που συντάσσει τις διαβόητες λίστες με τα «μαύρα» προς τα δημοσιογραφικά του παπαγαλάκια. Που όπως έκανε παιχνίδι «φιλανθρωπίας» ταΐζοντας ΜΚΟ, τώρα κάνει παιχνίδι «απονομής δικαιοσύνης» ταΐζοντας το πόπολο με την μπαλαφάρα της «εξάρθρωσης» των κακών ΜΚΟ. Που συντηρεί (με ή χωρίς ΜΚΟ) εκείνα τα «ενσωματωμένα» δίκτυα επικοινωνίας που αναλαμβάνουν να μας εμφανίσουν από το ΝΑΤΟ μέχρι το ΔΝΤ και την τρόικα ως τους καλύτερους φίλους του ανθρώπου...

Αυτό, επομένως, το κράτος και αυτή η πολιτική, που εξαγοράζουν, που εκβιάζουν, που εκμαυλίζουν, που διαφθείρουν, είναι το ίδιο κράτος και η ίδια πολιτική που όχι μόνο δεν εγγυώνται το δημόσιο χρήμα, αλλά αντιθέτως: Πρωταγωνιστούν στην διασπάθιση του δημόσιου χρήματος!

Πρωταγωνιστούν! Παντοιοτρόπως: Κι όταν επιδοτούν ΜΚΟ για να επιτελούν το θεάρεστο έργο της ανασκολόπισης του κολεόπτερου, κι όταν επιδοτούν τράπεζες για να επιτελούν το ακόμα πιο θεάρεστο έργο της ανασκολόπισης του λαού, κι όταν επιδοτούν «συμβούλους» για να ξεπουλούν τη δημόσια περιουσία.

Πάει πολύ, λοιπόν, να θέλει αυτό το κράτος, με αυτό το πολιτικό σύστημα, να εμφανίσει την ίδια του τη σαπίλα σαν κολυμπήθρα του Σιλωάμ! Πάει πολύ! Αυτό το κράτος ανήκει στους «εξυγιαντές» του. Δικό τους, των «εξυγιαντών», είναι το κράτος με όλες του τις (κυβερνητικές και μη) οργανώσεις. Δική τους, των «εξυγιαντών», είναι και η βρωμιά του κράτους τους.
enikos.gr