Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Εγκύκλιοι μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2014-2015

Επιτέλους, η εγκύκλιος στην ώρα της!

Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-2015 -ΕΔΩ
Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-2015 -ΕΔΩ

Προσλήψεις αναπληρωτών για παράλληλη στήριξη

Ουδείς για Καστοριά και υπόλοιπη Δυτική Μακεδονία!

Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων ειδικής αγωγής και αναπληρωτών Δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 2 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ και 105 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Αποφάσεις συνεδρίασης Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΠΕ) Καστοριάς.





Στη σημερινή συνεδρίαση του υπηρεσιακού συμβουλίου αποφασίσθηκαν ΟΜΟΦΩΝΑ :

Υποδιευθυντές υπεύθυνοι ολοήμερων 4/θεσίων έως 9/θεσίων
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
1ο Άργους Ορεστικού
Βασιλειάδου Κλεονίκη
3ο Άργους Ορεστικού
Τσαγγόπουλος Χρήστος
Δισπηλιού
Τρύφου Αλεξάνδρα
Κωσταραζίου
Σιδέρης Αριστοτέλης
Μαυροχωρίου
Γεωργιάδου Ευανθία
Κορησού
Παντοπούλου Μαρία
Πολυκάρπης
Γκώγκος Μιχαήλ
Τοιχιού
Παπαδοπούλου Ανδριανή
1ο Καστοριάς
Κοκκαλένιος Παναγιώτης
2ο Καστοριάς
Ριζοπούλου Βασιλική
3ο Καστοριάς
Μακρόπουλος Κωνσταντίνος
7ο Καστοριάς
Σαρακατσάνος Γεώργιος
2ο Μανιάκων
Σμπόνιας Βασίλειος
Κολοκυνθούς
Τηλκερίδης Στυλιανός
Χιλιοδένδρου
Ιωαννίδου Φωτεινή

Υπεύθυνοι ολοήμερων 9/θεσίων έως 12/θεσίων 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
5ο Καστοριάς
Καρυδάς Νικόλαος
9ο Καστοριάς
Μπέλλος Παντελής
1ο Μανιάκων
Λιάνος Ευάγγελος
Μεσοποταμίας
Χασάπης Χαριζάνης
2.Χορήγηση άδειας ιδιωτικού έργου στο συνάδελφο Φυσικής Αγωγής, Χρήστο Τοκατλίδη
3. Προσωρινή τοποθέτηση των συναδέλφων σε σχολικές μονάδες ΕΑΕΠ
  • Μουτουσίδης Αχιλλεύς (πληροφορικής)  στο Δ.Σ. Μεσοποταμίας για 20 ώρες(16 πρωινό και 4 ολοήμερο) και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου του, 4 ώρες στο ολοήμερο του 5ου Καστοριάς.
  • Κοπιδάκη Αριάδνη (μουσικής) στο 4ο Καστοριάς για 11 ώρες και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου της, 11 ώρες στο Δ.Σ. Μεσοποταμίας.
4. Προσωρινή τοποθέτηση αναπληρωτών ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη

Επειδή οι εγκεκριμένες παράλληλες στηρίξεις είναι περισσότερες από τους αναπληρωτές που προσλήφθηκαν, ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης και πρόεδρος του ΠΥΣΠΕ, Γεώργιος Μασλάρης, λαμβάνοντας υπ' όψιν:
Α. τις οδηγίες του υφυπουργού παιδείας ΕΔΩ 
Β. και τη γνώμη των Σχολικών Συμβούλων Γενικής και Ειδικής Αγωγής καθώς επίσης και του προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ Καστοριάς, εισηγήθηκε στο συμβούλιο την παροχή παράλληλης στήριξης ως εξής:

  • ΣΙΟΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ  στο 5ο Καστοριάς για δύο παράλληλες στηρίξεις
  • ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΓΝΗ  Δ.Σ. Δισπηλιού για τρεις παράλληλες στηρίξεις
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ 7ο Καστοριάς(3 ημέρες) και 1ο Καστοριάς (2ημέρες)
  • ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ(ΕΓΒ) 3ο Άργους Ορεστικού
  • ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ 1ο Μανιάκων (3ημέρες) και Δ.Σ. Νεστορίου (2ημέρες)
 Επανέλαβα την περυσινή μου διαφωνία, σχετικά με τη διπλοδιάθεση των αναπληρωτών για τις παράλληλες στηρίξεις: 
"Μειοψηφώ, μη αποδεχόμενος την εισήγηση όσον αφορά τη διάθεση συναδέλφων σε δύο διαφορετικές παράλληλες στηρίξεις, ζητώντας από το υπουργείο να προσλάβει όσους αναπληρωτές απαιτούνται, ώστε καλυφθούν πλήρως οι εγκεκριμένες από το υπουργείο παράλληλες στηρίξεις."
Συνάδελφοι, χωρίς διάθεση κριτικής και μόνο για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, χαίρομαι που και ο έτερος αιρετός, σε αντίθεση με πέρυσι (θυμίζω ότι είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα),  φέτος  - ένεκα εκλογών;- υποστήριξε την παραπάνω θέση!
Καλό Παρασκευο-Σαββατοκύριακο
 *με την υπενθύμιση:Στη Δημοκρατία, την ευθύνη για το τι μέλλει γενέσθαι, την έχουμε ΟΛΟΙ μας!

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Πίνακες Επιλεγέντων Εκπαιδευτικών για Επιμόρφωση στα Σεμινάρια του ΙΠΕΜ/ΔΟΕ στις 7-8 Νοεμβρίου 2014


ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Νίκης 33, 105 57, Αθήνα
Τηλ.: 210 3314837, Fax: 210 3212785, E-mail: mail@ipem-doe.gr
Περιοχή: Άργος Ορεστικό
Μάθημα: Σχολική Βία και Εκφοβισμός
Πίνακες επιλεγέντων εκπ/κών για επιμόρφωση στα σεμινάρια του ΙΠΕΜ/ΔΟΕ στις 7-8 Νοεμβρίου 2014.
Σας γνωστοποιούμε τα ονόματα και την κατανομή σε τμήματα ανά πόλη, καθώς και τα σχολεία που θα πραγματοποιηθεί η επιμόρφωση. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την επιμόρφωση 465 εκπ/κών σε 10 πόλεις των περιφερειών Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας.

Σε όσες πόλεις δε συμπληρώθηκε η ελάχιστη συμμετοχή, θα καταβληθεί προσπάθεια για δημιουργία τμημάτων στο επόμενο κύκλο σεμιναρίων που προσδιορίζεται τον Ιανουάριο του 2015.
Πατήστε εδώ.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(ΠΥΣΠΕ) ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ



 Παρασκευή      31-10-2014
Ώρα       9.00   π.μ

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

  1. Επικύρωση πρακτικού προηγούμενης συνεδρίασης.
  2. Τοποθέτηση υποδιευθυντών – υπεύθυνων ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων.
  3. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή (Τοκατλίδης Χρήστος- Λιώπας Αστέριος)
  4. Προσωρινή Τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΕΑΕΠ (Μουτουσίδης Α.   –Κοπιδάκη Α.)
  5. Διάθεση αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΕΑΕΠ (Μουτουσίδης Α.   –Κοπιδάκη Α.)
  6. Προσωρινή Τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (Παράλληλη Στήριξη)
  7. Διάθεση αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (Παράλληλη Στήριξη)
  8. Κάθε άλλο θέμα που θα προταθεί.

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Συν(αδελφικά) κατινομαχαιρώματα!

Υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος είναι οι ψηφοφόροι...
Στις 5 Νοέμβρη, λέμε ΟΧΙ στην Αξιολόγηση! Δεν ψηφίζουμε διευθυντές/αξιολογητές! 

Την άλλη Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, θα διεξαχθούν οι εκλογές αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων ΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΠΕ-ΚΥΣΠΕ. Οι συνάδελφοι θα κληθούν να επιλέξουν τους καταλληλότερους και ικανότερους, αυτούς που θέλουν και, κυρίως, που μπορούν να εκπροσωπήσουν επάξια όλους τους συναδέλφους. 
Από το προσωπικό μου αρχείο, μία αναδρομή στο παρελθόν όσον αφορά τα αποτελέσματα των εκλογών της τελευταίας εξαετίας για το ΠΥΣΠΕ Καστοριάς, θα φρεσκάρει τη μνήμη μας, η οποία είτε με τα χρόνια εξασθενεί είτε εκούσια τελματώνεται...

ΕΚΛΟΓΕΣ 2008
1. ΠΑΣΚ     193 ψήφους(με 133 σταυρούς εκλέχτηκε ο Σωτήριος Ταβελάρης)
2. ΔΑΚΕ     190 ψήφους (με 96 σταυρούς εκλέχτηκε ο Λεωνίδας Οικονομίδης)
3. ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  58 ψήφους

ΕΚΛΟΓΕΣ 2010
1. ΔΑΚΕ  182 ψήφους (με 137 σταυρούς εκλέχτηκε ο Λεωνίδας Οικονομίδης)
2. ΠΑΣΚ  108 ψήφους (με 56 σταυρούς εκλέχτηκε ο Χρήστος Κυριαζής)
3. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ  105 ψήφους
4. ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 59 ψήφους

ΕΚΛΟΓΕΣ 2012
1.ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ( ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ και ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ) 151 ψήφους    (με 76 σταυρούς εκλέχτηκε ο Γεώργιος Γαπκιάδης)           
2. ΔΑΚΕ  150 ψήφους (με 102 σταυρούς εκλέχτηκε ο Λεωνίδας Οικονομίδης)
3. ΠΑΣΚ    98 ψήφους

Κάποιοι υποψήφιοι που τυγχάνουν διευθυντές/αξιολογητές και αιρετοί, έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα, μετατρέποντας τον προεκλογικό τους αγώνα σε διαδικτυακό ξεκατίνιασμα. Στα 30 χρόνια υπηρεσίας μου, πρώτη φορά διαπιστώνω τόση χυδαιότητα ανάμεσά μας. Αν δεν τιθασευτούν τα πάθη, λυπάμαι, αλλά ο κλάδος θα πάθει.
Διατελώ με ψυχραιμία και σωφροσύνη
Ο Αιρετός σας

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ανεύθυνες και προκλητικές οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας


Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287 
e-mail: paligiannis@hotmail.gr                      Αθήνα, 28/10/2014

Οι ανεύθυνες και προκλητικές δηλώσεις
του Υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου
για την κάλυψη των κενών και τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών


Στην Ελλάδα του μνημονίου ζούμε δυστυχώς το τέλος της λογικής. Γι’ αυτό δεν πρέπει να απορεί κανείς με τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου, σε πρωινή εκπομπή την Κυριακή 26/10/2014, σχετικά με την κάλυψη των κενών και τις παραιτήσεις των εκπαιδευτικών.
Για πρώτη φορά παραδέχτηκε πως η εκτίμηση των συνδικαλιστών για τα χιλιάδες κενά είναι δίκαιη, αλλά αυτή γίνεται με κριτήριο το νόμο και με βάση την ανάγκη «πληρότητας», ενώ αυτός εκτιμά τα κενά λιγότερα διότι τα υπολογίζει με βάση την «επάρκεια».
Ο καθένας μπορεί να βγάλει να συμπεράσματα του. Το σίγουρο είναι ότι ο Υπουργός Παιδείας πιστεύει πως ένα σχολείο μπορεί να λειτουργεί χωρίς την «ανάγκη πληρότητας». Με απλά λόγια μπορεί να λειτουργεί χωρίς τον προβλεπόμενο κι απαραίτητο αριθμό εκπαιδευτικών. Όμως, αν ακούσατε τις δηλώσεις του προσεκτικά ούτε κι η επάρκεια είναι εξασφαλισμένη, γι’ αυτό τόνισε την ανάγκη λήψης «μέτρων».
Αν και θα περίμενε κανείς να ακούσει ότι η κάλυψη των κενών θα πραγματοποιηθεί με τις απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών, ο Υπουργός ανακοίνωσε μέτρα, που αποδεικνύουν την ανεύθυνη και πρόχειρη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών θεμάτων άλλα και την έλλειψη σχεδιασμού και προγραμματισμού. Συγκεκριμένα:
Α) Δεν θα κάνει δεκτές τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών που υποβλήθηκαν μετά τις 31/08/2014 και, προκλητικά, δήλωσε πως θα συστήσει άτυπη επιτροπή που θα τις αξιολογήσει.
  • Ο υπουργός κ. Λοβέρδος δε γνωρίζει πως το ΚΥΣΠΕ εισηγείται τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών; Μήπως θέλει μέσω της άτυπης επιτροπής να ρουσφετολογεί χωρίς κανέναν έλεγχο;
  • Είναι δυνατόν ένα δικαίωμα των εκπαιδευτικών με βάση την κείμενη νομοθεσία να καταστρατηγείται;
  • Είναι δυνατόν να κρατάει εκπαιδευτικούς με σοβαρά προβλήματα υγείας στην τάξη;
  • Είναι δυνατόν η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με αξιοπρέπεια, ευαισθησία και ανθρωπιά να αποτελεί στη σημερινή εποχή ζητούμενο;

Β) Κάνει έκκληση στους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς και γραφεία να πάνε με αίτησή τους στα σχολεία για να μην το κάνει ο ίδιος από Δευτέρα.
Αλήθεια, ποιος απέσπασε όλους αυτούς στους φορείς και στα γραφεία; Ο υπουργός δεν είναι υπεύθυνος για τις εκατοντάδες αποσπάσεις χωρίς κριτήρια στις παραπάνω υπηρεσίες;
Πιστεύει κανείς ότι με αυτά τα μέτρα θα δοθεί λύση στο πρόβλημα κάλυψης των κενών;
Μήπως είναι καιρός ο υπουργός παιδείας κ. Λοβέρδος να εγκαταλείψει το παιχνίδι της επικοινωνίας και των ανεύθυνων δηλώσεων και να ασχοληθεί με σοβαρότητα και υπευθυνότητα με τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών;
Μήπως είναι καιρός να απαιτήσει από την κυβέρνηση τη χορήγηση πιστώσεων για την άμεση κάλυψη όλων των κενών και ταυτόχρονα να δρομολογήσει εδώ και τώρα μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία;

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Δοξολογία στην Αθήνα χωρίς τον υπουργό Παιδείας

 Εκτός από υπουργείο ταλαιπωρίας είναι και υπουργείο ασυνεννοησίας!

tovima.gr
Για έλλειψη συνεννόησης κάνουν λόγο συνεργάτες του Αν. Λοβέρδου
Σε έλλειψη συνεννόησης μεταξύ των αρμοδίων γενικών γραμματέων της κυβέρνησης αποδίδουν κύκλοι του υπουργείου Παιδείας, την απουσία του υπουργού κ. Ανδρέα Λοβέρδου σήμερα το πρωί απο την δοξολογία για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Πάντως, ο υπουργός δεν ενημερώθηκε σήμερα ότι πρέπει να παραστεί ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης στην δοξολογία που έγινε πριν την μαθητική παρέλαση όπως αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι, ενώ διέταξε ένορκη διοικητική εξέταση για το θέμα και τις παραλείψεις στο σημερινό του πρόγραμμα.

Αποτέλεσμα ήταν να καθυστερήσει η έναρξη της λειτουργίας υπό τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο κατά 15 λεπτά λόγω της απουσίας του, πριν ξεκινήσουν οι παριστάμενοι για την μαθητική παρέλαση στο Σύνταγμα.

Ο υπουργός Παιδείας παρέστη κανονικά στην έναρξη της παρέλασης στο Σύνταγμα και όταν ρωτήθηκε σχετικά απέδωσε την απουσία του σε κακή συνεννόηση με τους συνεργάτες του, καθώς κανείς δεν τον ειδοποίησε ότι έπρεπε να παραστεί στη δοξολογία.


Κύκλοι απο το περιβάλλον του κ. Λοβέρδου έλεγαν ότι το πρόβλημα δεν ξεκίνησε απο το γραφείο του υπουργού Παιδείας, αλλά απο την έλλειψη ενημέρωσης απο τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης που δεν επικοινώνησε σχετικά με το γραφείο του και την διεύθυνση φυσικής αγωγής που ήταν αρμόδια για τις σημερινές εκδηλώσεις. 

Την ένορκη διοικητική εξέταση για το θέμα, ο υπουργός Παιδείας, την ανέθεσε στην διευθύντρια διοικητικού του υπουργείου κυρία Διονυσοπούλου. 

Νωρίτερα, πριν ξεκινήσει η παρέλαση έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας οι σχολικοί φύλακες που απολύθηκαν απο τις θέσεις τους.

«Όλες οι μέρες είναι μέρες ελευθερίας για τον καθένα να εκφράσει μέσα στα όρια του Συντάγματος και του νόμου τις διαμαρτυρίες του, να πει τις απόψεις του» σχολίασε απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις ο κ. Λοβέρδος.

«Υπάρχουν ορισμένες στιγμές μέσα στο χρόνο που πρέπει να τις σεβαστούμε και, αν τις σεβαστούμε, να τις γιορτάζουμε και να πούμε ότι αυτές τις ημέρες θα είμαστε όλοι μαζί, τότε και οι παρελάσεις θα γίνονται, όπως στο παρελθόν» τόνισε.

«Νομίζω», ανέφερε, «ότι έφτασε η στιγμή να πούμε ότι είναι οι τελευταίες φορές όπου αυτές οι επέτειοι θα γιορτάζονται με αυτά τα μέτρα ασφαλείας που είναι όμως απαραίτητα».

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Εκπαίδευσης

Με επιστολική και ηλεκτρονική ψήφο οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ.
Από το σπίτι μας πλέον θα ψηφίζουμε! Ούτε μετακινήσεις, ούτε συνελεύσεις, χωρίς αντιπαραθέσεις και επιχειρηματολογία, χωρίς φωνές και εντάσεις... 
Εκλογές του ΚΑΝΑΠΕ!

Τα 5 θέματα που απασχολούν την Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Εκπαίδευσης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στην πρώτη Γενική Συνέλευση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης, εξελέγη νέο Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ αναδείχθηκαν ως θέματα αιχμής τα εξής:
α) Δικαστική διεκδίκηση κατάταξης των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης στο βαθμό Α΄
β) Τροποποίηση διατάξεων του Πειθαρχικού δικαίου και ουσιαστική υπηρεσιακή και Νομική υποστήριξη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
γ) Σύσταση οργανογράμματος και στελέχωση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Οριστική αντιμετώπιση των λειτουργικών εξόδων μεμεταφορά των σχετικών κονδυλίων στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
δ) Θεσμική εκπροσώπηση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης σε υπηρεσιακά, γνωμοδοτικά και συμβουλευτικά όργανα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και
ε) Τα κενά και ασαφή σημεία του Προεδρικού Διατάγματος (152/2013) της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών καθώς και οι βεβιασμένες αποφάσεις εφαρμογής του -ως έχει- υπονομεύουν, για άλλη μια φορά, την αξιοπιστία του εγχειρήματος. Οι αιφνιδιασμοί, σε καμιά περίπτωση, δε συνιστούν ειλικρινές πλαίσιο διαλόγου.

Τελευταίο θέμα των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης ήταν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η συμμετοχή στην ψηφοφορία ήταν σχεδόν καθολική. Αυτό οφείλεται στο ότι, εκτός της επιστολικής ψήφου, χρησιμοποιήθηκε και η ηλεκτρονική ψηφοφορία με το πρόγραμμα Ζευς (με το οποίο διεξήχθησαν και οι εκλογές των πρυτανικών αρχών των ΑΕΙ). Έτσι δόθηκε η δυνατότητα να ψηφίσουν όλα τα μέλη της Ένωσης, όπου και αν βρίσκονταν την ημέρα της Γενικής Συνέλευσης.
Για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, εκλέχτηκαν με αλφαβητική σειρά οι πιο κάτω:
1 Αργυρίου Αργύριος ΔΔΕ Δυτικής Αττικής
2 Βεντήρης Πάρις ΔΠΕ Β΄Αθήνας
3 Διαμαντόπουλος Διονύσιος ΔΠΕ Ημαθίας
4 Κούγκας Κωνσταντίνος ΔΔΕ Πέλλας
5 Ξυθάλη Βασιλική ΔΠΕ Ανατολικής Αττικής
6 Ραμπίδης Κωνσταντίνος ΔΠΕ Κιλκίς
7 Ταπανίδης Θεόδουλος ΔΔΕ Χαλκιδικής
Τακτικά μέλη Αναπληρωματικά μέλη
1 Πιερρή Ευγενία ΔΔΕ Αχαΐας
2 Τζανής Ευάγγελος ΔΔΕ Θεσπρωτίας
3 Φαλούκας Αθανάσιος ΔΔΕ Β΄Αθήνας
Ελεγκτική Επιτροπή 
1 Μητσιάδη Ευθυμία ΔΠΕ Καρδίτσας
2 Οικονόμου Χριστόφορος ΔΠΕ Πειραιά
3 Τσαπρούνης Αθανάσιος ΔΠΕ Ευρυτανίας

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Τὸ ΟΧΙ μὲ τὴν πένα τοῦ Γεωργίου Ἀ. Βλάχου


Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα από το άρθρο του Γεωργίου Βλάχου με τίτλο “ΤΟ ΣΤΙΛΕΤΟΝ”, που δημοσιεύτηκε στην "Καθημερινή" της 29η Οκτωβρίου 1940:  


«Τὸν πόλεμον αὐτὸν δὲν τὸν ἐζητήσαμεν, δὲν τὸν προεκαλέσαμεν, δὲν τὸν ἠθελήσαμεν. Μᾶς ἐπεβλήθη. Μᾶς ἐπεβλήθη κατὰ τὸν χυδαιότερον, κατὰ τὸν σκαιότερον τρόπον. Ἅμα ἔμειναν οἱ προπηλακισμοὶ ἀναπάντητοι, ἅμα ἠκούσθησαν μὲ σιωπηλὴν ἀπάθειαν αἱ προκλήσεις, ἅμα κατεβλήθη προσπάθεια ὅπως ἀγνοηθῆ καὶ αὐτὴ ἡ ταυτότης τῶν γενναίων οἱ ὁποῖοι ἔπνιξαν ἠγκυροβολημενην τὴν «Ἕλλην», εἰς τὸ τέλος, ἐπειδὴ φόβος ὑπῆρχε μὴ αἱ ὕβρεις, αἱ συκοφαντίαι καὶ οἱ πνιγμοὶ δὲν χρησιμεύσουν καὶ δὲν γίνη ὁ πόλεμος, κατέφθασε χθὲς ὁ κ. Γκράτσι εἰς τὸν οἶκον τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος, εἰς τὰς τρεῖς τὸ πρωί, καὶ τοῦ ἐζήτησε, προχείρως, τὴν ἄδειαν νὰ μᾶς καταλάβη. Τὴν ἄδειαν νὰ καταλάβη τὴν Κέρκυραν, τὴν Ἤπειρον, τὴν Κρήτην, τὸν Πειραιᾶ, κάτι «στρατηγικὰ σημεῖα», χρήσιμα εἰς τοὺς Ἰταλούς. Καὶ ὅταν καὶ εἰς αὐτὸ τὸ αὔθαδες αἴτημά του δὲν ἐδόθη ἀμέσως ἀπάντησις, ἀμέσως ἐδήλωσεν ὅτι μετὰ ὥρας τρεῖς οἱ Ἰταλοὶ θὰ εἰσέβαλλον εἰς τὸ ἔδαφός μας.
- Τότε ἀποτελεῖ κήρυξιν πολέμου τὸ διάβημά σας;
Ὁ πρεσβευτὴς δὲν ἀπήντησεν, ἀλλὰ περὶ τὰ ἐξημερώματα -μετὰ ὥρας ὄχι κἂν τρεῖς ἀλλὰ δύο- ἀπήντησαν ἀπὸ ξηρᾶς καὶ ἀέρος οἱ Ἰταλοί. Ἐπάνω, διὰ τῶν συνόρων τῆς ὑποδούλου των Ἀλβανίας, ἐπεχείρησαν νὰ προσβάλουν τὰς θέσεις μας. Ἐδῶ, ἔφθασαν μὲ τὰ ἀεροπλάνα των καὶ τὰς βόμβας των καὶ ἐκτύπησαν τὰς Πάτρας, τὴν Κόρινθον, τὸ Τατόι. Διατί;... Διότι κατὰ βάθος εἶναι μωροί. Διότι, ἔχοντες ἀνάγκην νὰ νικήσουν εἰς αὐτὸν τουλάχιστον τὸν πόλεμον κάτι, ἐπίστευσαν ὅτι ἐδῶ, εἰς τὴν Ἑλλάδα, θὰ τοὺς δοθῆ ἡ εὔκολος νίκη, καὶ ὅτι ἐδῶ θὰ συναντήσουν ἀνθρώπους οἱ ὁποῖοι θὰ τακτοποιήσουν μὲ τοὺς ἀριθμοὺς τὴν τιμὴν των καὶ θὰ μετρήσουν τὰ ὅσα ἔχουν πυροβόλα καὶ ἀεροπλάνα καὶ ἅρματα μάχης καί, ἅμα πεισθοῦν ὅτι δὲν ἔχουν οὐδὲ τὸ δέκατον ἐκείνων τὰ ὁποῖα διαθέτουν οἱ Ἰταλοί, θὰ παραδώσουν τὴν γῆν των εἰς τοὺς στρατοὺς των ἀμαχητὶ καὶ ἀμαχητὶ τὰς παρειάς των εἰς τοὺς κόλαφους των.
Ἀλλὰ διατὶ πρὶν ἐδῶ κινηθῆ πρὸς τὸν πρωθυπουργικὸν οἶκον ὁ φαιδρότατος ἀντιπρόσωπός των καὶ κινηθῆ ἐκεῖ εἰς τὴν Ἤπειρον ὁ στρατός των, δὲν ἔρριπτον ἓν πρόχειρον βλέμμα εἰς τὴν Ἑλληνικὴν Ἱστορίαν;... Πότε ἡ Ἑλλὰς παρεδόθη ἀμαχητί; Πότε ἐνικήθη πρὶν ποτίση τὸ χῶμα της μὲ τὴν τελευταίαν ρανίδα τοῦ αἵματός της; Εἰς ποίαν στιγμὴν ἔκαμε λογαριασμοὺς τῶν δυνάμεών της πρὸς τὰς δυνάμεις τοῦ ἀντιπάλου της, διὰ νὰ μάθη ἔπειτα ἂν ἔχη τὴν δυνατότητα νὰ ὑπερασπίση τὴν τιμήν της; Κράτος μικρὸν μὲ ἱστορίαν μεγίστην, μήτηρ θηλάσασα τὴν ὑφήλιον, φάρος λαμπροτάτου φωτός, ἡ Ἑλλάς, καταυγάσασα τοὺς αἰῶνας, ἔδωσεν εἰς ὅλην τὴν ἀνθρωπότητα ὄχι μόνον τὴν ζωήν, τὸ φῶς, τὸν πολιτισμόν, τὰ γράμματα καὶ τὰς τέχνας, ἀλλὰ καὶ τὸ παράδειγμα τῆς αὐτοθυσίας καὶ τοῦ ἡρωισμοῦ, τὴν Σαλαμῖνα, τὰς Θερμοπύλας, τὸ Ζάλογγον, τὸ Σοῦλι, τὸ Μεσολόγγι...
Κληρονόμοι πλούτου τόσον μεγάλου, βαρεῖς ἀπὸ τὸν φόρτον τόσων θρύλων καὶ τόσων παραδόσεων, πῶς μᾶς ἐφαντάσθησαν τώρα κύπτοντας ἐμπρὸς εἰς τὰ κατάστιχα τῶν πετρελαίων καὶ τῆς βενζίνης καὶ τῶν μηχανοκίνητων μονάδων καὶ ἀποφασίζοντας νὰ παραδώσωμεν τὴν ἱστορίαν μας εἰς τοὺς ἀριθμοὺς καὶ εἰς τὰ πετρέλαια τὴν τιμήν μας;...
***
Θὰ ἀποθάνωμεν ὅλοι. Χωρὶς νὰ πρέπη, χωρὶς νὰ τὸ θέλωμεν. Διότι ὅταν ὁ πόλεμος ἐξερράγη, ὅταν οἱ ἰσχυροὶ συνεπλάκησαν, προσεπαθήσαμεν παντὶ τρόπῳ νὰ ἔχωμεν τὴν πτωχήν μας εὐτυχίαν εἰς μίαν γωνίαν ἀπυρόβλητον καὶ τιμίαν. Δὲν εἴχομεν ἐχθρότητας, δὲν εἴχομεν μίση. Ἠθελήσαμεν νὰ μείνωμεν ἔξω του ἀγῶνος τῶν ἄλλων, ἐπιβάλλοντες σιωπὴν καὶ εἰς αὐτοὺς τοὺς παλμοὺς τῆς καρδίας μας. Δὲν προεκαλέσαμεν κανένα, δὲν ἠπατήσαμεν κανένα, δὲν ἠθελήσαμεν οὐδὲ στόχοι ὑπονοιῶν νὰ ὑπάρξωμεν ἀπέναντι οὐδενός. Ἀλλ᾿ ἄλλως ἔδοξεν εἰς τὴν Μοῖραν καὶ εἰς τοὺς αἰωνίους Βρούτους αὐτῆς τῆς γῆς. Ἐκεῖ εἰς τὴν γωνίαν ὅπου ἠλπίζαμεν ὅτι δὲν θὰ μᾶς φθάσουν αἱ σφαῖραι καὶ τὰ θραύσματα τῶν ὀβίδων, παρουσιάσθη ἐξαφνικὰ τὸ στιλέτον. Θὰ τὸ ὑποδεχθῶμεν - τὸ ὑπεδέχθημεν ἤδη - μὲ τὸ μέτωπον ὑψηλά, μὲ τὸ στῆθος προτεταμένον, μὲ τὰς χείρας ἐνόπλους, μὲ κάτι ἀνώτερον ἀπὸ τὸν χάλυβα, τὰ ἀεροπλάνα καὶ τὸ πετρέλαιον: μὲ τὸ θάρρος καὶ μὲ τὰ πτερὰ τῆς ψυχῆς. Θὰ ἀποθάνωμεν ὅλοι, χωρὶς νὰ πρέπη καὶ χωρὶς νὰ τὸ θέλωμεν. Καὶ ἂν οἱ Ἰταλοὶ κατορθώσουν νὰ νικήσουν ἕνα λαὸν ὁ ὁποῖος ἔχει ἀποφασίσει νὰ ἀποθάνη, ἔ, τότε θὰ εἶναι ἡ ἀπὸ αἰώνων πρώτη μεγάλη καὶ παράδοξος νίκη των. Ἀλλ᾿ αὐτὸ δὲν θὰ συμβῆ. Ἡ Ἑλλὰς θὰ νικήση, θὰ νικήση ἡ αὐτοθυσία, τὸ θάρρος, ἡ Ἰδέα -καὶ τὸ στιλέτον θὰ ἡττηθῆ.

Σημείωσις:
Φαίνεται ὅτι ὁ Γ. Βλάχος δὲν ἔχει ἀκόμη ἀκριβὴ γνώσι τῶν γεγονότων κατὰ τὴν συνάντησι τοῦ Ἰωάννη Μεταξᾶ μὲ τὸν πρέσβη τῆς Ἰταλίας. Τὰ λεπτομερῆ γεγονότα θὰ περιγράψῃ ὁ Γ. Βλάχος στὸ ἄρθρο του τῆς 9ης Νοεμβρίου, «Μιὰ ἱστορικὴ στιγμή: 28η Ὀκτωβρίου, ὥρα 3η π.μ. - Συνομιλία μὲ τὸν Πρόεδρον τῆς Κυβερνήσεως κ. Ἰ. Μεταξᾶν».

Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών προτείνει ομαδικές παραιτήσεις Διευθυντών και Προϊσταμένων για να σταματήσει η διαδικασία της αξιολόγησης

Αγρίεψαν οι συνάδελφοι Νηπιαγωγοί! Όμως τις θέσεις του κλάδου, τις εκφράζει η Ομοσπονδία μας.

ΣΠΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ
ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
ΣΤΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
 Συνάδελφοι
Σημερινά  δημοσιεύματα αναφέρουν ότι υπογράφηκε από τον υπουργό  η εγκύκλιος για την διοικητική αξιολόγηση Διευθυντών  Δημοτικών Σχολείων, προϊσταμένων ολιγοθέσιων  Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων. Κανείς/ καμιά  από μας δεν πρέπει να νομιμοποιήσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης με τη συμμετοχή του με οποιοδήποτε τρόπο.
 Η/Ο Προϊστάμενος/η   Νηπιαγωγός καλείται   να συμμορφωθεί  με τις επιταγές μιας επικίνδυνης εκπαιδευτικής πολιτικής που περιλαμβάνει, :
Λειτουργία μικτών τμημάτων, υπεραριθμία νηπίων ανά τμήμα, γονείς χορηγούς, ιδιώτες χορηγούς, κλειστά ολοήμερα τμήματα, μηδενικούς διορισμούς, μη αναπλήρωσή  των νηπιαγωγών σε περίπτωση ασθένειας, ελλιπή χρηματοδότηση σχολικής μονάδας, ακατάλληλα κτίρια, κάλυψη αναγκών Ειδικής Αγωγής από Νηπιαγωγούς Γενικής Αγωγής, παράλληλες στηρίξεις από ιδιώτες, ανάθεση παράλληλου έργου στις/στους Νηπιαγωγούς (Διοικητικό-Σίτιση-Επιστασία), myschool, άδειες συναδέλφων, σχολικές επιτροπές, για τα οποία πληρώνεται με 100 ευρώ μεικτά και 70 καθαρά  και για την αποτελεσματικότητα των οποίων θα αξιολογηθεί βαθμολογούμενη/ος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο :
 α) Μέχρι 29/10/2014 κάθε Διευθυντής σχολικής μονάδας ή Εργαστηριακού Κέντρου (πρώην Σ.Ε.Κ.) και κάθε Προϊστάμενος ολιγοθεσίου δημοτικού ή Προϊστάμενος νηπιαγωγείου καταχωρίζει και επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης (https://www.iep.edu.gr/evaluation)τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013.
            Μέσα στην ίδια προθεσμία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταχωρούν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και επιβεβαιώνουν τους αξιολογουμένους και αξιολογητές των περιπτώσεων ι΄έως ιθ΄, κ΄ και κα΄ της παρούσης εγκυκλίου, αφού προηγουμένως οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν ορίσει τους Σχολικούς Συμβούλους – αξιολογητές της περίπτωσης ια’ του άρθρου 4 του Π.Δ. 152/2013.
β) Μέχρι 31/10/2014 η Ομάδα εργασίας κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης το ορθόν όλων των καταχωρήσεων για τους αξιολογουμένους και τους αξιολογητές της οικείας Περιφέρειας.
γ) Από 1/11/2014 έως και 20/11/2014 ο κάθε αξιολογούμενος καταχωρεί στην πλατφόρμα αξιολόγησης εκείνα τα στοιχεία του ατομικού του φακέλου που θεωρεί ότι θα πρέπει να θέσει υπόψη των αξιολογητών του (portfolio).
δ) Από 3/11/2014 έως και 22/12/2014 οι αξιολογητές είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως επικοινωνούν με όσους αξιολογούν και ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση των δευτέρων και
ε) Από 21/11/2014 έως και 31/12/2014 οι αξιολογητές καταχωρούν στην πλατφόρμα αξιολόγησης τις αξιολογήσεις τους.

Καλούμε τους προϊσταμένους/ες Νηπιαγωγείων να αξιοποιήσουν την απεργία - αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης που έχει κηρύξει η ΔΟΕ και να μην κάνουν καμία από τις ενέργειες που ζητά η νέα εγκύκλιος.
Καλούμε τη ΔΟΕ:
  • να ενεργήσει δυναμικά ΤΩΡΑ  και να δημιουργήσει τον εφιάλτη του Υπουργείου, που είναι οι ομαδικές παραιτήσεις Διευθυντών και Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων .
  • να καλέσει άμεσα Διευθυντές και Προϊσταμένους / νες Νηπιαγωγείων σε συνέλευση   στο λεκανοπέδιο Αττικής έτσι ώστε να μαζικοποιήσει τις αντιδράσεις.

Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών ξεκινά τη συγκέντρωση υπογραφών παραιτήσεων  Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και καλεί τους συναδέλφους να απαντήσουν με το μεγάλο  ΟΧΙ   των ημερών μας στην ανταγωνιστικότητα  και να διασώσουν τον παιδαγωγικό σκοπό του Νηπιαγωγείου

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Λοβέρδος:Τα κενά στα σχολεία, θα καλυφθούν με τους αποσπασμένους σε φορείς και γραφεία

Δεν μας τα λες καλά, κ. Υπουργέ... μας μπέρδεψες πάλι!

Από τη σημερινή πρωινή εκπομπή στον "ΣΚΑΙ"
Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος απηύθυνε σήμερα έκκληση προς τους εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε φορείς, να γυρίσουν στο σχολείο όχι στην μονάδα από την οποία αποσπάστηκαν, αλλά στις περιφέρειες στις οποίες είναι αποσπασμένοι.

Για παράδειγμα εάν ένας εκπαιδευτικός αποσπάστηκε δηλαδή αποσπάστηκες στη Βιβλιοθήκη της Θεσσαλονίκης, ενώ η μονάδα σου είναι στην Άρτα, μπορεί να μείνεις στη Θεσσαλονίκη, αλλά να διδάξει σε σχολείο.

Μάλιστα ο κ. Λοβέρδος έστειλε και το ακόλουθο μήνυμα προς τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς: «Για να μην το κάνουμε μόνοι μας από Δευτέρα, από αύριο, τους καλούμε να το ζητήσουν μόνοι τους».

Μέχρι 31-12-2014 θα ολοκληρωθεί η α΄φάση αξιολόγησης των διευθυντών των σχολικών μονάδων

Σε φάσεις η διαδικασία της αξιολόγησης των Διευθυντών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων και... ακόμη δεν έχω "επιμορφωθεί"!!!

Εγκύκλιος 10940/20-10-2014 του Υπουργείου Παιδείας

Σε συνέχεια του εγγράφου Α-71/115305/Δ2/22-07-2014 και μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, των Σχολικών Συμβούλων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και των Δ/ντών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης έπεται: α) η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ., των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και β) των προϊσταμένων και υπευθύνων, όπως αυτοί ορίζονται από το άρθρο 1 του Π.Δ. 152/2013 (περιπτώσεις ι΄ έως ιθ΄, κ΄ και κα΄).

Η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ. και των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων αφορά, σε πρώτη φάση, τις προβλεπόμενες κατηγορίες:

Κατηγορία Ι. Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου,

Κατηγορία ΙΙ. Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης (εξαιρείται η υποκατηγορία αα) Διοικητική αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και

Κατηγορία V. Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη, ενώ η αξιολόγηση των προϊσταμένων και υπευθύνων της ως άνω περίπτωσης β) αφορά το σύνολο των προβλεπομένων από το άρθρο 3 του ως άνω Π.Δ. κριτηρίων (με εξαίρεση την αξιολόγηση προσωπικού ή μελών ομάδας).

Οι διαδικασίες και η σχετική αξιολόγηση πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2014, σύμφωνα με τις συνημμένες οδηγίες όσον αφορά τη συγκρότηση αναγκαίων ομάδων εργασίας σε επίπεδο Ι.Ε.Π. και κάθε Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και τις εν γένει διαδικασίες (χρήση πλατφόρμας αξιολόγησης για την υποβολή portfolio από τους αξιολογουμένους, ημερομηνίες κ.ά.). Επίσης, από το Ι.Ε.Π. θα δίνονται οδηγίες για την αντιμετώπιση επιμέρους περιπτώσεων εφαρμογής της ως άνω αξιολόγησης καθώς και για κάθε άλλο σχετικό θέμα που προκύπτει, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ΑΔΙΠΠΔΕ.

ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ;;; ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ή ΑΙΡΕΤΟ-ΑΓΩΝΙΣΤΗ;;;;;


Γεια σας συνάδελφοι!
     Λόγω ενός σοβαρού οικογενειακού προβλήματος που αντιμετωπίζω αυτές τις μέρες, κρίθηκε αναγκαία αυτή μου η επικοινωνία μαζί σας, για να σας ενημερώσω ότι μου είναι δύσκολο να επισκεφτώ όλα τα σχολεία του νομού για να έρθω σε επαφή μαζί σας και να συζητήσουμε για τα θέματα που σας απασχολούν. Γνωρίζω πως τα πράγματα στα σχολεία μας δυσκόλεψαν ακόμη περισσότερο από το 2015 που ξεκινά η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στα σχολεία μας.
     Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας στις αρχές της νέας χρονιάς θα «χτυπήσει το κουδούνι» και για την αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών, καθώς έως το τέλος του Δεκεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί και η προτελευταία «φάση» της αξιολόγησης η οποία αφορά τους διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας, τους προϊσταμένους σχολείων πρωτοβάθμιας και τους προϊσταμένους τμημάτων (ειδικής αγωγής, αγωγής υγείας κ.ά.).
    Το ενημερωτικό σημείωμα που έστειλα στα σχολεία σας βρήκε αμέσως μεγάλη αποδοχή από τους συναδέλφους .... σήκωσε όπως ήταν αναμενόμενο και  θύελλα αντιδράσεων  από τους νυν διευθυντές - ΥΠΟΨΉΦΙΟΥΣ αιρετούς που δεν ενθουσιάστηκαν στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η θέση μου!
Αυτό που πείραξε περισσότερο "κάποιους"  συναδέλφους - συνυποψηφίους  από όλα όσα έγραψα στο ενημερωτικό μου σημείωμα ήταν :

 "........Επίσης ΠΙΣΤΕΥΩ πως για να είσαι αιρετός σε Υπηρεσιακά Συμβούλια ΔΕΝ θα πρέπει να κατέχεις θέσεις διοίκησης, να είσαι δηλαδή διευθυντής, υποδιευθυντής, προιστάμενος σχολείου κτλ.
   Πρέπει να είσαι ΜΟΝΟ  δάσκαλος, να είσαι ο εκπαιδευτικός  δίπλα στον εκπαιδευτικό. Ο αιρετός εκλέγεται για να είναι υπέρ του  συμφέροντος του δασκάλου, της νηπιαγωγού ή της ειδικότητας και μόνο. ( Δεν πρέπει να έχει διπλό ρόλο δηλαδή και  αιρετός και διευθυντής )... "
   
Τι θα γίνει από δω και πέρα:
Επιθεωρητές θα μπαίνουν στις τάξεις, προκειμένου να παρακολουθούν την παράδοση του κάθε μαθήματος, ενώ δάσκαλοι και καθηγητές θα επιβραβεύονται, όταν αποδεικνύεται η σωστή προετοιμασία των μαθητών αλλά και η υπηρεσιακή τους συνέπεια.
Οι αξιολογητές θα ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς αρχικά για τη διαδικασία της αξιολόγησης και στη συνέχεια θα πηγαίνουν στο σχολείο και θα παρακολουθούν τουλάχιστον 2 ώρες διδασκαλίας σε όποια μαθήματα ή τάξη επιλέξουν από κοινού με τον δάσκαλο ή τον καθηγητή.
Εκπαιδευτικό έργο
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και του διοικητικού τους έργου μέσω της άμεσης σύνδεσής της με την επιμόρφωση, προς όφελος των ιδίων, των μαθητών και της κοινωνίας.

Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, ενώ οι αξιολογούμενοι έχουν δικαίωμα ένστασης εντός πέντε ημερών από τη γνωστοποίηση σε αυτόν της έκθεσης αξιολόγησης από τον αξιολογητή. Από τον προγραμματισμό του υπουργείου αξιολογούνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2014 έχουν συμπληρώσει τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την προαγωγή από τον βαθμό που κατέχουν στον επόμενο.
Επισημαίνεται ότι θα ισχύσουν πέντε βασικά κριτήρια με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας, τα οποία θα προσμετρηθούν στον τελικό βαθμό που θα προκύψει. Οσοι εκπαιδευτικοί μάλιστα χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια, θα κρίνονται συνολικά ελλιπείς ανεξαρτήτως συνολικής βαθμολογίας.
Δάσκαλοι και καθηγητές αξιολογούνται για την εκπαιδευτική τους ικανότητα από τους σχολικούς συμβούλους, στην υπηρεσιακή περιφέρεια των οποίων ανήκουν οι σχολικές μονάδες, ενώ αν υπηρετούν σε περισσότερες από μία μονάδες αξιολογούνται από τους σχολικούς συμβούλους της περιφέρειας, όπου υπηρετούν περισσότερες ώρες.
Πάντως, οι εκπαιδευτικοί που θα αξιολογηθούν θα έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν και οι ίδιοι τους προϊσταμένους αξιολόγησης.
Σε γενικές γραμμές, οι εκπαιδευτικοί θα ελέγχονται για τις διαπροσωπικές σχέσεις με τους μαθητές τους, για το παιδαγωγικό κλίμα που θα δημιουργούν μέσα στις σχολικές τάξεις, την προετοιμασία των μαθητών για το μάθημα και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα χρησιμοποιούν.
 Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει και η υπηρεσιακή τους συνέπεια και η επάρκεια στις τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις αλλά και η επαφή τους με τους γονείς. 
  
  Κάποιοι Διευθυντές/Αξιολογητές, που "επιμορφώθηκαν" για την αξιολόγηση, είναι υποψήφιοι στις επερχόμενες εκλογές!!!!

Ο Αιρετός στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι η φωνή ΟΛΩΝ.
Πρέπει να μπορεί να είναι ΕΚΕΙ που τον χρειάζονται άμεσα και υπεύθυνα χωρίς κομματικά τερτίπια, θέσεις ή όχι μιας παράταξης και  διευθυντικές θέσεις.
Τι θέλετε ????
ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ  ή ΑΙΡΕΤΟ - ΑΓΩΝΙΣΤΗ;;;;
ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ!!!!!!!
Σας ευχαριστώ.

Χρύσα Χριστοδούλου του Σπύρου
Υποψήφια αιρετός για το ΠΥΣΠΕ-ΕΒΡΟΥ  με την ΔΑΚΕ