Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Το 2ο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας με θέμα την παιδεία.


iefimerida
Δημόσιο ή ιδιωτικό πανεπιστήμιο; Δουλειά στο Δημόσιο ή μέσω ιδιωτικών επενδύσεων; Άσυλο στα πανεπιστήμια, ναι ή όχι; Χρηματοδότηση των πανεπιστημίων ανάλογα με τις επιδόσεις; 
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία καλούνται να απαντήσουν οι πολίτες με αφορμή το δεύτερο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας.
Το θέμα του θα είναι οι νέοι, αλλά και τα θέματα της Παιδείας και της εκπαίδευσης.
Μέσα από 12 ερωτήσεις με πολλαπλές απαντήσεις, η Νέα Δημοκρατία καλεί τους πολίτες να διαμορφώσουν όχι μόνο το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα, αλλά και το πώς θα είναι η επόμενη μέρα για τη νέα γενιά στην Ελλάδα.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιμένει στην ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, καλεί μέσα από το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο τους συμμετέχοντες να πάρουν θέση εάν είναι αναγκαία τα ιδιωτικά πανεπιστήμια προκειμένου να μη φεύγουν οι φοιτητές, οι επιστήμονες και το συνάλλαγμα στο εξωτερικό ή αν πρέπει να παραμείνουν μόνο τα κρατικά πανεπιστήμια γιατί τα ιδιωτικά «ωφελούν τους πλούσιους».
Μία από τις ερωτήσεις είναι αφιερωμένη στο περίφημο θέμα του πανεπιστημιακού ασύλου. Η Νέα Δημοκρατία θέλει να μάθει πόσοι είναι αυτοί που συμφωνούν με την ύπαρξη του ασύλου και πόσοι πιστεύουν ότι η εγκληματικότητα στο πανεπιστήμιο πρέπει να αντιμετωπίζεται με άμεση παρέμβαση της αστυνομίας.
Επιμονή υπάρχει και στο θέμα της αξιολόγησης των πανεπιστημίων και αν αυτή θα πρέπει να συνδέεται με τη χρηματοδότησή τους.
Το πρόσφατο θέμα της κατάργησης των Πανελλαδικών Εξετάσεων, που προκάλεσε και σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και Νέας Δημοκρατίας, μπαίνει και αυτό στην κρίση όσων θα απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο, καθώς καλούνται να πάρουν θέση εάν η αναβάθμιση του Λυκείου μπορεί να γίνει με την κατάργηση των Πανελλαδικών ή με την εισαγωγή νέων μαθημάτων στο πρόγραμμα σπουδών που θα βοηθήσουν τους μαθητές να βρουν δουλειά στο μέλλον και με έμφαση στον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό.
Σημαντική είναι και η ερώτηση για το αν το πρόγραμμα των σχολείων πρέπει να διαμορφώνεται αποκλειστικά σε κεντρικό επίπεδο από το υπουργείο Παιδείας ή αν θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους καθηγητές και στην τοπική κοινωνία να διαμορφώνουν ένα μέρος των προγραμμάτων των σχολείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου