Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Οδηγίες τηλεδιάσκεψης με WEBEX.

Το κείμενο αναρτήθηκε στο FB από το συνάδελφο, Γιώργο Νάστο.
Αγαπητέ, Γεώργιε, αυτό λέγεται "σκάσε και κολύμπα"!
Καλό βράδυ από το Άργος Ορεστικό, εσώκλειστοι και πειθαρχημένοι!
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

1. ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ WEBEX
  •  Παίρνω ένα email με τον σύνδεσμο ενεργοποίησης της ηλεκτρονικής μου τάξης.
  • Ο σύνδεσμος (link) αυτός, θα είναι προσωπικός, ατομικός, για την εικονική μου τάξη και δε θα αλλάζει.
  • Αποστέλλω τον σύνδεσμο (link) στον κάθε μαθητή με email, messenger ή κινητό.
  • Ο μαθητής που δεν έχει σύνδεση ίντερνετ μπορεί να συνδεθεί με την ψηφιακή μου τάξη μέσω σταθερού τηλεφώνου.
2. Πώς γίνεται η σύνδεση με σταθερό τηλέφωνο:
  • Κάτω από το join meeting (Συνδεθείτε σε συνάντηση) υπάρχει η επιλογή More ways to join (Συνδεθείτε και με άλλα μέσα).
  • Μετά την επιλογή, εμφανίζεται ένας σταθερός τηλεφωνικός αριθμός και ένας access code (κωδικός πρόσβασης).
  • Καλώ το νούμερο και σχηματίζω τον αριθμό.
  • Και ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση μέσω σταθερού τηλεφώνου.
3. Τι δυνατότητες έχω μέσω αυτής της διδασκαλίας:
  • Μοιράζομαι με τους μαθητές μου αρχεία, παρουσιάσεις, την εικόνα της οθόνης μου, σημειώνω.
  • Επιβάλλω την ησυχία, κλειδώνω την τάξη, βγάζω κάποιον μαθητή εκτός.
4. Τι δυνατότητες έχουν οι μαθητές:
  • Μπορούν να λάβουν το λόγο, να υποβάλουν ερωτήματα, να στείλουν γραπτά μηνύματα σε μένα, να δουν τους συμμαθητές τους.
5. Πώς μπορεί ο μαθητής να ζητήσει το λόγο, όταν έχει κάποια απορία και η τάξη είναι σε mute:
  • Το ζητάει εγγράφως μέσω chat ή βγάζει τον εαυτό του από τη σίγαση.
6. Τι χρειάζεται ένας μαθητής για να συμμετάσχει στην πλατφόρμα;
  • Email ή messenger, το οποίο ο μαθητής μου δίνει για να λαμβάνει τα link (συνδέσμους) για τα μαθήματά μου.
  •  Ονοματεπώνυμο ή όνομα χρήστη(όπως θέλει), το οποίο δηλώνεται από τον μαθητή, όταν μπαίνει στην πλατφόρμα για να μπορώ να τον διακρίνω και να του δίνω το λόγο.
  • Σύσταση: η σύνδεση του μαθητή με την πλατφόρμα να γίνεται μέσω λογισμικού πλοήγησης (Browser) και όχι μέσω εφαρμογής.
7. Είμαι μαθητής και δεν έχω ίντερνετ. Πώς θα συνδεθώ με σταθερό τηλέφωνο:
  • Χρησιμοποιώ το Call in, δηλαδή καλώ σταθερό ελληνικό αριθμό είτε από σταθερό τηλέφωνο είτε από κινητό.
  • Θα συμμετάσχω στο μάθημα, αλλά θα παρακολουθώ μόνο το ηχητικό κομμάτι.
  • Επικοινωνεί μαζί μου ο δάσκαλος και μου δίνει τον αριθμό που πρέπει να καλέσω και τον εννιαψήφιο κωδικό της εικονικής αίθουσας.
  • Το τηλέφωνο που καλώ από το τηλέφωνό μου είναι το: 211-990 23 94
  • Ακούω ένα πρώτο ηχητικό μήνυμα.
  • Πληκτρολογώ τον εννιαψήφιο κωδικό της αίθουσας
  • Πατώ δίεση # στο τέλος.
  • Ακούω το δεύτερο ηχητικό μήνυμα.
  •  Πατώ πάλι δίεση # .
8. Δέχομαι αίτημα από μαθητή μου για σύνδεση με σταθερό τηλέφωνο. Τι κάνω;
  •  Επικοινωνώ μαζί του και του δίνω τον αριθμό που πρέπει να καλέσει και τον εννιαψήφιο κωδικό της αίθουσας.
9. Πώς θα βρω τον κωδικό της αίθουσας (Meeting Number);
  •  Έχοντας συνδεθεί στην αίθουσά μου, πατώ το εικονίδιο στο πάνω αριστερό μέρος του κυρίως παραθύρου
  •  ή πηγαίνω στο menu Meeting και επιλέγω Information.
10. Ποιος είναι ο αριθμός κλήσης;
  •  211-990 23 94
11. Τι πρέπει να κάνω, πριν με καλέσει ο μαθητής;
  • Να ξεκλειδώσω την αίθουσα;
12. Πώς ξεκλειδώνω την αίθουσα;
  •  Πηγαίνω στο menu Meeting
  • Επιλέγω Unlock Meeting
13. Πώς διώχνω ανεπιθύμητο επισκέπτη;
  •  Δεξί πλήκτρο στο όνομά του.
  • Επιλέγω Expel.
14. Τι κάνω μετά την τηλεφωνική σύνδεση με τον μαθητή;
  • Ξανακλειδώνω την αίθουσα.
15. Πώς κλειδώνω την αίθουσα;
  •  Menu Meeting >Lock Meeting.
16. Έχω σύνδεση στο ίντερνετ, αλλά ο ήχος δεν είναι καλός(διακοπές, δεν ακούω τους μαθητές). Τι κάνω;
  • Κλείνω το βίντεο (δε στέλνω εικόνα).
  • Δεν έχω Full screen στην οθόνη, αλλά μικρότερη.
  •  Επιλέγω την απλή διάταξη (να εμφανίζεται μόνο αυτός που μιλάει και όχι τα πολλά παράθυρα (grid view).
17. Αν το πρόβλημα συνεχίζεται;
  •  Χρησιμοποιώ τη δυνατότητα Call in (δηλαδή, την κλήση σταθερού τηλεφωνικού αριθμού από το σταθερό μου τηλέφωνο.
  • Κρατώ τη σύνδεση στην αίθουσα με τον υπολογιστή μου για να μοιράζω υλικό και να ελέγχω την αίθουσα, ο ήχος μου όμως, έρχεται τηλεφωνικά.
18. Ποια βήματα ακολουθώ σ’ αυτήν την περίπτωση;
  • Ενώ είμαι συνδεδεμένος στην αίθουσα πατώ menu Audio και Audio Connection.
  •  Πατώ disconnect για να σταματήσω τη χρήση ήχου μέσω υπολογιστή.
  •  Πατώ View, δεξιά της επιλογής Call in για να δω τις οδηγίες κλήσης.
  • Συγκρατώ τον κωδικό της αίθουσας (meeting number) και τον αριθμό συμμετέχοντα (attendee ID).
  • Από το menu Meeting επιλέγω Unlock meeting για να ξεκλειδώσω την αίθουσα.
  • Από το τηλέφωνό μου καλώ 211 -990 23 94.
  • Ακούω το πρώτο ηχητικό μήνυμα.
  • Πληκτρολογώ τον εννιαψήφιο κωδικό της αίθουσας.
  • Πατώ δίεση # .
  • Ακούω το δεύτερο ηχητικό μήνυμα.
  • Πληκτρολογώ τον αριθμό συμμετέχοντα.
  • Πατώ δίεση # .
19. Αφού συνδεθώ, τι κάνω;
  •  Ξανακλειδώνω την αίθουσα (menu Meetingh > Lock Meetinh)
20. Υποστήριξη σε 2ο επίπεδο από την ομάδα υποστήριξης του Σχολείου:
  •  Help Desk 210-344 39 49 (8π.μ. 8μ.μ.)
        Email: cst@minedu.gov.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου