Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Βουλή: Πέρασε από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων το ν/σ του υπ. Παιδείας

Ένας αχταρμάς, τα επιχειρήματα των τριών κομμάτων(ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ-ΚΚΕ) της αντιπολίτευσης!


καθημερινή
Γ. Μπουρδάρας
Χωρίς αλλαγές στο περιεχόμενο του, ψηφίστηκε αργά σήμερα το μεσημέρι μόνο από την ΝΔ στην αρμόδια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας «για την αναβάθμιση του σχολείου», το οποίο θα εισαχθεί προς τελική έγκριση από την Ολομέλεια της Βουλής τις προσεχείς Τρίτη και Τετάρτη (9-10 Ιουνίου).
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως περιορίστηκε στο κλείσιμο της συνεδρίασης να πει ότι θα προωθηθούν κάποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις επί τη βάσει σχολίων που ακούστηκαν κατά την διάρκεια της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, χωρίς να διευκρινίσει, ωστόσο, το εύρος των όποιων αλλαγών σχεδιάζονται. Επέμεινε, πάντως, στην πρόσκληση να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις για τυχόν βελτιώσεις των διατάξεων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, με το ΚΙΝΑΛ να έχει προφορικά παρουσιάσει αρκετές τέτοιες προτάσεις.

Από τη σημερινή συνεδρίαση απουσίαζαν οι υψηλοί τόνοι, αλλά εκείνο το οποίο ξεχώρισε ήταν αφενός η παρουσία σχεδόν σε όλη την διάρκεια της του πρώην πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, και αφετέρου η πρωτοβουλία του βουλευτή της ΝΔ  Σ. Χιονίδη όχι μόνο να προσέλθει στην αίθουσα, αλλά και να μιλήσει -αν και δεν είναι μέλος- της συγκεκριμένης Επιτροπής, παρουσιάζοντας μάλιστα συγκεκριμένες βελτιωτικές προτάσεις σε ορισμένες διατάξεις του νομοθετήματος.
Από πλευράς βουλευτών-μελών της Επιτροπής η συμμετοχή μάλλον ήταν γενικότερα μικρή, καθώς από τα περίπου 50 μέλη, μόνο 12 ζήτησαν και έλαβαν το λόγο.
Ως προς το γενικότερο πολιτικό πλαίσιο,  ενδιαφέρον έχει το γεγονός:
  • ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ζητεί την απόσυρση του νομοθετήματος, υποστηρίζοντας ότι υποβαθμίζει την εκπαίδευση 
  • το ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι είναι απορριπτέο το σχέδιο νόμου επειδή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια των νόμων των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ, 
  • ενώ το ΚΚΕ υποστηρίζει πως όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) ακολουθούν την ίδια πολιτική στο χώρο της Παιδείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου