Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη)


Αξιότιμες κυρίες, αξιότιμοι κύριοι, φίλοι εκπαιδευτικοί- χρήστες της Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης,
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (https://eclass.sch.gr/) έχει προετοιμαστεί για το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς. Έτσι από τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, όλα τα μαθήματα έχουν ανανεωθεί (προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να υποδεχθούν τους νέους μαθητές ) και έχουν γίνει ανενεργά. Τούτο είναι αναγκαίο, καθώς ένας εκπαιδευτικός μπορεί να αλλάξει σχολείο, να έχει διαφορετικές αναθέσεις μαθημάτων και διαφορετικούς μαθητές. Σημειώστε ότι εφόσον το μάθημα είναι ανενεργό δεν εμφανίζεται στον κατάλογο των μαθημάτων του σχολείου σας πάρα μόνο στο χαρτοφυλάκιο σας (με αχνά γράμματα). Το υλικό των μαθημάτων και η οργάνωσή τους έχει παραμείνει ίδια. Ταυτόχρονα έχουν απεγγραφεί όλοι οι χρήστες (μαθητές/τριες) καθώς αυτοί έχουν αλλάξει τάξη και περνούν σε επόμενη.

Αν θέλετε να ενεργοποιήσετε το μάθημά σας για τη νέα σχολική χρονιά τότε ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα.
α) Μπείτε στην πλατφόρμα (https://eclass.sch.gr/) με τα προσωπικά στοιχεία σας στο Σχολικό Δίκτυο.
β) Στο χαρτοφυλάκιο σας κάντε κλικ στο μάθημά που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε. (εμφανίζεται σαν "αχνό" επειδή είναι ανενεργό).
β) Κάντε κλικ στο μενού αριστερά στην επιλογή "Διαχείριση μαθήματος" / "Ρυθμίσεις".
γ) Στην σελίδα των ρυθμίσεων που σας εμφανίζεται αναζητήστε τις επιλογές που αφορούν την "Πρόσβαση". Αλλάξτε από "Ανενεργό μάθημα" σε Ανοικτό ή Ανοικτό με εγγραφή ή Κλειστό. Επίσης προσέξτε η σχολική μονάδα να είναι αυτή που ανήκετε στη φετινή σχολική χρονιά.
δ) Τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή". Το μάθημα έχει ενεργοποιηθεί και οι μαθητές σας μπορούν να εγγραφούν για να συμμετέχουν.
Όσοι εκπαιδευτικοί δεν διαθέτουν αντιστοίχιση με κάποια σχολική μονάδα θα μπορούν να διαχειριστούν ξανά τα μαθήματα τους, μόλις ενημερωθεί εκ νέου η σχολική μονάδα στο λογαριασμό στου στο ΠΣΔ.
Σας ευχόμαστε μια καλή Σχολική Χρονιά!
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου