Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

Εν αναμονή της Γ΄φάσης προσλήψεων αναπληρωτών παράλληλης στήριξης…





Υπόψη: 
1. Της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 
2. Των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ), που με αποφάσεις των ΔΙ-ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ δυστυχώς, μελών τους, ανατρέπουν τις εισηγήσεις-προτάσεις των ΚΕΔΑΣΥ, οι οποίες αποτυπώνουν και καταγράφουν τη σειρά προτεραιότητας για παράλληλη στήριξη μαθητών/μαθητριών, με βάση τις ανάγκες τους…

Α. ΟΡΙΣΜΟΣ

Άρθρο 16, παράγρ. 4 του Συντάγματος

«Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας σ’ όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς κι αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους».

Το σύνταγμα και οι νόμοι ορίζουν υποστήριξη σε μαθητές/μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρίες εντός της αίθουσας διδασκαλίας, ορίζουν τη συνεκπαίδευση ως τον προσφορότερο τρόπο αντιμετώπισης κάθε αδυναμίας, ορίζουν ένα σχολείο για όλους.

• Οι ειδικές ανάγκες δεν αναφέρονται αποκλειστικά στην αναπηρία.
• H συνεκπαίδευση σημαίνει ΙΣΟΤΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  όλων των μαθητών/μαθητριών   ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.
• Συνεκπαίδευση σημαίνει ότι ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός της τάξης των γενικών σχολείων διαφοροποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ώστε να απευθύνεται στις ικανότητες κάθε μαθητή/μαθήτριάς του. 

Β. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Οι νόμοι αυτοί δεν τηρούνται και δεν εφαρμόζονται, καθώς στις περιπτώσεις των παράλληλων στηρίξεων (συνεκπαίδευση) απαιτούνται κονδύλια.

Γ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Εφαρμόζονται οι νόμοι που δεν απαιτούν χρηματοδότηση από την πολιτεία. Οι νόμοι που δεν «κοστίζουν»…Είναι φανερό ότι η ισότιµη συνεκπαίδευση είναι µία απαιτητική και «ακριβή» διαδικασία.

Δ. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ

«Η φωτιά καίει εκεί που πέφτει» και φυσικά πέφτει πάνω στα παιδιά που στερούνται εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς.

Αξιότιμη, κυρία υπουργέ, ΟΧΙ στην Α ΛΑ ΚΑΡΤ εφαρμογή! Οι νόμοι ή τηρούνται και εφαρμόζονται καθολικά και συνολικά ή δυστυχώς, ουδείς πείθεται προς την εφαρμογή και την τήρησή τους!

Δεν είναι δυνατόν μαθητής/μαθήτρια να μην έχει παράλληλη στήριξη, ενώ αυτή έχει εγκριθεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου