Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

ΦΩΤΕΙΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

         ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ
...Αυτοί περισσότερο από κάθε άλλο υπηρέτησαν και αγωνίστηκαν για τον άνθρωπο. Δεν τον μελέτησαν μόνο με τη θεωρία, αλλά πολύ περισσότερο τον βοήθησαν και με την πράξη.

...Εμείς οι Έλληνες έχουμε υποχρέωση να τους τιμούμε ιδιαίτερα γιατί βοήθησαν πολύ στη διατήρηση και ανύψωση του Ελληνισμού, αφού πρόσφεραν τεράστια υπηρεσία στο ελληνικό πνεύμα και τα ελληνικά γράμματα.

ΔΙΑΝΟΜΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αρ. Πρωτ:568
Αθήνα 28/1/2010                 

                                         Προς:
                     1.Την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου
                     2.Την Υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
                     3. Το Γενικό Γραμματέα  κ. Βασίλη Κουλαϊδή
                      ΚΟΙΝ:
                      Συλλόγους εκπ/κών Π.Ε.

Θέμα: Διανομή Σχολικών βιβλίων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ
Κύριε Γ. Γραμματέα,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εδώ και χρόνια, έχει επισημάνει το πρόβλημα της διανομής των βιβλίων που υπάρχει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ουσιαστικά καλούνται οι εκπαιδευτικοί και γίνονται κυριολεκτικά «αχθοφόροι» διανομής των βιβλίων, επειδή δεν υπάρχει οργανωμένο σύστημα παράδοσης των βιβλίων σε κάθε σχολική μονάδα, όπως γίνεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με ομόφωνη απόφασή του, σας καλεί να πάρετε από τώρα όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα έτσι ώστε να τερματιστεί, από την επόμενη σχολική χρονιά το απαράδεκτο καθεστώς διαλογής και μεταφοράς των βιβλίων από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς (πολλές φορές με τα αυτοκίνητά τους). Σε διαφορετική περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε τους συναδέλφους μας να απέχουν στο μέλλον από κάθε διαδικασία διαλογής και μεταφοράς των βιβλίων, αφού κάτι τέτοιο δεν είναι στα καθήκοντά τους.

                                                                            Το Δ.Σ.

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΔΥΟ ΔΗΜΟΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Από τον «Καποδίστρια στον Καλλικράτη»…
Μετάβαση από την πολιτική στην τέχνη;

Το παρόν άρθρο δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο, ημερήσιο, εβδομαδιαίο και μηνιαίο
από το Λεωνίδα Οικονομίδη
    Επειδή η λήθη φέρνει λήθαργο, ως απλός αλλά ενεργός πολίτης, οφείλω να κάνω μια ιστορική αναδρομή στις περίφημες και περιβόητες μεταρρυθμίσεις που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
   Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που καταστρώθηκαν τη δεκαετία του ’80 είτε με το Ν. 1416/84 είτε με το Ν.1622/86, ως γνωστόν, δεν ευδοκίμησαν. Οι προσδοκίες του νομοθέτη διαψεύστηκαν μιας και όχι μόνο ανταποκρίθηκε μικρός αριθμός Ο.Τ.Α. στις συνενώσεις, αγνοώντας τα οικονομικά κίνητρα, αλλά η αποτυχία υλοποίησης του θεσμικού πλαισίου εντοπίστηκε, κυρίως, στο γεγονός ότι, μετά τις συγκεκριμένες συνενώσεις, προέκυψαν νέοι Δήμοι οι οποίοι εξακολουθούσαν να παρουσιάζουν συμπτώματα δημογραφικής και, συνακόλουθα, αναπτυξιακής καχεξίας. Στο Νομό μας αποτέλεσμα αυτών των συνενώσεων ήταν μόνο οι Δήμοι Ακριτών και Βιτσίου. Διαφωνεί κανείς ότι οι δύο αυτοί Δήμοι είναι μικροί και ισχνοί και αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων;

          Στη συνέχεια και στη δεκαετία του ’90 καταστρώθηκε το σχέδιο Καποδίστριας με το Ν.2539/97, ένα νομοσχέδιο με πολλά θετικά στοιχεία που, δυστυχώς όμως, δεν ικανοποιεί σήμερα τις ανάγκες για μια Τοπική Αυτοδιοίκηση αυτοδύναμη και ανεξάρτητη, γιατί, για άλλη μια φορά, μέσα από τις συνενώσεις προέκυψαν μικροί Δήμοι καχεκτικοί και μη βιώσιμοι. Έτσι, στο νομό μας προέκυψαν 12 Δήμοι και 3 Κοινότητες, σύνολο 15 Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Για έναν μικρό νομό με 45 χιλιάδες περίπου κατοίκους, είναι όχι απλά πάρα πολλοί, αλλά «γελοιοποιούν» τη φιλοσοφία της μεταρρύθμισης μιας και τα προβλήματα αντί να μειωθούν αυξήθηκαν και αυτό είναι σε πλήρη γνώση των αιρετών «αρχόντων» της Τ.Α.

Έτσι, λοιπόν, μετά από τις αποτυχημένες προσπάθειες του παρελθόντος, έρχεται σήμερα η πολιτεία και προχωράει σε νέες συνενώσεις, θέλοντας να υλοποιήσει αυτό που δεν έγινε τις προηγούμενες δεκαετίες. Να δημιουργήσει, σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Δήμους ισχυρούς που να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής μας.

Και επειδή η προχειρότητα και η «γονατοδουλειά» περισσεύει σ’ αυτόν τον τόπο, αν δεν αντιμετωπιστεί η μεταρρύθμιση με τη δέουσα προσοχή και υπευθυνότητα, με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγηθούμε και σε «Ικτίνο»-ενδεχομένως- την επόμενη δεκαετία και αυτό είναι ντροπή και αισχύνη για τους σύγχρονους Έλληνες!

Η ευθύνη, λοιπόν, της πολιτείας τεράστια. Μέγιστη όμως, είναι και η ευθύνη των τοπικών αιρετών «αρχόντων», οι οποίοι οφείλουν ν’ αφήσουν στην άκρη τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και να λειτουργήσουν, έστω την ύστατη αυτή στιγμή, προς όφελος του τόπου. Να πείσουν πρώτα τον εαυτό τους -αναγνωρίζω τη δυσκολία της πάσης φύσεως απεξάρτησης-για την αναγκαιότητα της μεταρρύθμισης και κατόπιν να ενημερώσουν τους πολίτες για τα οφέλη της σε οικονομικό και αναπτυξιακό επίπεδο. Να κάνουν σύνθημα και πιστεύω τους το: «Μεγάλοι Δήμοι σημαίνει Ισχυροί Δήμοι».

Οι όποιες αιχμές μου, λοιπόν, προς τους αιρετούς «άρχοντες», δεν είναι ανυπόστατες ή κακοπροαίρετες. Παρακολουθώ, μετά λύπης μου, τις τελευταίες εβδομάδες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τους αξιότιμους Δημάρχους-νυν και πρώην-να διακατέχονται από πανικό, εκνευρισμό και τεράστια αγωνία για τον αριθμό των Δήμων, οι οποίοι θα προκύψουν με τη νέα μεταρρύθμιση. Και ενώ όλοι οι Δήμαρχοι, αρκετοί από τους οποίους θεωρούνται έμπειροι στην τοπική αυτοδιοίκηση και μάλιστα ορισμένοι έχουν καλλιεργήσει την εικόνα σοβαρών ανθρώπων συμφωνούν με τη μείωση του αριθμού των Δήμων, τελικά «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε» και, κυρίως, «εγώ δεν το είπα για μας, το είπα για τους άλλους».

Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να πουν τα πράγματα όχι στρόγγυλα ή με στρογγυλάδες αλλά με γωνίες. Με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος θα πρέπει να συμφωνήσουν ότι ο Νομός Καστοριάς δεν μπορεί να έχει περισσότερους από δύο Δήμους για πολλούς και διάφορους λόγους (λιγότερες λειτουργικές δαπάνες, λιγότερα δημοτικά νομικά πρόσωπα, λιγότερες δημοτικές επιχειρήσεις, λιγότερα αξιώματα!, όλα λιγότερα, άρα μείωση δημόσιων δαπανών που τόσος λόγος καθημερινά γίνεται γι’ αυτήν.)

ΔΥΟ Δήμοι ισχυροί, εύρωστοι και βιώσιμοι, στους οποίους η διαχείριση του δημόσιου χρήματος θα είναι καλύτερη και αποτελεσματικότερη, η υλοποίηση των προγραμμάτων ανάπτυξης ευκολότερη και, τέλος, θα υπάρξει αποκέντρωση και ενδυνάμωση της περιφέρειας.

ΔΥΟ Δήμοι ένας «παραποτάμιος» με όρια από τον αιματοβαμμένο και μαρτυρικό Γράμμο ως τον ιστορικό Γέρμα και ο έτερος «παραλίμνιος» εντάσσοντας την Κλεισούρα και τα Κορέστεια.

Ως δάσκαλος και ενεργός πολίτης με ανιδιοτέλεια, αγωνία, ανησυχία και ενδιαφέρον τόσο γι’ αυτό που ονομάζουμε «κοινά» όσο και για το μέλλον του τόπου μου και της χώρας μου, καλώ τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και κυβερνητικό βουλευτή, να πάρει την πρωτοβουλία, και ως συγκροτημένο άτομο που είναι μπορεί να το πράξει, χωρίς σωβινισμούς, με αντικειμενικότητα και, κυρίως, υπευθυνότητα, παρακάμπτοντας τις πανταχόθεν, εκπορευόμενες εκ των προσωπικών φιλοδοξιών, πιέσεις, να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να προωθήσει την ορθότερη για το νομό μας λύση των ΔΥΟ Δήμων!

Ο Φίλιππος Πετσάλνικος πιστεύω, ακράδαντα, με τις τεράστιες γνώσεις του, τις ικανότητές του και τις εμπειρίες του να περισσεύουν και να είναι πολύτιμες για όλους μας, ότι γνωρίζει καλύτερα, ίσως, απ’ τον καθένα μας, πόσοι, ρεαλιστικά, πρέπει να είναι οι Δήμοι στο νομό μας.

Ας μην αφήσουμε ακόμη μια ευκαιρία να χαθεί και ας συμφωνήσουμε, απλοί πολίτες και αιρετοί «άρχοντες» με την άποψη του υπουργού κ. Ραγκούση ότι η διοικητική μεταρρύθμιση δεν αφορά τις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου, αλλά τις επόμενες γενιές, στις οποίες, σημειώνω, σύμφωνα με τις τελευταίες αποκαλύψεις, χρωστάμε και, μάλιστα, πολλά!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΠΡΟΣ ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ

Αναδημοσιεύουμε, χωρίς σχόλια, την επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη προς την κ. Δραγώνα.

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΙΡΕΤΟΥ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Θεωρώ υποχρέωση και καθήκον του κάθε εκλεγμένου να λογοδοτεί σε όλους εκείνους από τους οποίους ζητά την ψήφο τους. Η λογοδοσία ή αν θέλετε ο απολογισμός αποτελούν κορυφαία διαδικασία σε μια δημοκρατική κοινωνία ιδιαίτερα σήμερα που υπάρχει κρίση θεσμών και αξιών. Η παρούσα έκδοση είναι το αντίδωρο ενός πολύτιμου δώρου: της εμπιστοσύνης των δασκάλων και νηπιαγωγών στο πρόσωπό μου, εμπιστοσύνη που εκφράστηκε με την τιμητική εκλογή μου στο αξίωμα του Αιρετού στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, που από θέσεως, υποχρεούται να υπερασπίζεται τα δίκαια και συμφέροντα όλων των συναδέλφων.
Πριν μπω στην ουσία του θέματος που δεν είναι άλλο παρά η ενημέρωσή σας για τα όσα συζητήθηκαν και αποφασίσθηκαν στις συνεδριάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, θα ΄θελα να σας θυμίσω, γιατί δεν πρέπει να μας διαφεύγει, ότι η εκπροσώπηση των εργαζομένων στα κέντρα λήψης των αποφάσεων, που τους αφορούν, προάγει τους δημοκρατικούς θεσμούς και εμπνέει αίσθημα ασφάλειας και απονομής δικαιοσύνης στους εκπροσωπούμενους.
Από τον Ιανουάριο, λοιπόν, που άρχισε η θητεία μας, συνεδριάσαμε 21 φορές. Οι αποφάσεις ήταν ομόφωνες αλλά και κατά πλειοψηφία. Προσωπικά, και αυτό σας το διαβεβαιώνω με αίσθημα ευθύνης και ειλικρίνειας, ότι πυξίδα των θέσεών μου πρώτα και πάνω απ’ όλα είναι το δίκαιο και μετά όλα τ’ άλλα. Σε ορισμένες δε περιπτώσεις δεν δίστασα να τα «βάλω» με θεσμούς και νομικά πλαίσια προκειμένου να υπηρετήσω τις αρχές και τις αξίες μου περί δικαίου και δικαιοσύνης. Έτσι λειτούργησα και έτσι θα λειτουργώ, αναλαμβάνοντας πάντοτε και τις ευθύνες των αποφάσεών μου.
Γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο ΑΙΡΕΤΟΣ, ως θεσμός, δεν αποτελεί προέκταση της διοίκησης. Αποτελεί και αυτή είναι πάγια θέση μου, θεσμό πάλης και αλληλεγγύης και πρέπει να τίθεται δίπλα στο συνάδελφο, που έχει το δίκαιο με το μέρος του ό,τι κι αν αυτό σημαίνει ή συνεπάγεται. Σε πολλές περιπτώσεις, λοιπόν, γίνομαι ανυπάκουος, επαναστατώ, γιατί στηρίζομαι στη δική μου βούληση και καθίσταμαι ασυμμόρφωτος σε νομοθετήματα ψυχρά και όχι ανθρώπινα όταν αυτά είναι άδικα και δυστυχώς τέτοια έχουν ψηφιστεί αρκετά κατά καιρούς.
Βέβαια, υπάρχουν κάποιες φορές, ελάχιστες για να ακριβολογώ που βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση, με την απόφασή μου, κάποιος συνάδελφος ή συναδέλφισσα να μην ικανοποιείται. Ποτέ όμως αυτό δεν είναι στις προθέσεις μου. Στόχος μου αταλάντευτος και αδιαπραγμάτευτος είναι να ικανοποιούνται οι επιθυμίες και τα αιτήματα όλων των συναδέλφων, αλλά κάποιες φορές εκ των πραγμάτων αυτό δεν είναι εφικτό, είναι αδύνατο. Σ’ αυτό το σημείο θέλω να σας επισημάνω, ότι θεωρώ αδιανόητο, εξάλλου δεν μου το επιτρέπει η αγωγή μου, η παιδεία μου και η πορεία μου στα κοινά, να κρίνεται ο καθένας μας και να αξιολογείται ανάλογα με την ιδεολογία του και την παραταξιακή του τοποθέτηση. Απόδειξη της στενής σχέσης που θέλω να έχω με το συνάδελφο είναι αφ’ ενός το φιλικό δικαίωμα που έδωσα σ’ όλους να μου τηλεφωνούν οποιαδήποτε μέρα και ώρα και αφ’ ετέρου οι 3 αριθμοί τηλεφώνων ώστε να με βρίσκουν εύκολα, γρήγορα και κυρίως σ ί γ ο υ ρ α. Μετά απ’ αυτό τον αναγκαίο πρόλογο έρχομαι στα σημαντικότερα θέματα και περιληπτικά σας ενημερώνω.
1.ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
Το Μάιο, το ΠΥΣΠΕ αποφάσισε τις μεταθέσεις, αλλά και τις τοποθετήσεις των μετατιθέμενων από άλλα ΠΥΣΠΕ. Εδώ διευκρινίζω ότι όλα γίνονται με βάση τον αριθμό μορίων και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
2.ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Είχαμε 72 αιτήσεις Δασκάλων, Νηπιαγωγών και ειδικοτήτων. Ικανοποιήθηκαν οι 58 δηλ. περίπου το 80%. Εδώ θα ΄θελα να σταθώ και να πω ότι θα πρέπει ως κλάδος να θεσπίσουμε κριτήρια. Αποτελεί δικαίωμα του κάθε συναδέλφου να ζητά απόσπαση, αλλά θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων, χωρίς να θεωρείται ρουσφέτι. Εμείς προσπαθήσαμε και κατά τη γνώμη μου ικανοποιήσαμε σχεδόν όλους του συναδέλφους.
3.ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΩΝ
Ενημερωτικά σας αναφέρω ότι για φέτος αποσπάσθηκαν σε άλλα ΠΥΣΠΕ:
53 Δάσκαλοι, 6 Νηπιαγωγοί, 1 Αγγλικών.(Είχαμε στη συνέχεια δύο ανακλήσεις)
Στο νομό μας αποσπάσθηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ:
28 δάσκαλοι, 5 Νηπιαγωγοί , 5 Φ.Α. 2 Αγγλικών και 2 Μουσικοί.
Η διαφορά αυτή υπερκαλύφθηκε με την πρόσληψη 50 αναπληρωτών δασκάλων, 10 Νηπιαγωγών και 7 Ειδικής Αγωγής με αποτέλεσμα τα σχολεία σήμερα να λειτουργούν χωρίς κανένα οργανικό και λειτουργικό κενό με εξαίρεση τις παράλληλες στηρίξεις για τις οποίες απαιτούνται ακόμη 7 συνάδελφοι, αλλά η νέα ηγεσία του Υπουργείου δε διόρισε έως σήμερα. Ευελπιστούμε ότι και του χρόνου να μην υπάρχει κανένα κενό σε προσωπικό και αν είναι δυνατόν να γίνει επιτέλους με διορισμούς μονίμων και όχι αναπληρωτών και ωρομισθίων.
4. ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Είχαμε 7 παραιτήσεις για συνταξιοδότηση. Μάλιστα στη θέση δύο διευθυντών το ΠΥΣΠΕ τοποθέτησε νέους διευθυντές από τον πίνακα επιλογής που ισχύει για 4 χρόνια. Ευκαιριακά σας επισημαίνω ότι θα πρέπει να μοριοδοτείται η αρχαιότητα ως εμπειρία με περισσότερα μόρια για την αξιολόγηση των Διευθυντών, όπως επίσης είναι ανεπίτρεπτο, απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να μην έχουν δικαίωμα παραίτησης οι εκπ/κοί κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, όπως συμβαίνει και με όλους τους δημοσίους υπαλλήλους.
5. ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΙΡΕΤΩΝ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΔΟΕ πραγματοποιήθηκε η πρώτη πανελλήνια συνδιάσκεψη των αιρετών της χώρας, γεγονός που εξήρα, γιατί πιστεύω, πως πολλά έχουν να αποκομίσουν οι Αιρετοί από τέτοιες διαδικασίες. Στη συγκεκριμένη συνδιάσκεψη είχα και ολιγόλεπτη τοποθέτηση για θέματα που απασχολούν τον κλάδο, τους δασκάλους αλλά και τους ξεχασμένους νηπιαγωγούς ας μου επιτραπεί η έκφραση, θέματα, που από εσάς εκφράστηκαν σε μένα ως παράπονα, προβλήματα, αδυναμίες και ό,τι άλλο στις συχνές μας διαπροσωπικές επαφές κατά τις επισκέψεις μου στα σχολεία. Μετέφερα το λόγο σας, αυτούσιο, σκληρό ενίοτε, αλλά κατά τη γνώμη μου δίκαιο.
Επιγραμματικά σχεδόν και ιεραρχικά, καταθέτω τα αιτήματα που κατέγραψα και απασχολούν τους δασκάλους και νηπιαγωγούς, για τα οποία ο κλάδος θα πρέπει να τα διεκδικήσει άμεσα και σθεναρά, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα ώστε να πεισθεί ολόκληρη η κοινωνία ότι είναι δίκαια αιτήματα προς όφελος πάντα της δημόσιας εκπαίδευσης και των μαθητών.
1. Μείωση ωραρίου δασκάλων και διασφάλιση του ωραρίου των νηπιαγωγών. Οι συνάδελφοι των ολιγοθεσίων κάνουν ακόμη 25 ώρες εβδομαδιαίως!!!
2. Μείωση αριθμού μαθητών ανά δάσκαλο στους 22 μαθητές και νηπίων ανά νηπιαγωγό στα 18 νήπια.
3. Συνταξιοδότηση στα 30 έτη υπηρεσίας και ανώτερο όριο ηλικίας το 56ο έτος. Μπορούν να φαντασθούν οι πολίτες αυτής της χώρας το σχολείο του μέλλοντος με δασκάλους και νηπιαγωγούς άνω των 60 ετών;
4. Κριτήρια και μοριοδότηση μεταθέσεων για άγαμους και έγγαμους χωρίς τέκνα. Επιβάλλεται, λοιπόν, η αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου μεταθέσεων.
Τελειώνοντας, θα ΄θελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου μας, για τη συνεργασία που είχαμε αυτό το διάστημα κάτι που είναι βέβαια αυτονόητο αλλά και επιβεβλημένο. Εξάλλου κοινός στόχος μας, κοινή προσπάθειά μας δεν είναι άλλη από το να σταθούμε δίπλα στο συνάδελφό μας, για την επίλυση των προβλημάτων του και την προώθηση των αιτημάτων του. Μας εμπιστεύεστε με την ψήφο σας για να σας ξεκουράζουμε και να σας ανακουφίζουμε και όχι να σας κουράζουμε και να σας ταλαιπωρούμε.
Θα ήμουν αχάριστος και αγνώμων να μην ευχαριστήσω για την μέχρι σήμερα ειλικρινή και αγαστή συνεργασία που είχαμε με τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΠΕ και ιδιαιτέρως λόγω θέσης τον πρόεδρο και Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνάδελφο Νίκο Παρασκευόπουλο και τον Αντιπρόεδρο, Προϊστάμενο του 1ου Γραφείου Στάθη Ζαρομυτίδη.
Κλείνω επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση μου:
Ο Αιρετός αποτελεί θεσμό πάλης και αλληλεγγύης και όχι προέκταση της Διοίκησης. Με το σκεπτικό αυτό θα στηρίζω πάντοτε το δίκαιο των συναδέλφων μου με όλες τις δυνάμεις μου, ερχόμενος και κάποιες φορές σε αντίθεση με τους νόμους γιατί, βαθιά πίστη μου είναι ότι, κάθε νόμιμο δεν είναι και δίκαιο.

Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!

Άλλο πάλι αυτό...τους περισσεύουν 96.000€!!!

Απίστευτο κι όμως αληθινό.
Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε προκήρυξη πρόχειρου διαγωνισμού-με αμοιβή 96.000€- για την εκτέλεση έργου από ιδιώτες που θα έχει ως αντικείμενο την κατάθεση προτάσεων για τους διορισμούς, μεταθέσεις, αποσπάσεις εκπαιδευτικών και επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.
Είναι η πρώτη φορά που ο σχεδιασμός και η τεκμηρίωση νομοσχεδίων της εκπαίδευσης ανατίθεται επί πληρωμή εν μέσω μάλιστα οικονομικής κρίσης.
Η ΔΑΚΕ αλλά και η ΔΟΕ ζητούν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου την ανάκληση της από 17/12/2009 προκήρυξης και την ακύρωση του πρόχειρου διαγωνισμού.
Αναρωτιούνται οι δάσκαλοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τι συνειρμοί λειτούργησαν, ώστε να αποφασισθεί ο πρόχειρος διαγωνισμός. Δεν υπάρχουν αρμόδια τμήματα του Υπουργείου, για να καταθέσουν συγκεκριμένες προτάσεις; Στο πρόγραμμα του κυβερνώντος κόμματος δεν υπάρχουν σχέδια προτάσεων για το πώς θα γίνονται οι διορισμοί, οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης; Οι πολίτες της χώρας τους ψήφισαν για να εφαρμόσουν το πρόγραμμά τους και όχι για να αυτοσχεδιάζουν, να προχειρολογούν και να βυζαντινολογούν.

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

ΝΕΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τέλος καλό όλα καλά....
Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ορίσθηκαν οι δεκατρείς νέοι περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης.
Χωρίς εκπλήξεις στην περιφέρειά μας. Όπως αναμενόταν τοποθετήθηκε η συναδέλφισσα Έλενα Ζυγούρη. Της ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία.