ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Απάντηση με κενά του υπουργείου Παιδείας για τα «ημέτερα» στελέχη


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Ανακριβές θεωρεί το υπουργείο Παιδείας το δημοσίευμα της «Κ» το Σάββατο 1/12/2018 ότι το υπουργείο τοποθέτησε «ημέτερα» στελέχη σε επιτελικές θέσεις, οι οποίες δεν υφίστανται νομικά. Με ερωτήματα που φανερώνουν προσπάθεια ποδηγέτησης της ενημέρωσης, οι συντάκτες της ανακοίνωσης αναφέρουν έλλειψη διασταύρωσης των πληροφοριών. Μα ίδιοι οι υπηρεσιακοί παράγοντες, που σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» υπογράφουν την απάντηση, κατέστρωσαν το σχέδιο.
Η απάντηση της «Κ» είναι η ακόλουθη:

Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει το δημοσίευμα σχετικά με τις νέες δομές και συγκεκριμένα για τις δυσλειτουργίες των ΚΕΣΥ.
Μέχρι τη δημοσίευση του άρθρου δεν υπήρχε η διαπιστωτική πράξη του υπουργού. Είναι επίσης γεγονός ότι τα ΚΕΔΔΥ μαζί με τους Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων και τα Γραφεία Επαγγελματικού Προσανατολισμού συγχωνεύονται και εντάσσονται στη νέα δομή τα ΚΕΣΥ. Ωστόσο, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί στην πράξη. Επίσης τα νέα ΚΕΣΥ που δημιουργούνται και στα οποία έχουν επιλεγεί οι προϊστάμενοι δεν έχουν γραφεία, δεν έχουν διοικητικό και επιστημονικό προσωπικό. Και φυσικά είναι ευθύνη του ΥΠΠΕΘ η προσφορά υποδομών για την λειτουργία των ΚΕΣΥ, άλλωστε τόσους φόρους πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες.
Είναι δε γνωστό ότι στις 28/11/2018 με την απόφαση ΑΠ 2305333/Ε2 του Υπουργείου Παιδείας, έγινε πρόσκληση εκπαιδευτικών Δ.Ε. για την υποβολή αίτησης απόσπασης για τα ΚΕΣΥ για το σχολικό έτος 2018-19, δηλαδή τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους. Ακόμα και η επίκληση της εξουσιοδότησης του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης για να υπογράφουν διοικητικές πράξεις για τους προϊσταμένους των ΚΕΣΥ, μέχρι την κανονική λειτουργία τους, καταδεικνύει τη λαθεμένη διαχείριση την καθυστέρηση και τους άστοχους σχεδιασμούς.
Σε ότι δε αφορά την επίκληση του ν.4547/2018, για την εφαρμογή των διαδικασιών επιλογής στελεχών και τη νομιμότητα των ενεργειών του ΥΠΠΕΘ έχουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα. Αποτελεί διεθνές διοικητικό παράδοξο, στην πρώτη εφαρμογή να μην γίνεται η επιλογή των στελεχών «από πάνω προς τα κάτω», ιδιαίτερα όταν τα στελέχη των προϊστάμενων δομών συμμετέχουν στα Συμβούλια Επιλογής. Είναι ορθό η επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών και των Διευθυντών Εκπαίδευσης να γίνεται με μοριοδότηση και από Συμβούλιο στο οποίο Προεδρεύει μέλος ΑΣΕΠ, αλλά αυτό θα ακολουθήσει τις διαδικασίες επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, δηλαδή την «εκκαθάριση» των Σχολικών Συμβούλων και την επιλογή των προϊσταμένων ΚΕΣΥ, που έγινε από τους σημερινούς και χωρίς προσόντα επίσης κομματικούς Περιφερειακούς Διευθυντές.
Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ ψήφισε δυο νόμους για την επιλογή διευθυντών σχολείων-ο ένας κρίθηκε αντισυνταγματικός από το ΣτΕ, μια τροπολογία, εξέδωσε δυο Π.Δ. για ποδηγετήσει την εκπαίδευση. Επίσης είναι γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης με νόμο εξαιρούνται της αξιολόγησης οι εκπαιδευτικοί της τάξης. Οξύμωρο δε παραμένει το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν τους μαθητές τους, αλλά κανείς δεν δικαιούται να τους αξιολογήσει εάν είναι διδακτικά και παιδαγωγικά ικανοί.
Δυστυχώς η Ελληνική εκπαίδευση με αυτή την πολιτική χάνει ευκαιρίες τη στιγμή, που οι εξελίξεις στο διεθνές εκπαιδευτικό επίπεδο είναι ραγδαίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: