ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Α. Δερμεντζόπουλος – Προτεραιότητα είναι η ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Με όλο το σεβασμό κ. υφυπουργέ, αλλά η χρονιά δεν θα ξεκινήσει ομαλά και οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να αξιολογηθούν με το ΠΔ152 είναι ελάχιστοι και όχι πολλοί, όπως νομίζετε! Επομένως και σύμφωνα με τις αρχές της Δημοκρατίας, προτεραιότητα δεν πρέπει να δίνουμε στους λίγους αλλά στους πολλούς! Όσον αφορά την επιμόρφωση των στελεχών - αξιολογητών, κατά την άποψή μου, ουδείς είναι κατάλληλα επιμορφωμένος-καταρτισμένος για να φέρει το βαρύ τίτλο του αξιολογητή!
Με εξαιρετική τιμή
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης


Από τη συνέντευξη του υφυπουργού παιδείας κ. Δερμεντζόπουλου στην περιφερειακή εφημερίδα του Βόλου «ΘΕΣΣΑΛΙΑ»

Ερώτηση: Πώς βλέπετε να προχωρεί το έργο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;

Υφυπουργός:"Η αξιολόγηση είναι μία διαδικασία νομοθετημένη που τη στηρίζουμε και τη διευρύνουμε σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από τα στελέχη έως τους δασκάλους και τους καθηγητές. Στις 30 Ιουνίου ολοκληρώθηκε το στάδιο της επιμόρφωσης των αξιολογητών. Αφορά 13.000 εκπαιδευτικούς από τους οποίους 1.000 είναι στελέχη από τη βαθμίδα του περιφερειακού διευθυντή και καταλήγουν στο σχολικό σύμβουλο Α και Β βαθμίδας εκπαίδευσης και 12.000 διευθυντές σχολικών μονάδων.
Το επόμενο βήμα της αξιολόγησης που ξεκίνησε από την 1η Ιουλίου αφορά στην αξιολόγηση του συνόλου των εκπαιδευτικών. Θα πρέπει να σας πω ότι πολλοί εκπαιδευτικοί πιστεύουν στο θεσμό της αξιολόγησης, την επιδιώκουν και την επιζητούν είτε για λόγους βαθμολογικής ανέλιξης ή ως μια εμπεριστατωμένη διαδικασία επικύρωσης των επαγγελματικών τους γνώσεων και ικανοτήτων. Σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που πιέζουν να αξιολογηθούν εμείς θα δώσουμε προτεραιότητα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: