ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

Μητσοτάκης στο υπ. Παιδείας: Πολύ διαφορετική και βελτιωμένη η εικόνα στα σχολεία μας


Κύριε, πρωθυπουργέ, να σταματήσουν επιτέλους και οι φωτογραφικές προκηρύξεις προσλήψεων μελών ΔΕΠ!



Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επισκέφθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου προήδρευσε σε σύσκεψη με αντικείμενο τις προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της παιδείας. Μετά τη σύσκεψη ο Πρωθυπουργός, μεταξύ άλλων, δήλωσε:

Σίγουρα πιστεύω ότι η εικόνα στα σχολεία μας είναι πολύ διαφορετική και είναι βελτιωμένη, αν αναλογιστεί κανείς ότι από το 2019 έχουμε προσθέσει 39.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς στη δύναμή μας, αν αναλογιστεί κανείς ότι έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, όπως η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, η τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων.
  • Στέκομαι ιδιαίτερα στους 36.000 διαδραστικούς πίνακες οι οποίοι έχουν ήδη τοποθετηθεί στα σχολεία μας, χρηματοδοτούμενοι από το Ταμείο Ανάκαμψης, πολύ χρήσιμα εργαλεία όπως τα kits για τη ρομποτική, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στα σχολεία μας να φέρουν σε επαφή τα παιδιά μας με τη σύγχρονη τεχνολογία, αλλά κυρίως να κάνουν το σχολείο πιο ενδιαφέρον, πιο δημιουργικό, πιο διαδραστικό.
  • Να αναφερθώ, επίσης, στις πολιτικές τις οποίες έχουμε αναλάβει για το bullying, την πλατφόρμα stop-bullying που έχει ήδη δώσει κάποια πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα. Αλλά και τη σημαντική ενίσχυση στους τύπους σχολείων που μας δίνουν τη δυνατότητα να διαφοροποιούμε την εκπαίδευση ανάλογα με τις δυνατότητες αλλά και τις κατευθύνσεις του Υπουργείου: τα Πρότυπα Σχολεία, τα Πειραματικά Σχολεία και βέβαια τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία.
  • Να επισημάνω επίσης και τη σημαντική πρωτοβουλία, το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου», για την αναβάθμιση άνω των 600 σχολείων. Τα πρώτα από αυτά θα παραδοθούν στους μαθητές και τους καθηγητές τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
  • Συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών… Η θέση μας εδώ είναι ξεκάθαρη και η κατεύθυνση που έχω δώσει στο Υπουργείο πολύ σαφής: εάν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης.
  • Και, βέβαια, συζητήσαμε και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε καινούργια εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έτσι ώστε να υποστηρίξουμε και το έργο των εκπαιδευτικών, να τους απαλλάξουμε από γραφειοκρατική δουλειά και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προσηλωθούν στο βασικό τους αντικείμενο, που είναι η διδασκαλία στην τάξη, αλλά και πώς η τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά και για τα ίδια τα παιδιά.
Το πείραμα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου -θέλω να συγχαρώ όλους όσοι εργάστηκαν γι’ αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία- φαίνεται να έχει πετύχει, με δεκάδες χιλιάδες μαθητές να το αξιοποιούν. Ειδικά τα παιδιά της Γ’ Λυκείου, τα οποία θα ξεκινήσουν να δίνουν Πανελλαδικές Εξετάσεις στις 30 Μαΐου, έχουν πια πρόσβαση σε δωρεάν ποιοτικό υλικό, το οποίο μπορεί να τους βοηθήσει στην προετοιμασία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: