Υπουργός: Να αποφύγουμε διά "ροπάλου"τις απολύσεις εκπαιδευτικών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η αύξηση του ωραρίου και οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών έρχονται ακριβώς
για να καλύψουν κενά και να μην υπάρξουν υπεραριθμίες, άρα να αποφύγουμε
διά ροπάλου όλα τα ενδεχόμενα απολύσεων, είπε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, στη Βουλή , κατά τη διάρκεια συζήτησης πρότασης νόμου του ΣΥΡΙΖΑ για τη λειτουργία των ΑΕΙ.
ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ:
Για την αύξηση του ωραρίου ο υπουργός Παιδείας τόνισε ότι αυτό είχε
ψηφιστεί το Νοέμβριο και υπάρχουν αλλεπάλληλες συναντήσεις ακόμα και
ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ από τότε.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ: Δεν αποτελούσε αιφνιδιασμό Για τις αναγκαστικές μεταθέσεις ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε πως δεν ήταν αιφνιδιασμός και τόνισε: «Αυτό που έκανε το Προεδρικό Διάταγμα είναι ότι έβαζε κοινωνικά κριτήρια, ούτως ώστε να περιορίσει στο ελάχιστο τον αριθμό των αναγκαστικών μεταθέσεων, το οποίο είναι ένα έσχατο μέτρο, εάν χρειαστεί να γίνουν, μετά την εξάντληση όλων των προηγούμενων μέτρων ( αποσπάσεις, εθελοντικές μετακινήσεις, μετατάξεις κ.ο.κ.). Αν χρειαστούμε να βάλουμε κοινωνικά κριτήρια για το ποιος είναι αυτός ο ελάχιστος αριθμός, που μπορεί, εάν χρειαστεί να μετακινηθεί, δηλαδή, να είναι πρωτοδιόριστοι, να μην έχουν οικογένεια κ.λπ.».
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ο κ. υπουργός υπογράμμισε πως «όλοι πρέπει να είμαστε υπέρμαχοι του συστήματος της αξιολόγησης και μάλιστα με τον τρόπο τον οποίο θεσμοθετήθηκε και με την ανεξάρτητη αρχή, η οποία δίνει τη δυνατότητα της άρσης κάθε καχυποψίας για το αδιάβλητο της διαδικασίας».
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ: Δεν αποτελούσε αιφνιδιασμό Για τις αναγκαστικές μεταθέσεις ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε πως δεν ήταν αιφνιδιασμός και τόνισε: «Αυτό που έκανε το Προεδρικό Διάταγμα είναι ότι έβαζε κοινωνικά κριτήρια, ούτως ώστε να περιορίσει στο ελάχιστο τον αριθμό των αναγκαστικών μεταθέσεων, το οποίο είναι ένα έσχατο μέτρο, εάν χρειαστεί να γίνουν, μετά την εξάντληση όλων των προηγούμενων μέτρων ( αποσπάσεις, εθελοντικές μετακινήσεις, μετατάξεις κ.ο.κ.). Αν χρειαστούμε να βάλουμε κοινωνικά κριτήρια για το ποιος είναι αυτός ο ελάχιστος αριθμός, που μπορεί, εάν χρειαστεί να μετακινηθεί, δηλαδή, να είναι πρωτοδιόριστοι, να μην έχουν οικογένεια κ.λπ.».
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ο κ. υπουργός υπογράμμισε πως «όλοι πρέπει να είμαστε υπέρμαχοι του συστήματος της αξιολόγησης και μάλιστα με τον τρόπο τον οποίο θεσμοθετήθηκε και με την ανεξάρτητη αρχή, η οποία δίνει τη δυνατότητα της άρσης κάθε καχυποψίας για το αδιάβλητο της διαδικασίας».
Ο κ. Αρβανιτόπουλος σημείωσε
πως πρέπει να αξιολογηθεί συνολικά το εκπαιδευτικό σύστημα, όχι διότι
πρέπει να τιμωρηθούν οι εκπαιδευτικοί, αλλά διότι πρέπει να δωθούν οι
ευκαιρίες στους εκπαιδευτικούς να επιμορφωθούν, να αυτοβελτιωθούν, να
εντοπιστούν τα προβλήματα στο σχολικό σύστημα, στις σχολικές μονάδες
και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για να μπορέσουν να γίνουν οι
βελτιωτικές κινήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου