Πριν αλέκτωρ λαλήσει, η υπουργός αποσύρει τις συγκεκριμένες διατάξεις!
Αλήθεια, τι συνειρμοί λειτούργησαν στους εγκεφάλους των αρμοδίων, ώστε να συμπεριλάβουν στο νομοσχέδιο αυτές τις άστοχες και απαράδεκτες διατάξεις;
Όπως, επίσης, με ποια λογική μειώνεται η μοριοδότηση της εργασιακής εμπειρίας, ενώ ήδη έχουν αυξηθεί τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και τα έτη υπηρεσίας;
Ανήσυχος και προβληματισμένος...
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος
υπουργείο παιδείας
Συνεχίζεται ο διάλογος και η επεξεργασία του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας
Με αμείωτους ρυθμούς εξακολουθεί να προχωρά η διαβούλευση και οι συζητήσεις με αρμόδιους φορείς επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».
Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου, συνεχίζεται ο διάλογος με τις κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ25, ενώ συνομίλησε και με εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης, σε μία ιδιαίτερα γόνιμη και εποικοδομητική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δεν θέλησαν να προσέλθουν στο διάλογο, παρά την πρόσκληση που τους απηύθυνε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις τους αρχικά προ της διαβούλευσης και προ της κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή.
Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο. Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου