Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, κ. Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτησή του, μεταξύ άλλων, αναφέρει:
- Στον τομέα της φοροδιαφυγής, κάναμε όσα δεν έκανε ποτέ καμία άλλη κυβέρνηση στην Ελλάδα, μετά τη Μεταπολίτευση. Πολλοί αμφισβήτησαν ότι θα κάναμε πράξη τις 11 πρωτοβουλίες μας, όπως η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές. Όμως ό,τι είπαμε, το κάναμε πράξη. Και με τα επιπλέον έσοδα που έχουμε από τη φοροδιαφυγή, μπορούμε ήδη να στηρίζουμε τους πολίτες. Και ο Πρωθυπουργός τον Σεπτέμβριο θα ανακοινώσει επιπλέον μειώσεις άμεσων φόρων για τη μεσαία τάξη.
- Χάρη στην ανάπτυξη της οικονομίας, που έτρεχε με διπλάσιους ή τριπλάσιους ή και τετραπλάσιους ρυθμούς από της ΕΕ, και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής, ο προϋπολογισμός υπεραπέδωσε τόσο το 2023 όσο και το 2024. Όλα αυτά αναγνώρισαν όλοι οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης, οι οποίοι έδωσαν στη χώρα μας την επενδυτική βαθμίδα, μετά από 14 χρόνια.
- Ολοκληρώσαμε μέσα σε δύο χρόνια, 15 αποκρατικοποιήσεις, με σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, μεταξύ των οποίων και των τραπεζών. Πρόκειται για επίδοση που δεν έχει προηγούμενο στην πρόσφατη ιστορία της Ελλάδας. Επιπλέον, ψηφίσαμε νόμο για τη μείωση ή την απάλειψη βασικών τραπεζικών προμηθειών. Και διευρύναμε σημαντικά τον εξωδικαστικό μηχανισμό, ώστε να καλύπτεται αποτελεσματικά η μεσαία τάξη για τη ρύθμιση των οφειλών της.
- Τα τελευταία 2 χρόνια έχουν υλοποιηθεί από την Κυβέρνηση μια σειρά από εμβληματικές μεταρρυθμίσεις. Τέτοιες είναι, για παράδειγμα:
- Η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων.
- Η επιστολική ψήφος για τους Έλληνες της διασποράς.
- Ο νέος δικαστικός χάρτης, που θα συμβάλει στην επιτάχυνση της δικαιοσύνης.
- Η ολοκλήρωση -σύντομα- του Κτηματολογίου.
- Το πρόγραμμα που τρέχει για ανακαίνιση νοσοκομείων και κέντρων υγείας, μαζί με τον ψηφιακό φάκελο του ασθενούς και μια μεγάλη προσπάθεια για δωρεάν προληπτικές εξετάσεις.
- Η περαιτέρω θωράκιση των ενόπλων δυνάμεων.
- Ο θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός και οι έρευνες για υδρογονάνθρακες που θα πραγματοποιήσει η Chevron, νοτίως της Κρήτης.
- Αλλά και μια σειρά μεγάλα έργα: Η μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης και το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι τα πιο χαρακτηριστικά. Ενώ άλλα, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, το flyover της Θεσσαλονίκης, ο ΒΟΑΚ, για το σκέλος Χανιά-Ηράκλειο, και το αεροδρόμιο του Καστελλίου στην Κρήτη προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως η δουλειά τελείωσε. Έχουμε ακόμα 2 χρόνια μπροστά μας, στα οποία θα «πατήσουμε γκάζι» στις μεταρρυθμίσεις. Και είναι βέβαιο ότι η Ελλάδα του 2027 δεν θα έχει την παραμικρή σχέση με εκείνη που παραλάβαμε το 2019. Το 2027 θα μπορούμε να πούμε: το είπαμε, το κάναμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου