κ. υπουργέ, επιβάλλεται σχολαστικός έλεγχος από τις υπηρεσίες των διευθύνσεων, σχετικά με τον ακριβή αριθμό τμημάτων του ολοήμερου προγράμματος που λειτουργούν σε κάθε σχολείο.
Είναι τεράστια η ευθύνη των διευθυντών σχολικών μονάδων, που δηλώνουν εικονικά τμήματα, την ώρα που σε διπλανά σχολεία υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό!
Αν μη τι άλλο, είναι αντισυναδελφικό.
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος
Στόχος της κυβέρνησης είναι να αυξηθεί ο προϋπολογισμός για την παιδεία. ΄Υψιστη προτεραιότητα να είναι εντάξει η πολιτεία απέναντι στους εκπαιδευτικούς, ώστε να κάνουν σωστά τη δουλειά τους δήλωσε στην ΕΡΤ η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως. Καταφέραμε και κρατήσαμε περισσότερους από 278 εκπαιδευτικούς στις τάξεις. Η δεύτερη φάση προσλήψεων αναπληρωτών θα γίνει τις επόμενες ημέρες. Στόχος είναι να καλυφθούν όλα τα κενά, τόνισε η κ. Κεραμέως.
«Η κατάλληλη στελέχωση των σχολικών μονάδων αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή βασική μας προτεραιότητα», σχολίασε σχετικά η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.
«Πέρα από όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δρομολογήθηκαν αμέσως και ολοκληρώνονται βάσει και των τελευταίων καταγεγραμμένων κενών, τέθηκε παράλληλα ως στόχος η μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς. Και ο στόχος αυτός υλοποιήθηκε στο ακέραιο, καθώς για τη σχολική περίοδο 2019-2020 επετεύχθη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε διοικητικές θέσεις σε διάφορους φορείς κατά 278 άτομα, σε σύγκριση με τη σχολική περίοδο 2018-2019» επισήμανε η υπουργός Παιδείας.
Πρόθεση του υπουργείου – πρόσθεσε – είναι να συνομιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, «ώστε να βελτιώσουμε την παρεχόμενη παιδεία».
«Κάνουμε προσπάθειες να είναι αποκεντρωμένο το σύστημα στο υπουργείο, να μην έχει συγκεντρωμένες εξουσίες», ανέφερε.
«Πήγαμε καλά, άνοιξαν τα σχολεία. ΄Εχει δοθεί ήδη εντολή στις υπηρεσίες οι διαδικασίες να ξεκινούν από πιο νωρίς. Είναι λάθος η Πολιτεία να μεριμνά για την κάλυψη θέσεων από αναπληρωτές την τελευταία στιγμή», πρόσθεσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου