Κύριε, Γενικέ,
Με απειλητικό τελεσίγραφο ομοιάζει... ουχί με οδηγίες προς ε(μ)πιστημονικό προσωπικό...
Δεν τιμούν το υπουργείο μας τέτοια τελεσίγραφα που απευθύνονται σε ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ και ΔΑΣΚΑΛΕΣ που κατά καιρούς "ευχαριστούμε"... Είναι λυπηρό και απογοητευτικό!
Παρεμπιπτόντως, μαζί με τα τελεσίγραφα θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να αναλογιστούμε και τις ευθύνες μας... όπως... η ένδοια προσλήψεων στον ευαίσθητο τομέα των παράλληλων στηρίξεων. Και γίνομαι ακριβέστερος: για το σχολείο μας εγκρίνατε τέσσερις μαθητές για παράλληλη στήριξη και τοποθετήσατε μόνο δύο αναπληρωτές για αυτά τα παιδιά!! όπως επίσης, για τρεις μαθητές που φοιτούν σε τρεις διαφορετικές τάξεις, με διαφορετικό σχήμα ινσουλινοθεραπείας τοποθετήσατε μόνο μία σχολική νοσηλεύτρια!!!
Αναλάβετε τις ευθύνες σας... τα τελεσίγραφα ούτε πείθουν ούτε φοβίζουν ούτε φυσικά βοηθούν...
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος
Με σημερινό έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, που υπογράφει ο Γεν. Γραμματέας, υπενθυμίζει πως αποτελεί υποχρέωση και καθήκον η συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες αξιολόγησης.
Αντιγράφω το παραπάνω έγγραφο-τελεσίγραφο:
Η αξιολόγηση (εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών) αποτελεί μια διαδικασία εκπαιδευτικής ανατροφοδότησης προς το συμφέρον πρωτίστως των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριων, της εκπαιδευτικής κοινότητας και του κοινωνικού συνόλου, εν γένει. Και τούτο διότι η συμμετοχή στην ως άνω διαδικασία στοχεύει στην αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και έχει βελτιωτικό χαρακτήρα.
Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η συμμετοχή στις διαδικασίες αξιολόγησης αποτελεί εκπλήρωση υπαλληλικού καθήκοντος και υποχρέωση, η οποία απορρέει από τους με αριθμό 4692/2020 (Α’ 111) και 4823/2021 (Α’ 136) νόμους.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ενεργοποιούνται οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου