ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Φρένο από το Υπ. Παιδείας στους επίδοξους «λέκτορες»

Δυστυχώς, καμία σοβαρότητα... Το σύνθημα γνωστής τηλεοπτικής σειράς "ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ", το έκαναν "σημαία" τους!

kathimerini.gr
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Πάγωσε το υπ. Παιδείας την απόφαση που έδινε τη δυνατότητα σε επιστημονικό ερευνητικό προσωπικό να πάρει θέση λέκτορα, επιβεβαιώνοντας πλήρως δημοσίευμα της «Κ».
Η ρύθμιση ψηφίσθηκε πρόσφατα, ωστόσο η αρμόδια αναπληρώτρια υπουργός παιδείας Σια Αναγνωστοπούλου, με αναφορά της προς τα ΑΕI - ΤΕΙ, ζήτησε να μην την εφαρμόσουν.
Η μεταστροφή της ηγεσίας εξηγείται από δύο κύριους λόγους.
Κατά πρώτον, λόγω των αντιδράσεων των πανεπιστημιακών, οι οποίες υπήρξαν οξύτατες.
Κατά δεύτερον, η ίδια η ηγεσία του υπουργείου θα είναι ανακόλουθη με τις διακηρύξεις της περί προσπαθειών για brain gain και κάλυψης των θέσεων πανεπιστημιακών με ανοιχτές διαδικασίες.
Βάσει της ρύθμισης θα μπορούν ενταχθούν σε προσωποπαγείς θέσεις μελών ΔΕΠ (δηλαδή, χωρίς ανοιχτή πρόσκληση προς κάθε ενδιαφερόμενο, που έχει τα ακαδημαϊκά προσόντα για τη θέση) άτομα που κατέχουν σήμερα θέση επιστημονικού, ερευνητικού και διδακτικού προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΔΙΠ, αντιστοίχως) σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Μία από τις βασικές επικρίσεις κατά του υπουργού Νίκου Φίλη είναι ότι η ρύθμιση κατατέθηκε στη Βουλή στο παρά ένα ψήφισης του ν/σ «και δεν πέρασε από διαβούλευση με κανένα εμπλεκόμενο φορέα, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας, τόσο για την κοινοβουλευτική δεοντολογία όσο και για τον διάλογο με την ακαδημαϊκή κοινότητα» όπως ανέφερε η ΠΟΣΔΕΠ στις 3 Σεπτεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: