ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Αυτή είναι η αλήθεια. ΣΥΡΙΖΑ και λαϊκισμός είναι συνώνυμα.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δυσκολεύεται πολύ να ξεφύγει από τον εύκολο λαϊκισμό και αυτό δεν είναι καλό για τη Δημοκρατία και τη χώρα!


Το συνώνυμο του λαϊκισμού και της ψηφοθηρίας
Aνερυθρίαστα ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει την ψηφοθηρική πολιτική που ασκεί σε βάρος της Παιδείας και του μέλλοντος των παιδιών μας, επιδιδόμενος και πάλι σε κρεσέντο λαϊκισμού.

Αυτή τη φορά, ο κ. Τσίπρας κατά την επίσκεψή του στην Ηλεία βρήκε την ευκαιρία για να αναδείξει «αδικίες», τάχα ενδιαφερόμενος για τη συγχώνευση των τμημάτων του Πανεπιστημίου Πατρών.

Μεταξύ άλλων, αποκαλεί «θράσος» την πρόταση ίδρυσης στην Ηλεία πρότυπου κέντρου επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, το οποίο θα περιλαμβάνει Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης επιπέδου 3, Επαγγελματικό Λύκειο με κατεύθυνση γεωπονίας επιπέδου 4 και Δημόσιο Θεματικό ΙΕΚ στη Γεωπονία επιπέδου 5. «Θράσος», δηλαδή, να δώσουμε σοβαρές εναλλακτικές στους νέους μας που εισάγονται με 1,7 στο Πανεπιστήμιο και δεν αποφοιτούν ποτέ, «θράσος» που επιδιώκουμε καλύτερη σύνδεση των σπουδών με την αγορά εργασίας, «θράσος» που αρνούμαστε να εμπαίζουμε τους υποψηφίους, δίνοντάς τους φρούδες ελπίδες.

Για το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους:

- η προσπάθεια εξορθολογισμού του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας είναι συνολική και ξεκίνησε ήδη το 2019 με την αναστολή έναρξης λειτουργίας 37 νέων πανεπιστημιακών τμημάτων που είχε ιδρύσει η προηγούμενη Κυβέρνηση. Το ζήτημα δεν αφορά την Ηλεία,
η ανάγκη εξυγίανσης επιτείνεται από το γεγονός ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση ίδρυσε ή πανεπιστημιοποίησε άκριτα πάνω από 100 τμήματα, χωρίς ουσιαστικές μελέτες σκοπιμότητας ή βιωσιμότητας, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες της αγοράς εργασίας, ορισμένα με βουλευτικές τροπολογίες της τελευταίας στιγμής, χωρίς μέριμνα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων, χωρίς πρόνοια για την αντιστοίχιση προγραμμάτων σπουδών, για τους ίδιους τους φοιτητές, για το μέλλον των Ιδρυμάτων, και χωρίς τις απαιτούμενες υποδομές,

- το ίδιο το Πανεπιστήμιο Πατρών κατέθεσε την εν λόγω εμπεριστατωμένη πρόταση αναδιάρθρωσης των τμημάτων του, η οποία έλαβε θετική εισήγηση από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης,

- τα στοιχεία για τα συγκεκριμένα τμήματα είναι αποκαλυπτικά: στο τμήμα Μουσειολογίας στον Πύργο η βάση εισαγωγής πέρυσι ήταν 5,4/20, ενώ το 91% των νέων φοιτητών είχαν βαθμό κάτω από τη βάση. Αυτά, σε συνδυασμό με το αμφιλεγόμενο για προπτυχιακό πρόγραμμα αντικείμενό του, τη σοβαρότατη έλλειψη διδακτικού προσωπικού και την αμφίβολη απορρόφηση των όποιων αποφοίτων του από την εγχώρια αγορά εργασίας, δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνείας. Στο τμήμα Γεωπονίας στην Αμαλιάδα η βάση εισαγωγής πέρυσι ήταν 1,76/20, το 90,5% των νέων φοιτητών είχαν βαθμό κάτω από τη βάση, ενώ το ποσοστό αποφοίτησης είναι μόλις 3,6%!

Ο ΣΥΡΙΖΑ, στο βωμό της ψηφοθηρικής πολιτικής στην οποία επιδίδεται, εξακολουθεί να στηρίζει την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια με βαθμό 1 και 2 στα 20. Επιθυμεί πανεπιστημιακά τμήματα από τα οποία αποφοιτούν μόλις 3 στους 100 φοιτητές κατ’ έτος, αδιαφορώντας πλήρως για την προοπτική αυτών των παιδιών, για το μέλλον τους, αλλά και για τις οικογένειές τους και τον Έλληνα φορολογούμενο. Ο κ. Τσίπρας και η παράταξή του συνεχίζουν αμετανόητα να πρεσβεύουν το δόγμα «κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο, κάθε χωριό και Τμήμα», καθώς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να λένε ότι «εμείς σας κάναμε φοιτητές».

Αυτή είναι η αλήθεια. ΣΥΡΙΖΑ και λαϊκισμός είναι συνώνυμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: