Το ΦΕΚ της ΝΤΡΟΠΗΣ για την επιστράτευση των καθηγητών - Το λόγο έχει τώρα η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης με ημερομηνία 11 Μαίου η απόφαση του Πρωθυπουργού για την Επιστράτευση των καθηγητών (ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΦΕΚ) η οποία επικαλείται:
Α.Την υπ' αριθμ. 6211/11−5−2013 εισήγηση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κα
Β.
Την επιτακτική ανάγκη αποτροπής των απειλούμενων δυσμενών συνεπειών από
την προταθείσα, με την από 10 Μαΐου 2013 απόφαση του Διοικητικού
Συμβουλίου της ΟΛΜΕ, εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία την 17η Μαΐου
2013, πρώτη ημέρα διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων του σχολικού
έτους 2012−2013 και από κάθε άλλη προταθησόμενη ή κηρυχθησόμενη εντός
της περιόδου διεξαγωγής των εξετάσεων αυτών και μέχρι την ολοκλήρωση
τους, καθώς και τη σημαντική διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή
της χώρας και τους σοβαρούς κινδύνους που επαπειλούνται για τη δημόσια
τάξη και την υγεία των υποψηφίων στις ανωτέρω εξετάσεις, αιφνιδίως, επτά
ημερολογιακές ημέρες πριν από την διεξαγωγή τους.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ, ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς αποφάσισε:
1.Την
κήρυξη σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης το σύνολο των
εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας κπαίδευσης και των αναγκαίων πόρων.
2. Εξουσιοδοτεί:
α) τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να προβεί σε επίταξη των προσωπικών υπηρεσιών του συνόλου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
β) τους Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να προβούν σε επίταξη της χρήσης του συνόλου των σχολικών κτηρίων και μονάδων, γραφείων, εγκαταστάσεων, υλικού και των εν γένει ακινήτων και κινητών μέσων, που είναι απαραίτητα για την απρόσκοπτη διεξαγωγή και ολοκλήρωση των πανελλαδικών εξετάσεων, των προαγωγικών εξετάσεων και κάθε άλλης εξέτασης και εκπαιδευτικής διαδικασίας,
γ) τους ανωτέρω Υπουργούς να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για την διασφάλιση της απρόσκοπτης και ομαλής διεξαγωγής και ολοκλήρωσης των ανωτέρω εξετάσεων και κάθε άλλης εξέτασης και εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου