ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Κατάργηση του Δημοτικού Σχολείου Επταχωρίου, προτείνει ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, Γεώργιος Μασλάρης.

Η  νέα ηγεσία του υπουργείου, αποδέχεται τη διαδικασία που ακολουθείται για τις μεταβολές σχολικών μονάδων;

Ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, Γεώργιος Μασλάρης, τηρώντας τις διαδικασίες που αναφέρονται στη σχετική εγκύκλιο  του τέως υπουργού παιδείας περί σχολικών μεταβολών έτους 2015-2016, εισηγήθηκε να μην υπάρξει κανενός τύπου μεταβολή για τις σχολικές μονάδες των Δήμων Καστοριάς και Άργους Ορεστικού, ενώ για το Δήμο Νεστορίου προτείνει - και πολύ καλά πράττει - την κατάργηση του 1/θ Δημοτικού Σχολείου Επταχωρίου, το οποίο βρίσκεται σε τριετή αναστολή λειτουργίας.
Εντός των προσεχών ημερών, αναμένονται και οι γνωμοδοτήσεις των οικείων Δημοτικών Συμβουλίων, ώστε να αποστείλει την τελική εισήγηση-πρόταση στο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, διά της περιφερειακής δεύθυνσης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης  Δυτ. Μακεδονίας.

  Οι μεταβολές (ιδρύσεις, καταργήσεις, υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις) των σχολικών μονάδων έως σήμερα, γίνονται  με γνώμονα τις  τεκμηριωμένες προτάσεις των Διευθυντών ΔΕ και ΠΕ και τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης. Επίσης, ζητούνται  οι γνωμοδοτήσεις των οικείων Δημοτικών Συμβουλίων, οι οποίες όμως, δεν έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα για την έκδοση υπουργικών αποφάσεων.
    Τι ισχύει για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων

Δεν υπάρχουν σχόλια: