ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Για τις ρυθμίσεις του άρθρου 62 του πολυνομοσχεδίου


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 
Ξενοφώντος 15Α |10551  
www.dakepe.gr | info@dakepe.gr 
Αθήνα  09/06/2020 

Για τις ρυθμίσεις του άρθρου 62 του πολυνομοσχεδίου 

Οι πολλές και δυναμικές κινητοποιήσεις που έχουν πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα οι εκπαιδευτικοί ενάντια στο πολυνομοσχέδιο που η κυβέρνηση επέλεξε να επιβάλει εν μέσω πανδημίας, κορυφώνονται την Τρίτη 9 και την Τετάρτη 10 Ιουνίου. 
Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. παραμένει αμετακίνητη. Γυρίζει το ρολόι της εκπαίδευσης χρόνια πίσω εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση εναντίον των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. 
Με την κριτική να εστιάζεται στα άρθρα που διαμορφώνουν το συνολικό αρνητικό τοπίο, άρθρα όπως το άρθρο 62 που «ρυθμίζει» τον τρόπο που αποκτούν οργανική θέση οι υπηρετούντες στα πειραματικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι, όμως, γεγονός ότι με τις ρυθμίσεις του άρθρου όπως και την τροπολογία που προανήγγειλε η Υπουργός Παιδείας ώστε, όπως δήλωσε, να «αμβλύνεται» η αδικία κατά των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα πειραματικά στην ουσία καταστρατηγείται η ορθόδοξη διαδικασία των μεταθέσεων εντός και εκτός Π.Υ.Σ.Π.Ε. δημιουργώντας συνθήκες άνισης και προνομιακής μεταχείρισης αφού δίνει το δικαίωμα, οι εκπαιδευτικοί που πριν την τοποθέτησή τους με θητεία σε πρότυπα και πειραματικά σχολεία είχαν οργανική θέση σε άλλη περιοχή μετάθεσης, να δικαιούνται να διεκδικήσουν οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης του Πειραματικού Σχολείου στο οποίο υπηρετούν και μάλιστα κατά προτεραιότητα. 
Ως Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.) θεωρούμε στοιχειώδες το να μην υπάρχουν αδικίες ούτε κατά των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα πειραματικά αλλά ούτε και κατά όλων όσων υπηρετούν στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία, κατά τη διαδικασία μεταθέσεων και τοποθετήσεων. 
Για να αρθούν όλες οι αδικίες που, πιθανόν, να δημιουργήθηκαν στο παρελθόν αλλά και για να μην προκληθούν νέες θεωρούμε αναγκαίο να ακολουθείται μια ενιαία διαδικασία που θα ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα πειραματικά σχολεία κατά την οποία δεν θα χάνουν την οργανική τους θέση καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας τους και με τη λήξη αυτής θα επιστρέφουν στην οργανική τους. Θεωρείται αυτονόητο ότι θα μπορούν στο διάστημα που υπηρετούν στα πειραματικά σχολεία να αιτηθούν μετάθεση, εφόσον έχουν ικανοποιηθεί οι προϋποθέσεις που είναι υποχρεωτικές για τον κάθε συνάδελφο. 
Σχετικά με όλους τους συναδέλφους που έχουν χάσει την οργανική τους θέση, αυτό αποτελεί κατάφωρη αδικία. Το ίδιο άδικη είναι, όμως και η κατά απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτησή τους σε οργανικές θέσεις τώρα. Μία δίκαιη και ισορροπημένη αντιμετώπιση της εκκρεμότητας θα ήταν να τοποθετηθούν με τα μόριά τους συγκρινόμενοι με όλους τους υποψηφίους για μετάθεση στα σχολεία της Διεύθυνσης από την οποία προέρχονται, με την ιδιαίτερη πρόνοια να θεωρηθεί ότι έχει υπηρετηθεί η τοποθέτηση κατά την διάρκεια της θητείας τους στα πειραματικά, ώστε να έχουν δικαίωμα εκ νέου μετάθεσης χωρίς να την υπηρετήσουν στην περίπτωση που δεν είναι της επιλογής τους. 
Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: