ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

30 και πλέον σταθμοί διοδίων στην Εγνατία με τις υπογραφές Σπίρτζη και Τσακαλώτου

Αχ, αυτή η καρέκλα... 
Αυτοί καλά υπογράφουν... οι βορειοελλαδίτες βουλευτές τι λένε; Όλα τα αποδέχονται!!! 

Την έντονη αντίδραση της τοπικής αυτοδιοίκησης και των επαγγελματικών φορέων της βόρειας Ελλάδας έχει προκαλέσει η υπογραφή υπουργικής απόφασης από τους κυρίους Σπίρτζη και Τσακαλώτο για την κατασκευή 30 σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό.

Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθούν προτάσεις για κινητοποιήσεις από την τοπική αυτοδιοίκηση και δεν αποκλείεται να υπάρξει ακόμα και αποκλεισμός του δρόμου. 
Ο σχεδιασμός για τους νέους σταθμούς έχει προκαλέσει δυσφορία στους βουλευτές βόρειας Ελλάδας του ΣΥΡΙΖΑ οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ θα συναντηθούν αύριο το πρωί στη Βουλή για να συζητήσουν το θέμα που έχει προκύψει.
Αυτή δεν θα λέγεται Εγνατία, αλλά Διοδία!!!

Από τους 30 σταθμούς οι 10 θα είναι μετωπικοί σταθμοί, ενώ οι υπόλοιποι 20 θα είναι πλευρικοί. 
Πηγές με άριστη γνώση του θέματος τονίζουν ότι είναι θέμα χρόνου να αυξηθεί και η τιμή των διοδίων. Οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τώρα την Εγνατία Οδό πληρώνουν 3 λεπτά ανά χλμ, που είναι και η χαμηλότερη τιμή διοδίου. Με τους νέους σταθμούς η τιμή αναμένεται να αγγίξει τα 5 λεπτά ανά χλμ, ανεβάζοντας σημαντικά το τελικό κόστος. 
Την ανέγερση των πλευρικών σταθμών είχε προτείνει το ΤΑΙΠΕΔ, παρά την αντίθετη εισήγηση του υπουργείου υποδομών. 
Πρόθεση του Χρήστου Σπίρτζη ήταν η εγκατάσταση αναλογικού συστήματος διοδίων, ωστόσο η πρόταση αυτή απορρίφθηκε από την τρόικα καθώς χρειάζεται τουλάχιστον 1 χρόνο ακόμα για να υλοποιηθεί. 
Η Κοινή Υπουργική απόφαση θέτει ασφυκτικά χρονικά περιθώρια καθώς προβλέπει ότι εντός 5 μηνών θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για την περιβαλλοντική αδειοδότηση των νέων σταθμών.
Το χρονοδιάγραμμα
Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου.
Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου.
Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017.
Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: