ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Διαγωνισμός για το αεροπορικά δρομολόγια Αθήνα -Καστοριά και Θεσσαλονίκη Ικαρία

Παγκόσμια πρωτοτυπία! 
 Χίθροου του Λονδίνου,  Ορλί των Παρισίων,  Μίκρας της Θεσσαλονίκης, Ελληνικού της Αθήνας.
Ο αερολιμένας "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ"  βρίσκεται στο Άργος Ορεστικό, αλλά ονομάζεται Καστοριάς!
Γιατί;

kathimerini.gr
 ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ
Στην προκήρυξη διαγωνισμού για δύο άγονες αεροπορικές γραμμές προχωράει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), μετά την αδυναμία της Astra Airlines να συνεχίσει την εκτέλεσή τους. Πρόκειται για τα αεροπορικά δρομολόγια Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά και Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία, τα οποία εκμεταλλευόταν η Astra Airlines. Μετά την αναστολή λειτουργίας της αεροπορικής εταιρείας στις 15 Νοεμβρίου, η ΥΠΑ καλείται να διευθετήσει το ζήτημα της εκτέλεσης των επιδοτούμενων αεροπορικών δρομολογίων.
Οι ακυρώσεις πτήσεων στις οποίες προχώρησε η αεροπορική εταιρεία το Σαββατοκύριακο πριν από την ανακοίνωση της οριστικής αναστολής του πτητικού της έργου, οδήγησαν την ΥΠΑ στη διεξαγωγή ελέγχων για την κατάσταση της αεροπορικής εταιρείας Astra Airlines. Η πτητική δυσλειτουργία της εταιρείας οδήγησε σε ενδείξεις αρχικώς οικονομικών προβλημάτων, ενώ ιδιαίτερο προβληματισμό είχε προκαλέσει η ακύρωση των άγονων, επιδοτούμενων από το Δημόσιο, δρομολογίων. Λίγες ημέρες αργότερα όμως ήρθε η επίσημη αναστολή των πτήσεων που επιβεβαίωνε την αίσθηση που είχε προκαλέσει η δυσλειτουργία των προηγούμενων ημερών. Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε στη σχετική της ανακοίνωση: «Η Astra Airlines ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, στο πλαίσιο της επιχειρούμενης οικονομικής αναδιάρθρωσής της, ανέστειλε προσωρινά την άδεια εκτέλεσης δημοσίων μεταφορών και οι προγραμματισμένες πτήσεις από 15-11-2019 ακυρώνονται».
Μεγάλο μερίδιο του αεροπορικού κενού που δημιουργήθηκε κυρίως στη Θεσσαλονίκη, αναπληρώνει η Aegean Airlines, η οποία ενισχύει το πτητικό της πρόγραμμα από και προς την πόλη.
Ως προς τα επιδοτούμενα δρομολόγια η ΥΠΑ θα προχωρήσει σε προκήρυξή τους εκ νέου. Ειδικότερα, για το δρομολόγιο Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για το χρονικό διάστημα από 1/12/2019 έως 30/6/2020. To μέγιστο ετήσιο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ορίστηκε στις 385.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Αντίστοιχα, για το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για το χρονικό διάστημα από 1/12/2019 έως 30/6/2020. To μέγιστο ετήσιο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ανέρχεται στις 423.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). H Αstra Airlines διέθετε στον στόλο της 4 αεροσκάφη, ενώ πριν από λίγες εβδομάδες είχε προχωρήσει στην ανακοίνωση του χειμερινού της προγράμματος για την περίοδο 2019-2020. Αυτό περιελάμβανε πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη σε Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω και από και προς Αθήνα σε Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.
Σύμφωνα με τον τελευταίο διαθέσιμο ισολογισμό (του 2017), ο κύκλος εργασιών της Astra Airlines ανήλθε στα 26,33 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 35,08% σε σχέση με το 2016.
Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 0,23 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 0,19 εκατ. ευρώ το 2016. Το σύνολο των υποχρεώσεων, στα τέλη του 2017, έφτανε τα 11,6 εκατ. ευρώ, έναντι 9,3 εκατ. το 2016 και το σύνολο του προσωπικού τα 133 άτομα. Η εταιρεία, με έδρα στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποίησε την παρθενική της πτήση τον Ιούλιο του 2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια: