Κυρία υφυπουργέ, όσο υπάρχουν οδηγίες προστασίας των ευπαθών ομάδων με άδειες ειδικού σκοπού, στις οποίες ανήκουν αρκετοί Δάσκαλοι/Δασκάλες, με την επαναλειτουργία των Δημοτικών θα πρέπει να μεριμνήσετε για την αντικατάστασή τους, διότι κάθε τάξη στο Δημοτικό έχει Δάσκαλο/Δασκάλα, ο/η οποίος/οποία αν απουσιάζουν είναι αδύνατη η λειτουργία της τάξης, σε αντίθεση με τη Δευτεροβάθμια όπου η απουσία εκπαιδευτικού σημαίνει κενό μόνο μίας ώρας, το οποίο είναι διαχειρίσιμο από τη σχολική μονάδα καθώς πρόκειται για μεγαλύτερα παιδιά.
Η λύση ενός προβλήματος ξεκινά από τη γνώση του προβλήματος και εφόσον γνωρίζετε το πρόβλημα αναμένουμε να δώσετε λύση...
Η υφυπουργός παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, σε συνέντευξή της σε πρωινή εκπομπή και σε ερώτηση για το τι προβλέπεται για το Δημοτικό, απάντησε ότι μετά τις 20 Μαΐου θα είναι η κρίσιμη εβδομάδα για να ληφθούν αποφάσεις για το άνοιγμα και αυτών των σχολείων ή όχι. "Δεν υπάρχει σενάριο για άνοιγμα μόνο για την Ε και ΣΤ Δημοτικού” ξεκαθάρισε.
"Η πορεία του ιού δείχνει θετικά στοιχεία για να γυρίσουμε όλοι σταδιακά στην καθημερινότητα. Μετά λοιπόν και την προσεκτική αποτίμηση των οδηγιών από τους ειδικούς, θα αποφασίσουμε”, πρόσθεσε.
Για τη νέα σχολική χρονιά και σε ερώτηση για το εάν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει την 1η Σεπτεμβρίου, η Υφυπουργός Παιδείας τόνισε ότι: "υπάρχει πρόθεση να ξεκινήσει νωρίτερα η νέα σχολική χρονιά και συγκεκριμένα τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου. Ας περιμένουμε τους ειδικούς και εμείς θα είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε τις οδηγίες”.
Επίσης, επανέλαβε την ανάγκη να κρατήσουν τα παιδιά τα βιβλία τους για να γίνει πιο ομαλά η μετάβαση από το ένα έτος στο άλλο, κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Για τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, τόνισε ότι έχουν δοθεί οδηγίες για το πώς μπορούν να πάρουν άδεια ειδικού σκοπού, ενώ για τις κάμερες απάντησε ότι αφορούν κλειστές ψηφιακές τάξεις ή μόνο την παράδοση του μαθήματος. "Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για να διαφυλάσσονται τα προσωπικά δεδομένα”, σημείωσε η κ. Ζαχαράκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου