ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Κ. Υφυπουργέ, η επιμόρφωση προηγείται της αξιολόγησης...

Κ. υφυπουργέ,
το προεδρικό διάταγμα της αξιολόγησης μοιάζει με "κομμένη" μαγειρίτσα!
Ο υφυπουργός παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, στην πασχαλινή συνέντευξή του, επαίρεται ότι το 85σέλιδο Προεδρικό Διάταγμα της αξιολόγησης, προβλέπει για τους ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς επιμόρφωση. Όμως, για μία ακόμη φορά, αποφεύγει να μας πει πώς, πού και πότε θα επιμορφώνονται οι τυχόν ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί.

Ο νεαρός υφυπουργός ηθελημένα ή μη, αγνοεί πως η επιμόρφωση αποτελεί μία σοβαρή και υπεύθυνη διαδικασία, η οποία δεν θα πρέπει να αφορά μόνο τους ανεπαρκείς, αλλά, κατά την άποψή μου, όλους τους εκπαιδευτικούς.

Το υπουργείο, θα πρέπει το δίχως άλλο και άμεσα να ανακοινώσει ένα σταθερό, αποτελεσματικό και συνεπές θεσμικό πλαίσιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών-μιας και μέχρι τα τώρα δεν υπάρχει μία ολοκληρωμένη, συγκροτημένη και μακροπρόθεσμη πολιτική για την επιμόρφωσή μας-και κατόπιν να προχωρήσει στην αξιολόγηση. 

Για να σας εμπιστευθεί το σύνολο της εκπαιδευτικής οικογένειας, κ. υφυπουργέ, θα πρέπει η επιμόρφωση να προηγείται της αξιολόγησης. Συστηματική και συνεχής επιμόρφωση του εκπαιδευτικού, σημαίνει ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σημαίνει επιστημονική επάρκεια και εξέλιξη του εκπαιδευτικού.

Κ. υφυπουργέ, είναι θλιβερό στα 29 έτη υπηρεσίας μου στη δημόσια εκπαίδευση, να μην έχω επιμορφωθεί ουσιαστικά, συστηματικά και υπεύθυνα ενώ το υπουργείο εξαγγέλει κατά καιρούς διάφορες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγές στο σχολείο!

Περιμένουμε, λοιπόν, από το υπουργείο ένα ΠΔ που θα αφορά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (ο αριθμός των σελίδων δεν μας αφορά) και η οποία θα αποτελεί: 
  • αναπόσπαστο τμήμα της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του εκπαιδευτικού.
  •  μία συνεχή και επαναλαμβανόμενη διαδικασία, κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αποσπώνται για ένα μικρό χρονικό διάστημα από τα σχολεία τους, για να αφοσιώνονται πλήρως στην επιμορφωτική τους εργασία και προσπάθεια.
Η παραπάνω πρόταση μπορεί να τρομάζει και να πανικοβάλει, διότι σαφέστατα κοστίζει, αλλά η επιμόρφωση κ. υφυπουργέ, για να είναι ουσιαστική και αποτελεσματική απαιτεί διάθεση κονδυλίων, γιατί όπως λέει  και η 87χρονη μητέρα μου, με πορδές δεν βάφονται αυγά!
Όσον αφορά το θέμα των ποσοστώσεων, ο υφυπουργός επιτέλους, παραδέχεται και αναγνωρίζει ότι ο χώρος της εκπαίδευσης έχει "ιδιαιτερότητες και ενδεχομένως(*) να υπάρχει διαφοροποίηση σε σχέση με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα," διαπίστωση που από την πλευρά του υπουργείου θα έπρεπε να είχε γίνει πριν την έκδοση του ΠΔ/152.
Αυτά κ. υφυπουργέ, είναι λάθη και στο χώρο της παιδείας είναι συνεχή και επαναλαμβανόμενα, αποδεικνύοντας περίτρανα για μία ακόμη φορά με πόση προχειρότητα αλλά και επιπολαιότητα διαχειρίζεστε τα θέματα παιδείας και με πόση απαξία αντιμετωπίζετε τους εργαζόμενους στο χώρο αυτό, αφού εδώ και έναν χρόνο αρνείστε το διάλογο και τη συνεργασία με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος! 
Τέλος, δεν θα σχολιάσω την άποψη του υφυπουργού ότι οι "συνδικαλιστικές αντιδράσεις είναι ακατανόητες," γιατί απλά ο κ. υφυπουργός, δεν κατανοεί ή κάνει πως δεν κατανοεί, ότι ο συνδικαλιστής εκπροσωπεί όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι τον εαυτό του. Άρα, κ. υφυπουργέ, οι αντιδράσεις δεν είναι των συνδικαλιστών όπως ατυχώς αναφέρεστε, αλλά ολόκληρης της εκπαιδευτικής οικογένειας.
*όχι, ενδεχομένως κ. υφυπουργέ, επιβάλλεται...
Χριστός Ανέστη
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: