ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

"Πνιγήκαμε" στις επιτροπές και τα συμβούλια!

Γύρω - γύρω όλοι και στη μέση ο Μανώλης/Μανόλης!
Σε δουλειά να βρισκόμαστε..."Πνιγήκαμε" στις επιτροπές και τα συμβούλια!!
Δημοτικές επιτροπές παιδείας, Σχολικές επιτροπές, Σχολικά συμβούλια, Σύλλογοι διδασκόντων, Σύλλογοι γονέων, Συμβούλια σχολικής κοινότητας!!!
Η ελληνική γραφειοκρατία σε πλήρη εξέλιξη...

Τροποποίηση του ισχύοντος ρυθμιστικού πλαισίου
Απόφαση 1940/19-1-2018 (ΦΕΚ 310/Β/2-2-2018) του Υπουργείου Εσωτερικών
Τροποποιούμε την αριθμ. 8440/2011 (Β΄ 318) απόφαση ως ακολούθως:
1. Το άρθρο 1 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 1 Λειτουργία Σχολικών Επιτροπών
1. Οι σχολικές επιτροπές που προκύπτουν από τις συγχωνεύσεις των διατάξεων του άρθρου 103 του ν. 3852/2010, όπως ισχύει, διοικούνται από διοικητικό συμβούλιο αποτελούμενο από πέντε έως δεκαπέντε μέλη, οριζόμενο με τους αναπληρωτές του κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του άρθρου 240 του ν. 3463/2006, όπως ισχύει. Μεταξύ των μελών αυτών ορίζονται υποχρεωτικά:

  • Τουλάχιστον ένας διευθυντής/προϊστάμενος των νηπιαγωγείων, για τις σχολικές επιτροπές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων, για τις σχολικές επιτροπές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα, που περιλαμβάνουν έως πέντε σχολικές μονάδες.
  • Τουλάχιστον πέντε διευθυντές των σχολικών μονάδων, εκ των αρχαιότερων, για τις σχολικές επιτροπές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα, που περιλαμβάνουν περισσότερες των πέντε σχολικές μονάδες, μεριμνώντας για την ευρύτερη δυνατή εκπροσώπησή τους στο διοικητικό συμβούλιο, μέχρι και την συμπλήρωση των δεκαπέντε μελών.
  • Τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος της αντίστοιχης ένωσης γονέων και στην περίπτωση που δεν υπάρχει ένωση γονέων, ένας εκπρόσωπος των υφιστάμενων συλλόγων γονέων, κατά προτεραιότητα μεγέθους σχολικής μονάδας.
  • Τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων για τις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά προτεραιότητα μεγέθους σχολικής μονάδας.
  • Κατά τις συνεδριάσεις των σχολικών επιτροπών, όταν συζητούνται θέματα τα οποία αφορούν συγκεκριμένη σχολική μονάδα, καλείται ο διευθυντής της οικείας σχολικής μονάδας, ο οποίος συμμετέχει με δικαίωμα ψήφου.
2. Με απόφαση των οικείων σχολικών επιτροπών, σε Δήμους όπου υπάρχουν πάνω από δύο σχολικές μονάδες ή σχολικά συγκροτήματα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, λειτουργεί για κάθε σχολική μονάδα ή σχολικό συγκρότημα, «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας», το οποίο αποτελείται από 3 έως 5 μέλη.
Στο Συμβούλιο συμμετέχουν οπωσδήποτε ο διευθυντής σχολικής μονάδας, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος συλλόγου γονέων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος συλλόγου διδασκόντων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων για τις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Το Συμβούλιο διαπιστώνει τις ανάγκες και τα προβλήματα που δημιουργούνται στη λειτουργία των σχολείων και διατυπώνει σχετικές προτάσεις στην οικεία σχολική επιτροπή για την καλύτερη στήριξη της λειτουργίας τους.
Ο διευθυντής που συμμετέχει στο «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας» διαχειρίζεται το ποσό που τίθεται στη διάθεσή του για την αντιμετώπιση λειτουργικών αναγκών της σχολικής μονάδας ή του σχολικού συγκροτήματος κατά τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 8 της παρούσας.
Τα Εργαστηριακά Κέντρα, ως αυτοτελείς εκπαιδευτικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με αυτοτελή διοικητική δομή, συγκροτούν αυτόνομο «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας».
2. Στο τέλος του άρθρου 2 προστίθεται η κατωτέρω παράγραφος:
«Ειδικότερα τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) λαμβάνουν ειδική χρηματοδότηση η οποία είναι συνάρτηση του αριθμού των μαθητών όλων των σχολικών μονάδων που εξυπηρετεί, ο οποίος πλασματικά διπλασιάζεται.».
3. Η παράγραφος 4 του άρθρου 3 αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Τα έσοδα των σχολικών επιτροπών προέρχονται:
α) Από τις επιχορηγήσεις των Δήμων, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 6 περίπτ. (α) και (β) του άρθρου 113 του ν. 1892/1990 όπως ισχύει.
β) Από προσόδους της σχολικής περιουσίας.
γ) Από εκποιήσεις περιουσιακών στοιχείων.
δ) Από τα έσοδα της εκμετάλλευσης των σχολικών κυλικείων και κληροδοσίες.
στ) Από κάθε άλλη νόμιμη πηγή.».
4. Η παράγραφος 7 του άρθρου 3 αντικαθίσταται ως εξής:
«7. α) Κάθε χρηματικό ποσό που εισπράττεται από τη σχολική επιτροπή κατατίθεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την είσπραξή του σε λογαριασμό τραπέζης. Η κατάθεση ενεργείται στο όνομα της σχολικής επιτροπής και τηρείται βιβλιάριο καταθέσεων και αναλήψεων. Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της σχολικής επιτροπής ορίζονται δυο (2) άτομα διαχειριστές του τραπεζικού λογαριασμού.
β) Κάθε ανάληψη από τις καταθέσεις της σχολικής επιτροπής ενεργείται από τους διαχειριστές του τραπεζικού λογαριασμού.
γ) Στους διαχειριστές του τραπεζικού λογαριασμού μπορεί να χορηγούνται βιβλιάριο (Μπλοκ) επιταγών καθώς και κωδικοί χρήσης του συστήματος Ηλεκτρονικής Τραπεζικής από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται ο σχετικός τραπεζικός λογαριασμός.».
5. Η παράγραφος 8 του άρθρου 3 αντικαθίσταται ως εξής:
«8. α) Με απόφαση της σχολικής επιτροπής προσδιορίζεται το ποσό που τίθεται στη διάθεση κάθε διευθυντή σχολείου για την αντιμετώπιση λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων. Το ποσό αυτό κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό ο οποίος ανοίγεται στο όνομα της σχολικής επιτροπής με προσθήκη του ονόματος της αντίστοιχης σχολικής μονάδας. Ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής εξουσιοδοτεί τον διευθυντή και τον υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας οι οποίοι μπορούν να αναλαμβάνουν χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό.
β) Στον διευθυντή και τον υποδιευθυντή, μπορεί να χορηγούνται κωδικοί χρήσης του συστήματος Ηλεκτρονικής Τραπεζικής από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται ο σχετικός τραπεζικός λογαριασμός.
γ) Για την αντιμετώπιση άμεσων δαπανών επιτρέπεται η διατήρηση από τον διευθυντή σχολείου μετρητών μέχρι 500 ευρώ. Στην περίπτωση που πρόκειται για συγκρότημα σχολείου επιτρέπεται η διατήρηση ποσού μέχρι 1.000 ευρώ.».
6. Η περίπτωση γ΄ της παραγράφου 12, του άρθρου 3 αντικαθίσταται ως εξής:
«γ. Τα έσοδα κατά κατηγορία προέλευσης, όπως αυτά αναφέρονται στην παρ. 4 της απόφασης αυτής και τα έξοδα, κατά κατηγορίες όπως συντηρήσεις, επισκευές, αμοιβές τρίτων, παροχές τρίτων, θέρμανσης, προμήθειας Μέσων Ατομικής Προστασίας συμβασιούχων μίσθωσης έργου, αγορές παγίων και λοιπά γενικά έξοδα.».

Δεν υπάρχουν σχόλια: