Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022
Η "γνωστή"... εγκύκλιος για τους υγειονομικούς ελέγχους στα σχολεία
Τα πέντε ψέματα Τσίπρα σε ό,τι αφορά την ενέργεια
- Η Κυβέρνηση επέβαλε -πρώτη σε όλη την Ε.Ε. και μόνη σε τέτοια έκταση- έκτακτη εισφορά 90% στα υπερέσοδα των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας για την περίοδο από την 1η Οκτωβρίου 2021 έως την 30ή Ιουνίου 2022.
- Έθεσε σε εφαρμογή μηχανισμό ανάκτησης των υπερεσόδων από τις επιχειρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας που έχει αποδώσει τους 2,5 μήνες για τους οποίους εφαρμόζεται πάνω από 2,5 δισ. ευρώ, τα οποία και διαθέτουμε για τη στήριξη των καταναλωτών.
- Επέβαλε, με νομοθετικές πρωτοβουλίες, πλαφόν 5 ευρώ στα πάγια τέλη των λογαριασμών ρεύματος, υποχρέωση των παραγωγών να ανακοινώνουν τις τιμές που θα ισχύσουν για το επόμενο διάστημα, αλλά και δυνατότητα των καταναλωτών να αλλάζουν πάροχο χωρίς πέναλτι.
- Επιβάλλει, επίσης, τέλος 10 ευρώ ανά θερμική Μwh στις εταιρείες ηλεκτροπαραγωγής για τις ποσότητες του φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022
Ο άνθρωπος έχει ήδη μολύνει τον Άρη με 7,1 τόνους σκουπίδια
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σημεία από την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε
- Μπορούμε να ενωθούμε για να αντιμετωπίσουμε τις δυνάμεις του αυταρχισμού και της βίας τού σήμερα, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι υπάρχει ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε για την υπεράσπιση των κοινών ανθρώπινων αξιών μας. Ή μπορούμε να δείξουμε αναποφασιστικότητα, να αμφιταλαντευτούμε και, τελικά, να υποχωρήσουμε.
- Επιλέξτε το πρώτο, όσο επώδυνο και αν είναι βραχυπρόθεσμα, και οι αξίες που στηρίζουν αυτά τα Ηνωμένα Έθνη θα επικρατήσουν. Επιλέξτε το δεύτερο και οι συνέπειες θα είναι, πιστεύω, αδιανόητες.
- Θα υποστηρίξουμε τους πολίτες μας για να αντιμετωπίσουν τις υψηλές τιμές της ενέργειας.
- Θα συγκεντρώσουμε ευρωπαϊκούς πόρους για να εξασφαλίσουμε ενεργειακή επάρκεια και να απεξαρτηθούμε γρήγορα από το ρωσικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο.
- Και θα επιταχύνουμε περαιτέρω την στροφή μας προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, οι οποίες δεν είναι απλώς η καθαρότερη και φθηνότερη μορφή ενέργειας, αλλά είναι και οι ασφαλέστερες από γεωπολιτική άποψη.
- Ποτέ ξανά δεν πρέπει να υποθηκεύσουμε την ευημερία μας, στον εκβιασμό εκείνων που θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την εξάρτησή μας από αυτούς. Αυτό ακριβώς σημαίνει, σε τελική ανάλυση, η ευρωπαϊκή στρατηγική αυτονομία.
- Η Άγκυρα και η τουρκοκυπριακή ηγεσία, απομονωμένοι και μόνοι στη διεθνή κοινότητα, συνεχίζουν να επιμένουν σε απαράδεκτες αξιώσεις για λύση δύο κρατών. Αρνούνται να συνεχίσουν τις διαπραγματεύσεις για μια συμφωνημένη διευθέτηση στη βάση των διαδοχικών ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας.
- Η Ελλάδα υποστηρίζει σθεναρά τόσο τις προσπάθειες του Γενικού Γραμματέα για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων για μια αμοιβαία αποδεκτή λύση, όσο και τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης που πρότεινε ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκος Αναστασιάδης.
- Αλλά η διεθνής κοινότητα δεν πρέπει να αγνοήσει τις παράνομες τουρκικές προσπάθειες επιβολής ενός νέου τετελεσμένου στην Κύπρο, ιδιαίτερα στην περίκλειστη περιοχή των Βαρωσίων, καθώς και νέες και επανειλημμένες παραβιάσεις των θαλάσσιων ζωνών και του εναέριου χώρου της Κύπρου.
- Αυτή είναι η τέταρτη ομιλία μου στη Γενική Συνέλευση ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Με έχετε ακούσει να λέω ότι είμαι πάντα ανοιχτός στον διάλογο και στη διευθέτηση των διαφορών με ανοιχτό τρόπο, με σεβασμό και σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Αυτή η θέση μου εξακολουθεί να ισχύει.
- Η Τουρκία έχει τη δυνατότητα να διαδραματίσει εποικοδομητικό ρόλο. Για παράδειγμα, οι πρόσφατες προσπάθειες της Άγκυρας που οδήγησαν στην επιτυχημένη μεσολάβηση του ΟΗΕ για μία συμφωνία εξαγωγών σιτηρών μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας είναι μια σημαντική συμβολή στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια.
- Αλλά την ίδια στιγμή, η Τουρκία συνεχίζει να διαδραματίζει έναν αποσταθεροποιητικό ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο, τη Μέση Ανατολή και τον Καύκασο. Είναι επίσης η μόνη χώρα του ΝΑΤΟ που δεν εφαρμόζει κυρώσεις κατά της Ρωσίας.
- Η Τουρκία χτίζει σταδιακά μία συνολική αφήγηση ψευδών διεκδικήσεων στο Αιγαίο που εκτείνεται από την κρίση των Ιμίων στα μέσα της δεκαετίας του 1990 μέχρι σήμερα.
- Απειλεί την Ελλάδα με casus belli, εάν επιλέξουμε να ασκήσουμε το κυριαρχικό μας δικαίωμα να επεκτείνουμε τα χωρικά ύδατα στο Αιγαίο. Αυτό το αφήγημα κορυφώθηκε, δυστυχώς, με την εξωφρενική αμφισβήτηση της Τουρκίας, πέρυσι, της ελληνικής κυριαρχίας στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων νησιών όπως η Χίος και η Ρόδος, μια κυριαρχία που θεσπίστηκε με διεθνείς συνθήκες πριν από 100 χρόνια.
- Αυτό που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι η αυξανόμενη ένταση της απειλής. Χαρακτηρίζεται από κλιμάκωση της επιθετικής ρητορικής. Σε συνδυασμό με μια μαζική εκστρατεία παραπληροφόρησης. Πολλαπλές παραβιάσεις της κυριαρχίας και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στη θάλασσα και στον αέρα, την εργαλειοποίηση των μεταναστευτικών ροών και, δυστυχώς, μια μονομερής απόφαση άρνησης όλων των επαφών υψηλού επιπέδου. Και ρωτάω. Είναι αυτή η συμπεριφορά συμβατή με έναν αξιόπιστο διεθνή παράγοντα, ένα κράτος μέλος του ΟΗΕ, που δεσμεύεται από τον Καταστατικό Χάρτη και τις αρχές του ΟΗΕ; Τέτοιες ενέργειες υπονομεύουν την ειρήνη και τη σταθερότητα στην Ανατολική Μεσόγειο σε μια περίοδο που η διεθνής κοινότητα βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν πόλεμο στην Ουκρανία.
- Αν ο Πρόεδρος Ερντογάν θέλει να μιλήσει για “κόκκινες γραμμές”, τότε λέω το εξής: οι τουρκικές αξιώσεις στην κυριαρχία των νησιών της Ελλάδας είναι αβάσιμες και απαράδεκτες.
- Η αμφισβήτηση της κυριαρχίας ελληνικού εδάφους ξεπερνά την “κόκκινη γραμμή” για όλους τους Έλληνες. Και ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας, δεν θα συμβιβαστώ ποτέ σε ότι έχει να κάνει με την εδαφική ακεραιότητα, την ασφάλεια και τη σταθερότητα της χώρας μου. Η Ελλάδα δεν θα δεχτεί bullying από κανέναν.
- Οκτώ χρόνια μετά τα τραγικά γεγονότα του 1922, οι ηγέτες της Ελλάδας και της Τουρκίας είχαν το θάρρος να υπογράψουν μια Συμφωνία Ειρήνης και Φιλίας.
- Γι' αυτό σήμερα, από τα Ηνωμένα Έθνη, θα ήθελα να απευθυνθώ όχι μόνο στην τουρκική ηγεσία αλλά και απευθείας στον τουρκικό λαό με αυτό το μήνυμα: η Ελλάδα δεν αποτελεί απειλή για τη χώρα σας. Δεν είμαστε εχθροί σας. Είμαστε γείτονες. Εκτιμούμε τις πολλές φιλίες μεταξύ απλών Ελλήνων και Τούρκων πολιτών. Γνωρίζω ότι η συντριπτική πλειονότητα στις δύο χώρες μας δεν επιθυμεί πολιτική σύγκρουση και εχθρότητα. Ας προχωρήσουμε, λοιπόν, σε ένα πνεύμα συνεργασίας και φιλίας, με αμοιβαίο σεβασμό και σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο.
- Θέλω να είμαι απολύτως σαφής: Η Ελλάδα θα συνεχίσει να προστατεύει τα σύνορά της, με πλήρη σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα. To Λιμενικό μας έχει σώσει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους στη θάλασσα. Το έκανε ξανά χθες όταν διασώσαμε περισσότερους από 130 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων πολλά παιδιά, από δύο βάρκες που βυθίζονταν στο Αιγαίο.
- Θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο για την Τουρκία να συνεργαστεί ενεργά με την Ελλάδα και την Ευρώπη στο θέμα της μετανάστευσης. Άλλωστε, οι βάρκες που μεταφέρουν τους απελπισμένους ανθρώπους στους οποίους αναφέρεται διαρκώς ο Πρόεδρος Ερντογάν, φεύγουν από τις τουρκικές ακτές στο φως της ημέρας…
- Ο Εθνικός Κλιματικός Νόμος μας, στοχεύει στην κινητοποίηση όλων των τομέων της οικονομίας καθώς καταρτίζουμε έναν οδικό χάρτη για τη μετάβασή μας στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2050.
- Η μετατροπή ορισμένων ελληνικών νησιών σε πράσινους κόμβους καινοτομίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
- Η Ελλάδα, σε συνεργασία με την UNESCO και τον WMO, πρωτοστάτησε στη δημιουργία της πρωτοβουλίας για την «Αντιμετώπιση των Επιπτώσεων της Κλιματικής Αλλαγής στην Πολιτιστική και Φυσική Κληρονομιά», μιας πρωτοβουλίας που υποστηρίζεται από περισσότερα από 100 κράτη μέλη, τον Γενικό Γραμματέα, το Συμβούλιο της Ευρώπης και την UNFCCC. Και, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι στη μακρόχρονη και συνεχή προσπάθειά μας να επανενώσουμε τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Ελλάδα, έχουμε λάβει υποστήριξη από τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών-μελών, καθώς και από τη Διακυβερνητική Επιτροπή της UNESCO.
- Είμαι πολύ υπερήφανος για το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που δεν έχουν παρεκκλίνει από τους 17 Στόχους Βιωσιμότητας του ΟΗΕ για το 2030.
- Ως το κορυφαίο ναυτιλιακό έθνος στον κόσμο, κατανοούμε ότι η βιωσιμότητα του θαλάσσιου περιβάλλοντός μας είναι υψίστης σημασίας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 2024 θα φιλοξενήσουμε το 9ο Διεθνές Συνέδριο «Our Ocean Conference», υλοποιώντας τα φιλόδοξα σχέδιά μας για την προώθηση της βιώσιμης αλιείας και την προστασία του 30% της γης και της θάλασσάς μας έως το 2030.
- Η Ελλάδα πρωτοστατεί στη διασφάλιση της αποτελεσματικότερης συνεργασίας μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών στον τομέα της πολιτικής προστασίας μέσω του προγράμματος RescEU.
Σχολεία: Με γοργά βήματα η αξιολόγηση
Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022
Άλλο Ερντογάν και άλλο Κατρούγκαλος
Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022
Το στοιχειό της δημοκρατίας
kathimerini.gr
Ένωση Διευθυντών/ντριών προς Υ.ΠΑΙ.Θ.: Δεν υπάρχει χρόνος για συνεδριάσεις στα σχολεία
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022
Διευκρινιστικές Οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για την άθληση στο σύνολο της Επικράτειας, υπό το καθεστώς ειδικών περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID 19 (12/09/2022)
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022
Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ για μέντορες-ενδοσχολικούς συντονιστές
Αθήνα, 13/09/2022
Όμιλοι,
μέντορες, ενδοσχολικοί συντονιστές...
Εύηχες
«κενο…τομίες» του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο εφαρμογής της «αξιολόγησης»
του Ν.4823/21 και της αποψίλωσης του δημόσιου σχολείου
Η σπουδή με την οποία
η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. σπεύδει, πριν καν διασφαλίσει, ως οφείλει, την
ομαλή λειτουργία των σχολείων για το νέο σχολικό έτος, να υλοποιήσει τις
προβλέψεις του, καταδικασμένου από την εκπαιδευτική κοινότητα, Ν.4823/21
αποκαλύπτει πολύ καθαρά ότι επιλέγει, εμμονικά, να μη λάβει υπόψη της τα
συντριπτικά δεδομένα που δημιουργεί η ηχηρή άρνηση των εκπαιδευτικών να
εφαρμόσουν τη, διαλυτική για το δημόσιο σχολείο «αξιολόγηση των σχολικών
μονάδων» κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Έχοντας πλήρη
επίγνωση ότι η εφαρμογή των νόμων 4692/20 και 4823/21 θα έχει επιζήμια για
το δημόσιο σχολείο αποτελέσματα, ακολουθεί την προσφιλή της τακτική της
παραπλάνησης της κοινής γνώμης. Δημιουργεί μια εικονική πραγματικότητα εύηχων
«κενο…τομιών» η οποία μπορεί πρόσκαιρα να ξεγελάει όσους δεν γνωρίζουν. Υπό τον
μανδύα της «αναβάθμισης του σχολείου, ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών κλπ.»
ξεκινά την εφαρμογή στα σχολεία, τριών «νέων», βαρύγδουπων θεσμών. Εκπαιδευτικοί
όμιλοι, μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές επιστρατεύονται, ως «προπέτασμα
καπνού», για να αποκρύψουν από τους γονείς και την κοινωνία γενικότερα τη
σκληρή πραγματικότητα που δεν είναι άλλη από τη μεθοδική και σε κάθε της βήμα
μελετημένη, σταδιακή απαξίωση και υποβάθμιση του δημόσιου αγαθού της Παιδείας
που θα έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίησή
του.
Η εφαρμογή των
παραπάνω, συνδεδεμένων άμεσα με την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,
θεσμών, πραγματοποιείται με τρόπο που σε
καμία περίπτωση δεν συμβάλλει στην ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών
(και συνακόλουθα των σχολείων), αφού, ανάμεσα στα άλλα, δεν περιλαμβάνει πολύ
μεγάλο αριθμό νέων εκπαιδευτικών εξ αιτίας του γεγονότος της εξαίρεσης από την
εφαρμογή των μικρότερων από 6/θέσια σχολείων, δεν λαμβάνει υπόψη της ότι σε
πληθώρα περιπτώσεων οι νέοι συνάδελφοι είναι εφοδιασμένοι με πλήθος τυπικών
επιστημονικών προσόντων κάτι που ενδέχεται να μη συμβαίνει με αυτούς που θα
αναλάβουν τη «στήριξή τους» (επομένως δεν υπάρχει κανένα νόημα στην τυπική και
γραφειοκρατική αυτή διαδικασία) και αγνοεί το γεγονός ότι ακόμη και αυτή η
κατοχή τυπικών προσόντων δεν αποτελεί εχέγγυο ικανότητας άσκησης του έργου του
μέντορα και του συντονιστή, κάτι που μόνο με εξειδικευμένη επιμόρφωση
μπορεί να επιτευχθεί…
Ο τρόπος με τον
οποίο επιλέγονται-ορίζονται μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές, αποκλειστικά
από τη διεύθυνση της σχολικής μονάδας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις σχηματισμού
μιας ιδιότυπης «ηγετικής ομάδας» και θέτει σε δεύτερη μοίρα τον απαραίτητα
κομβικό ρόλο του Συλλόγου Διδασκόντων ως κυρίαρχο όργανο διοίκησης της σχολικής
μονάδας (σύμφωνα
με την μέχρι σήμερα ισχύουσα νομοθεσία) καθώς και τον ρόλο στη στήριξη του
συνόλου των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, του Διευθυντή/Προϊσταμένου-ης
της και του Συμβούλου Εκπαίδευσης που περιγράφεται με σαφήνεια στις
αρμοδιότητες και τα καθήκοντά τους.
Το εγχείρημα της
πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. εντάσσεται στη θεώρηση που μέχρι τώρα ακολουθεί
ευλαβικά και αποτυπώνεται ξεκάθαρα ως φιλοσοφία αλλά και εφαρμοζόμενη
εκπαιδευτική πολιτική σε όλα τα νομοθετήματα που έχει ψηφίσει τα οποία διαπνέονται
από αποστροφή προς κάθε συλλογική δραστηριότητα και συνεργασία (όπως αυτή
αποτυπώνεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Συλλόγου Διδασκόντων) και ενίσχυση της ατομικότητας ως κυρίαρχου
παράγοντα επαγγελματικής εξέλιξης στο σχολικό περιβάλλον. Είναι ξεκάθαρο
πως το παιδαγωγικό και συνεργατικό κλίμα που είναι απαραίτητο να επικρατεί
σε κάθε σχολική μονάδα τίθεται υπό αμφισβήτηση.
Ταυτόχρονα, τίθεται
στον πυρήνα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού η θεσμοθέτηση ενός νέου διοικητικού
μοντέλου που προτάσσει και ενισχύει τα μονοπρόσωπα όργανα και υιοθετεί το
πάντρεμα «διοικητισμού» και λογοδοσίας, μακριά από το συνολικό πρόταγμα που ως
εκπαιδευτικοί έχουμε για το σχολείο που θέλουμε και οραματιζόμαστε με κυρίαρχο
τον παιδαγωγικό προσανατολισμό για μια ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας
των μαθητών μας σε ένα περιβάλλον συνεργασίας και αλληλεγγύης. Οι
συγκεκριμένες ρυθμίσεις αποτελούν μέρος ενός δυσλειτουργικού μοντέλου,
που δεν υποστηρίζει το σύνολο των εκπαιδευτικών της χώρας (μιας και εισάγει
περιορισμούς στην εφαρμογή) και οδηγεί σε εντατικοποίηση της εκτός
διδακτικού ωραρίου εργασίας και ενίσχυση της γραφειοκρατίας (με τους
επιπλέον προγραμματισμούς και τελικές
εκθέσεις που πρέπει να υποβάλλονται).
Αυτό που είναι
πραγματικά επικίνδυνο και βαθιά υποτιμητικό για τους εκπαιδευτικούς, είναι ότι
προκειμένου να… ξεχάσουν την όλη παιδαγωγική στρέβλωση επιχειρεί η ηγεσία να
τους «δελεάσει» (προσφιλής, δυστυχώς και αυτή, τακτική της πολιτικής ηγεσίας
του Υ.ΠΑΙ.Θ.) με το τάξιμο της πριμοδότησής τους στην ατομική τους αξιολόγηση.
Για την πολιτική ηγεσία που η σχέση της με την παιδαγωγική αξιολόγηση είναι
ανύπαρκτη και που (αφενός επειδή τυγχάνει αδαής αφετέρου επειδή αντιμετωπίζει
την εκπαίδευση ως εμπορεύσιμο προϊόν) η μόνη «αξιολόγηση» που αντιλαμβάνεται
έχει να κάνει με «κουτάκια», αποστειρωμένες παιδαγωγικά μετρήσεις και «αγοραία»
κίνητρα, αυτό είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Το πώς όμως ένας εκπαιδευτικός
μπορεί να δει τον εαυτό του ως ψηφίδα αυτής της αποκαρδιωτικής εικόνας είναι
κάτι εξαιρετικά ανησυχητικό και χρειάζεται η άνθιση της συλλογικής αντίληψης
και του παιδαγωγικού οράματος για να το γιατρέψει.
Ως Δημοκρατική
Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και πάνω απ’ όλα ως
παιδαγωγοί, εκφράζουμε, τεκμηριωμένα, την αντίθεσή μας στις εφαρμοζόμενες,
αναποτελεσματικές επιλογές της πολιτικής ηγεσίας. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα
επιλέξουν να αποτελέσουν τα πιόνια της σε ένα ολέθριο για τη δημόσια εκπαίδευση
παιχνίδι. Θα προασπίσουν την επιστημονική και δημοκρατική λειτουργία των
σχολείων.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία να αποσύρει τις διατάξεις αυτές και να συζητήσει με τα θεσμοθετημένα όργανα των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο ενός γνήσιου και εποικοδομητικού, χωρίς προαπαιτούμενα, διαλόγου το σύνολο ουσιαστικών και αποτελεσματικών μέτρων στήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας στο έργο της που θα έχουν στον πυρήνα τους την παιδαγωγική προσέγγιση για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών. Αυτό το πρόταγμα πρέπει να αποτελεί τον πυρήνα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και των μέτρων ενίσχυσης και αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022
Ξεκάθαρα μηνύματα από τη συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Γάλλο Πρόεδρο Emmanuel Macron
- Ο Γάλλος Πρόεδρος υπογράμμισε ανάμεσα στ’ άλλα ότι δεδομένων των προκλητικών δηλώσεων που επαναλαμβάνονται με απαράδεκτο τρόπο και θέτουν υπό αμφισβήτηση την κυριαρχία της Ελλάδας, θέλω από αυτό το βήμα να εκφράσω εκ νέου -όπως έκανε και η Υπουργός Εξωτερικών μας- την απόλυτη στήριξή μας στην Ελλάδα με τρόπο σαφή και απόλυτο.
- Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στην τουρκική προκλητικότητα τόνισε:
Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022
Αποχαιρετισμός –Έκφραση Ευχαριστιών, Λεωνίδα Οικονομίδη
Τίτλοι τέλους για τον μακροβιότερο Δάσκαλο και Διευθυντή στην 43χρονη ιστορία του 4ου Δημοτικού Σχολείου Άργους Ορεστικού.
[1] τίτλος ελληνικής ταινίας