ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

3η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ - ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

    Στην ατζέντα κάθε έτους η 3η Δεκέμβρη έχει καθιερωθεί ως Εθνική Ημέρα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
    Πενήντα περίπου εκατομμύρια ευρωπαίοι με αναπηρίες είναι διαφορετικοί αλλά και ίσοι με τους υπόλοιπους. Έχουν τα ίδια κοινωνικά δικαιώματα στη ζωή, στον έρωτα, στον πολιτισμό, στην εκπαίδευση, στην ανεξάρτητη διαβίωση, στη δημιουργία. Συχνά όμως αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό στην εκπαίδευση, στην κοινωνική, επαγγελματική και πνευματική ζωή. Ο αποκλεισμός αυτός είναι γεγονός ότι δεν ταιριάζει σε μια πολιτισμένη κοινωνία που στηρίζεται στην ισοτιμία και ισονομία όλων των ανθρώπων.
   Η Ειδική Αγωγή παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Το νομικό πλαίσιο, ιδιαίτερα όπως διαμορφώθηκε με το νόμο 2817/2000 έχει εκσυγχρονιστεί και εναρμονισθεί με την Ευρωπαϊκή πολιτική για την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και την ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές ανάγκες μέσα στα κοινά σχολεία.
   Οι σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης και ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο σχολείο, στην εργασία και συνολικά στην κοινωνία αναδεικνύουν επιτακτικά την ανάγκη για ουσιαστική και συστηματική προσέγγιση της εκπαίδευσής τους. Δομές εκπαίδευσης, όπως για παράδειγμα τα Τμήματα Ένταξης μέσα στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης, τα Ειδικά Σχολεία για διάφορες κατηγορίες μαθητών με ειδικές ανάγκες, τα Προγράμματα συνεκπαίδευσης, τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, τα Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης των Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες,κ.λ.π. υποστηρίζουν τον παραπάνω στόχο.
   Τα ερευνητικά δεδομένα της τελευταίας εικοσαετίας τεκμηριώνουν τις μαθησιακές ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες και τις δυνατότητες εκπαιδευτικής, επαγγελματικής και κοινωνικής τους ένταξης στο βαθμό που δεχθούν κατάλληλη εκπαίδευση.
   Στο Ειδικό Δημοτικό  Σχολείο Καστοριάς, εκπαιδευτικοί, εξειδικευμένοι πάνω στην ειδική αγωγή, επιστημονικό προσωπικό πολλαπλών ειδικοτήτων (λογοθεραπευτής Ψυχολόγος, Κοινωνική Λειτουργός) και ειδικό βοηθητικό προσωπικό διαμορφώνουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαιδευτικής παρέμβασης. Η συστέγαση του σχολείου μας με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς συμβάλλει στην ένταξη των μαθητών στην ευρύτερη σχολική κοινότητα.
   Οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής δεν αποτελούν χώρο θεραπείας ή φύλαξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες, αλλά χώρο εκπαίδευσης και μάθησης!
                                          ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
                          ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: