Σύμφωνα με το άρθρο 4 του Π.Δ 50/96 , για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους, από τις αρμόδιες κατά περίπτωση διευθύνσεις προσωπικού της Κ.Υ. με βάση τις εισηγήσεις των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης, χωριστά για δασκάλους, νηπιαγωγούς και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων κατά κλάδο, προκειμένου για τους πίνακες της Α/θμιας Εκπ/σης.
Σύμφωνα, επίσης, με το άρθρο 11 του Π.Δ. 100/97 το ΚΥΣΠΕ πρέπει να συνεδριάσει μέχρι τις 31 Μαρτίου 2011 και αφού λάβει υπόψη του τις κενές οργανικές θέσεις, τις μονάδες μετάθεσης των εκπαιδευτικών και τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων προτείνει τη μετάθεση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας με την εξής σειρά:
α) Μεταθέσεις στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (Σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής).
β) Μεταθέσεις στα πειραματικά και σχολεία Αποδήμων Ελληνοπαίδων.
γ) Μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών.
δ) Μεταθέσεις από μια περιοχή σε άλλη περιοχή μετάθεσης.
ε) Αμοιβαίες μεταθέσεις
Μέχρι σήμερα δεν έχουν συζητηθεί στο ΚΥΣΠΕ ούτε οι μεταθέσεις για τα πειραματικά σχολεία ούτε για Σ.Μ.Ε.Α.Ε.. Οπότε είναι προφανές, ότι οι νέες μεταθέσεις θα γίνουν με καθυστέρηση κι αυτό θα έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις και στις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (αποσπάσεις-διορισμούς). Εξάλλου, οι αποφάσεις για ποιες σχολικές μονάδες θα καταργηθούν και θα συγχωνευθούν καθυστερούν πολύ, αφού ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες οδηγεί το όλο θέμα σε αδιέξοδο. Πάντως, οι όποιες αλλαγές σημειωθούν, θα επηρεάσουν τον αριθμό των μετατιθέμενων εκπαιδευτικών και τις βάσεις της κάθε περιοχής.
Ευκαιριακά υπενθυμίζω, ότι την περσινή χρονιά οι μεταθέσεις για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανακοινώθηκαν στις 29-3-2010 και από τις 10.221 αιτήσεις που είχαν υποβληθεί, ικανοποιήθηκαν οι 3.550 (ποσοστό 34,73 %).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου