Πρόεδρε, όταν το κάρο μπαίνει μπροστά από το άλογο, είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί!
Φωτό: Επιλογή Λεωνίδα Οικονομίδη |
Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ επί του Σχεδίου Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθηγητής στην Ηλεία που ήταν πρόεδρος της τοπικής ΕΛΜΕ και βουλευτής Ηλείας κ. Δημήτρης Μπαξεβανάκης, ρώτησε τον Πρόεδρο της ΔΟΕ:
"Ποια είναι η γνώμη σας για την διαδικασία της συνέντευξης, για την
επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης από την εμπειρία σας πως λειτούργησε,
τι αποτελέσματα είχε και αν ήταν μια διαδικασία που ωφέλησε διευκόλυνε
και είχε θετικά αποτελέσματα στην επιλογή στελεχών";
Και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας του απάντησε:
- Λυπάμαι, διότι το μεγαλύτερο μέρος των ερωτημάτων που δεχθήκαμε ως Διδασκαλική Ομοσπονδία, στηριζόταν σε ένα τεχνητό δίπολο, συνέντευξη- απόφαση αν εκλέγει το διευθυντή ο σύλλογος διδασκόντων.
- Θεωρούμε ότι αδικεί όλες τις θέσεις που έχει καταθέσει καταρχάς η ομοσπονδία.
- Θα περίμενα να ακούσω έστω μία ερώτηση για το θέμα της συνταγματικότητας που θέσαμε, διότι θέσαμε το θέμα της αντισυνταγματικότητας των περιορισμών και των αποκλεισμών και το έχουμε και σε σημερινό μας κείμενο, όπου λέμε ότι αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο σπουδές ίδιου επιπέδου, για παράδειγμα τα μεταπτυχιακά.
- Βεβαίως, χθες, άκουσα ότι υπάρχει πρόθεση για μια άλλη ρύθμιση σχετικά με τα μονοετή μεταπτυχιακά.
- Είμαστε αυτοί που καταδεικνύουμε ως ομοσπονδία τις στρεβλώσεις που δημιούργησε και το πώς κατέληξε να λειτουργεί το σύστημα των συνεντεύξεων.
- Θυμίζω ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει ζητήσει εδώ και χρόνια την κατάργηση του νόμου 3848, ο τελευταίος νόμος που περιλαμβάνει όλα αυτά.
- Εδώ βλέπω κατάργηση κομματιών του.
- Εμείς έχουμε ζητήσει από την πολιτική ηγεσία κατάργηση του συνόλου του.
- Αυτό απαντά και στην ερώτηση πώς βλέπουμε ένα παθογόνο σύστημα που όντως ταλαιπώρησε σε πάρα πολλά σημεία την εκπαίδευση, όμως δεν πιστεύουμε ότι γίνεται με μια άλλη παθογένεια, διότι ακριβώς πιστεύουμε στον κυρίαρχο ρόλο του συλλόγου των διδασκόντων, μόνο που ο σύλλογος διδασκόντων όταν μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο και με μια τέτοια διαδικασία, μια μυστικότητα που ταυτόχρονα πρέπει να είναι και αιτιολογημένη αφού πρέπει να λάβει ένα συνολικό σκεπτικό, μια αναγωγή σε μόρια που αδικεί τον ρόλο που μπορεί να παίξει στην ανάδειξη των εκπροσώπων του, αν είναι έτσι ο ρόλος του διευθυντή και εδώ είναι το όλο θέμα που θέσαμε, ποιος είναι ο ρόλος του διευθυντή, μέσα σε ποιο σχολείο και μέσα σε ποιο πλαίσιο.
- Γι' αυτό είπαμε ότι μπαίνει το κάρο μπροστά από το άλογο σε όλη αυτή την διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου