Αξιότιμε κ. Λιάκο, τα στελέχη που δεν μπαίνουν στην τάξη είναι: οι περιφερειακοί διευθυντές, οι προϊστάμενοι παιδαγωγικής και επιστημονικής καθοδήγησης, οι διευθυντές εκπαίδευσης, οι σχολικοί σύμβουλοι, οι προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων και οι υπεύθυνοι σχολικών δραστηριοτήτων.
Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων, όπως και ο πρυτάνεις που επικαλείσθε, έχουν συγκεκριμένο διδακτικό ωράριο. Με μία όμως ειδοποιό διαφορά. Οι πρυτάνεις εκτός του ότι διδάσκουν σε ενήλικες, έχουν ένα σωρό γραμματείς προς διεκπεραίωση των διοικητικών καθηκόντων τους και αρκετούς καθηγητές με υποψήφιους διδάκτορες, που τους συνεπικουρούν στα διδακτικά τους καθήκοντα.
Με σεβασμό και εκτίμηση
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος
esos.gr
Η άποψή μας είναι ότι oι πάντες θα πρέπει να μπαίνουν στην τάξη.
Τη θέση αυτή διατύπωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδείας Αντώνης Λιάκος, μιλώντας σε ημερίδα των ΠΡΑΣΙΝΩΝ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για την μεταρρύθμιση στην παιδεία.
Παράλληλα ο κ. Λιάκος διερωτήθηκε: “Δεν είναι οξύμωρο οι Πρυτάνεις μεγάλων Πανεπιστημίων, που διαχειρίζονται διοικητά και οικονομικά θέματα, να μπαίνουν στο αμφιθέατρο για μάθημα, και τα στελέχη εκπαίδευσης να μη μπαίνουν στην τάξη;”.
“Κατά τη γνώμη μας θα πρέπει όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης να μπαίνουν στην τάξη, τουλάχιστον με μειωμένο ωράριο μία ή δυο φορές την εβδομάδα”, σημείωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου μίλησε για επανεκκίνηση της προπανεπιστημιακής παιδείας, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, σημειώνοντας ότι:“Έχουμε καλούς νηπιαγωγούς, σχετικά καλούς δασκάλους και πρόβλημα στο Γυμνάσιο και Λυκειο”.
Ο κ. Λιάκος ανέφερε επίσης ότι “αυτό που έχουμε προσέξει στο σχολείο είναι ότι η εκπαίδευση μιλάει για ηγέτες εκπαίδευσης και δασκάλους ως αναλώσιμα .
Έχω παρατηρήσει κι εγώ ο ίδιος οι ανώτατες βαθμίδες δηλαδή οι Διευθυντές, στελέχη υπουργείου, Σχολικοί Σύμβουλοι κι οι εκπαιδευτικοί, είναι σαν δύο φυλές. Η μια βλέπει τον άλλον μέσα από ένα είδος που δε συγκροτεί κοινότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου