ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Κόπτσης: Δεν μπορεί να υπάρχει σχολείο με 30 ή 40 μαθητές που να λειτουργεί με 6 εκπαιδευτικούς!

Περί της αλά καρτ εφαρμογής και τήρησης των νόμων...
Κύριε, Γενικέ, οι νόμοι ορίζουν υποστήριξη σε μαθητές/μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρίες εντός της αίθουσας, ορίζουν τη συνεκπαίδευση ως τον προσφορότερο τρόπο αντιμετώπισης κάθε αδυναμίας, ορίζουν ένα σχολείο για όλους.
Σας ενημερώνω, λοιπόν, για το σχολείο μας δεν εφαρμόστηκαν οι νόμοι! Για τέσσερις μαθητές που δικαιούνται παράλληλης στήριξης, τοποθετήσατε μόνο δύο αναπληρωτές!
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, αναμένουμε στην τρίτη φάση των προσλήψεων να καλυφθούν τα "κενά" μας...
Με εξαιρετική τιμή
Λεωνίδας Ι. Οικονομίδης
Δάσκαλος 



Πηγή: real gr
Στις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων –εξορθολισμό το ονόμασε- αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης μιλώντας στον Real fm, ρίχνοντας την ευθύνη ουσιαστικά στους αναπληρωτές και στις άδειες των εκπαιδευτικών.

Τι είπε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ

«Παρόλο τους διορισμούς μονίμων και τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών που έγιναν φέτος αναφέρονται κενά στα σχολεία. Πρόκειται για μια δυναμική κατάσταση, σήμερα συμπληρώνεις τα κενά και αύριο δημιουργούνται κάποια.

Είναι 180000 εκπαιδευτικοί και ό,τι διαχείριση και να γίνει προκύπτουν ανάγκες καθημερινά. Δεν σας κρύβω ότι και αν είχαμε καλύψει με την Α φάση των προσλήψεων αναπληρωτών το 90% και κάτι των κενών, στη Β φάση μετά από 15 -20 ημέρες δημιουργήθηκαν πολλά κενά λόγω αδειών απουσίας, ασθενειών και μητρότητας. Ένας αριθμός χιλιάδων αδειών που προκύπτουν καθημερινά, γιατί όπως καταλαβαίνετε από τη μία είναι αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών, αλλά από την άλλη είναι πραγματικότητα.

Ένα άλλο θέμα είναι οι αναπληρωτές. Ένα 20% των αναπληρωτών δεν αναλαμβάνει υπηρεσία με διάφορες άδειες. Όλα αυτά δημιουργούν κενά που πρέπει να τα καλύψουμε άμεσα, για αυτό το λόγο πραγματοποιούνται οι διαδοχικές φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών.

Επιπλέον, ένα τέταρτο αλλά πολύ σημαντικό θέμα είναι ότι δεν υπάρχει απόλυτα ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Μπορεί δηλαδή να υπάρχουν σχολεία με τον διπλάσιο αριθμό εκπαιδευτικών από τον προβλεπόμενο, όμως υπάρχει νομοθεσία “τόσοι μαθητές, τόσοι εκπαιδευτικοί”», τόνισε ο κ. Κόπτσης.

Στην ερώτηση, τι εντολή δώσαμε για τη διαχείριση του προσωπικού ο κ. Κόπτσης απάντησε ότι «Δε δώσαμε καμία εντολή να κλείσουν τμήματα, ούτε ένας μαθητής δεν μετακινείται, ούτε ένα σχολείο δεν κλείνει. Δώσαμε την οδηγία, όπου υπάρχει μη ορθή διαχείριση του προσωπικού, ενώ το υπουργείο έκανε προσλήψεις για να καλυφθούν τα κενά, μέχρι την επόμενη φάση που θα ΄ρθει να καλύψτε κάποιες ανάγκες, όχι οριζόντια, αλλά εκεί που είναι αναγκαίο.

Ένα 6/θ σχολείο για παράδειγμα λειτουργεί με 150 μαθητές. Ένα 10/θ με 300. Όταν όμως ένα σχολείο με 30 ή 40 μαθητές που λειτουργεί με 6 εκπαιδευτικούς… εκεί ζητήσαμε να γίνει μια ορθή διαχείριση του προσωπικού.

Οι συγχωνεύσεις επίσης δε θα προκαλέσουν ούτε μία μετακίνηση. Αυτό θα γίνει μόνο μέσα στο ίδιο το σχολείο. Δε γίνεται μετακίνηση κανενός μαθητή», συμπλήρωσε ο Γ.Γ.

Ερωτηθείς, μήπως αυτός ο εξορθολογισμός γίνεται λόγω έλλειψης κονδυλίων για περαιτέρω προσλήψεις όπως ισχυρίζονται οι εκπαιδευτικοί απάντησε ότι «Θα διαψευθούν όλοι αυτοί όταν δουν την επόμενη τρίτη φάση προσλήψεων. Αλλά όπως καταλαβαίνετε από τη μια φάση προσλήψεων μέχρι την επόμενη μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα με τις ενέργειες που απαιτούνται (προκύρηξη θέσεων, εκδήλωση ενδιαφέροντος κτλ)».

Αναφερόμενος στον ακριβή αριθμό των κενών των εκπαιδευτικών και στο αν αυτά είναι περίπου 6.000 έτσι όπως καταγράφονται σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, είπε ότι τα πραγματικά κενά είναι πολύ λιγότερα από όσα επικαλούνται όσοι αναφέρονται σε αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: