ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Η αποκατάσταση ζημιών και τα αναπτυξιακά έργα σε Λάρισα και Θεσσαλία

 



Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε ομιλία του στην ημερίδα «Λάρισα, πόλη στο μέλλον»:

Σε ό,τι αφορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα έργα που θα υλοποιήσουμε, κατόπιν συντονισμού με τα συναρμόδια Υπουργεία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, έχουν τη δημιουργία σχολικών, σιδηροδρομικών και οδικών υποδομών με υψηλότερη ανθεκτικότητα. Το κόστος αυτών των έργων προσεγγίζει τα 1,4 δισ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς και από άλλους Ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους. Η κατανομή αυτού του ποσού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, είναι:
  • 463 εκατ. ευρώ σε σιδηροδρομικά έργα.
  • 892 εκατ. ευρώ σε οδικά έργα.
  • 30,5 εκατ. ευρώ σε 33 σχολικές μονάδες, το κόστος αποκατάστασης των οποίων ανέλαβε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Τα έργα αναλυτικά:
  • Η ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου περιλαμβάνει τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε υποδομή, επιδομή και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, και συγκεκριμένα:
-173,6 εκατ. ευρώ για τον κύριο άξονα,
-192,2 εκατ. ευρώ για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος,
-57 εκατ. ευρώ για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, και
-2,5 εκατ. ευρώ για το τρενάκι του Πηλίου.
  • Η ανάταξη του οδικού δικτύου περιλαμβάνει τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε περίπου 1.000 θέσεις επέμβασης. Συγκεκριμένα:
-στη Μαγνησία, 309 θέσεις, ύψους παρεμβάσεων 289 εκατ. ευρώ.
-στη Λάρισα, 120 θέσεις, 85 εκατ. ευρώ.
-στην Καρδίτσα, 257 θέσεις, 187 εκατ. ευρώ.
-στα Τρίκαλα, 241 θέσεις, 226 εκατ. ευρώ.
-στη Φθιώτιδα, 17 θέσεις, 18 εκατ. ευρώ, και
-στην Εύβοια, 57 θέσεις, 86 εκατ. ευρώ.
  • Παράλληλα, πρόκειται να παρουσιαστεί το ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διαχείριση των υδάτων στον θεσσαλικό κάμπο. Γι’ αυτό και έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα τα υδραυλικά και αντιπλημμυρικά έργα, που υλοποιούνται και δρομολογούνται στην περιοχή.
  • Πριν από λίγες εβδομάδες παραδώσαμε, μαζί με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ενοποιημένο, το μεγαλύτερο τμήμα, του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας, του Ε65. Οδικός άξονας εξ’ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, που κάνει ακόμη ταχύτερη και ασφαλέστερη την πρόσβαση στην περιοχή της Λάρισας. Οδικός άξονας που όταν ολοκληρωθεί, με την παράδοση και των τελευταίων 46 χλμ. στο τέλος της περιόδου αξιοποίησης πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας - το 48% του υπολειπόμενου έργου έχει ήδη περατωθεί - θα αποτελέσει τον τρίτο κάθετο εθνικό άξονα της ηπειρωτικής χώρας.
  • Τέλος, δρομολογούνται και άλλες μικρές, αλλά σημαντικές, παρεμβάσεις για την περιοχή, όπως η ενεργειακή αναβάθμιση και η εγκατάσταση σύγχρονων ανελκυστήρων στο «Κουτλιμπάνειο και Τριανταφύλλειο» Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, από τις Κτιριακές Υποδομές, φορέα που εποπτεύει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: