ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΟΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Πηγή: esos.gr
. .κυρία υπουργέ
Δεν κάνω αντιπαράθεση με τους τρίτεκνους.Σωστά η κυβέρνηση τους στηρίζει.Μια τρίτεκνη οικογένεια έχει το πλεονέκτημα και τα τρία παιδιά της όπου και να σπουδάζουν,όσα μόρια και αν έχουν πιάσει,ότι βαθμολογία έχουν μπορούν την επομένη να έρθουν με μεταγραφή στην Αθήνα δηλ.στον τόπο διαμονής της οικογένειας.Εγώ είμαι ένας άτυχος δίτεκνος. Μένω στην Αθήνα.Το ένα παιδί (το πρώτο) σπουδάζει στην Ιατρική Θεσσαλονίκης και το άλλο (το δεύτερο) Ηλ.Μηχανικός στη Ξάνθη.Εχω δηλαδή τώρα τρία σπίτια και πολύ μακριά από την Αθήνα.Τώρα η κυβέρνηση με αλλαγή στον τρόπο μεταγραφών λόγω οικονομικής κρίσης υποτίθεται ότι θέλει να με βοηθήσει. Κανονικά το
δεύτερο θα έπρεπε να ακολουθήσει το πρώτο. Τι γίνεται όμως στην πράξη; Το ένα μου παιδί (το πρώτο) δεν μπορεί να πάει στην στη Ξάνθη γιατί δεν έχει Ιατρική Σχολή και το άλλο δεν μπορεί να πάει στην Θεσσαλονίκη γιατί το Υπουργείο Παιδείας εξαιρεί από τις μεταγραφές το νομό Θεσσαλονίκης.
  Παραμένω λοιπόν στα ίδια και τώρα όπως πριν.Με τρία σπίτια.Αυτή είναι η διευκόλυνση που μου γίνεται; Είναι δίκαιο αυτό;Δεν είμαι και κανένας βιομήχανος.Ενας μισθωτός είμαι και δε δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ οικονομικά.Υπάρχει δικαιοσύνη;Και άν υπάρχει, μπορώ κάπου να τη βρώ;Γι'αυτό απευθύνομαι σε σας για να σας παρακαλέσω να δείτε το αίτημά μου,να το αξιολογήσετε και αφού αποφασίσετε αν είναι δίκαιο ή άδικο να κάνετε αυτό που λέει η συνείδησή σας.Θα πρέπει να δώσετε τη δυνατότητα στο ένα μου παιδί να πάει στη Θεσσαλονίκη,αφού το άλλο δε μπορεί να πάει στην Ξάνθη,γιατί εκεί δεν υπάρχει Ιατρική Σχολή.Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος.Κάποιος πρέπει να δώσει μια δίκαια λύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: