ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

Αίτημα της Ομοσπονδίας μας για συνάντηση με ηγεσία Υπουργείου Παιδείας




Αρ. Πρωτ. 1793       Αθήνα 20/8/2021

Προς
1. Την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2. Την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Ζέττα Μακρή

Κοιν.
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Αίτημα για συνάντηση

Κυρία Υπουργέ
Κυρία Υφυπουργέ

Λίγες ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει τον έντονο προβληματισμό των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ομαλή έναρξή της και ιδιαίτερα τις ασφαλείς συνθήκες λειτουργίας των σχολικών μονάδων για μαθητές κι εκπαιδευτικούς, με δεδομένη την εξαιρετικά ανησυχητική έξαρση της πανδημίας.

Το πλαίσιο λειτουργίας το οποίο υιοθετήθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ. κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά αποδείχτηκε εξαιρετικά ανεπαρκές και αυτό αποτυπώθηκε στην καθημερινότητα των σχολικών μονάδων (όταν δεν βρίσκονταν σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης) με κορυφαίο πρόβλημα αυτό των πολυπληθών τμημάτων σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.

Ως Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με πίστη στην αξία του ενδελεχούς και ειλικρινούς διαλόγου αιτούμαστε την άμεση πραγματοποίηση δια ζώσης συνάντησης όπου θα συζητηθούν όλα τα θέματα που αφορούν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τόσο σε σχέση με την ασφαλή όσο και με τη γενικότερη λειτουργία των σχολικών μονάδων, τον προβληματικό τρόπο πραγματοποίησης των υπηρεσιακών μεταβολών αλλά και όλα τα ζητήματα που δημιουργούνται και μετά την ψήφιση του νόμου 4823/2021.


Για το κατέβασμα του αρχείου πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: