ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΘΕΣΕΙΣ -ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ
Τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την αναβάθμιση του νηπιαγωγείου.
· Μείωση της αντιστοιχίας των νηπίων με τη νηπιαγωγό σε 1:20.
· Βελτίωση της κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής των νηπιαγωγείων.
· Δωρεάν χορήγηση του απαραίτητου παιδαγωγικού υλικού για την καλύτερη εκπ/ση των νηπίων.
· Θεσμοθέτηση ενιαίου εκπ/κού ωραρίου για όλες τις βαθμίδες της εκπ/σης και σε πρώτη φάση, ενιαίου διδακτικού ωραρίου για την Π/θμια Εκπ/ση.
· Οικονομική και επιστημονική αναβάθμιση των εκπ/κών.
· Βελτίωση της λειτουργίας των ολοήμερων νηπιαγωγείων.
· Οργάνωση- λειτουργία πολυθεσίων νηπιαγωγείων.

ΜΕΙΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
· Αν και για πρώτη φορά μετά το 1985 πραγματοποιήθηκε το 2006 μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα από 1:30 σε 1:25, επιβάλλεται η αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό να γίνει 1:20 για τους παρακάτω λόγους:
· Τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών (αλλοδαποί μαθητές), σε πολλές περιπτώσεις υπερβαίνουν το 40% του συνόλου των μαθητών τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.λ.π.) όσο και στην περιφέρεια Κυκλάδες κ.λ.π.).
· Η ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές ανάγκες στις κανονικές τάξεις είναι βασική φιλοσοφία του νέου νόμου για την ειδική αγωγή.

· Είναι σαφές από τα παραπάνω, ότι η εξατομικευμένη διδασκαλία είναι ανάγκη στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Πρόταση: Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στους 1:20 για το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: