ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Ποιοι καθηγητές διδάσκουν το μάθημα της Ιστορίας -Εισήγηση ΙΕΠ για τις ειδικότητες ξένων γλωσσών

Επιθυμία του Α. Λοβέρδου να διδάσκεται το μάθημα αποκλειστικά από αποφοίτους Ιστορικών Τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών
 
esos.gr
Σχετικά με τον ισχυρισμό ότι το μάθημα της Ιστορίας θα πρέπει να διδάσκεται μόνο από εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ2, ειδικότητας Φιλολόγων, ο υπουργός Παιδείας  Α. Λοβέρδος, δήλωσε στη Βουλή:
Α. Γνωστοί πολιτικοί λόγοι επέβαλαν εδώ και δεκαετίες για την εύρυθμη εφαρμογή του προγράμματος-κυρίως όπου υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες-το μάθημα να διδάσκεται σε δεύτερη ανάθεση και από εκπαιδευτικούς συγγενών ειδικοτήτων, οι οποίοι στο πλαίσιο των σπουδών τους έχουν διδαχθεί είτε ελληνική , είτε ευρωπαϊκή Ιστορία, είτε και τα δύο, και επομένως κατέχουν σε σημαντικό βαθμό τις απαραίτητες γνώσεις και τη σχετική διδακτική μεθοδολογία.
Β. βεβαίως, ευκταίο θα ήταν να αρθούν τα πάσης φύσεως πρακτικά εμπόδια, ώστε το μάθημα  να διδάσκεται αποκλειστικά από αποφοίτους των Ιστορικών  Τμημάτων  των Φιλοσοφικών σχολών  και ήδη το ΙΕΠ έχει εισηγηθεί να μη διδάσκεται η Ιστορία ως Β ανάθεση από ειδικότητες ξένων γλωσσών εφόσον δεν έχουν διδαχθεί Ελληνική Ιστορία.
Γ.Η πολιτεία αναγνωρίζει τη σημασία της διδασκαλίας του μαθήματος της ιστορίας για την εθνική και πολιτιστική αυτογνωσία των νέων. Για το λόγο αυτό καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας του και του χρησιμοποιούμενου εκπαιδευτικού υλικού καθώς και για την εισαγωγή καινοτομιών, που συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμισή του.
Δ.Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκόμενης ιστορικής ύλης, η μελέτη ιστορικών πηγών , οι ερευνητικές εργασίες ιστορικού ενδιαφέροντος, οι επισκέψεις σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους και τόπους ιστορικής μνήμης, η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, οι σχολικές θεατρικές παραστάσεις με ιστορικά θέματα, η βιωματική ιστορική γνώση, οι εκδηλώσεις και δραστηριότητες ιστορικού περιεχομένου στα σχολεία, η επίσκεψη ιστοσελίδων με σημαντικό ιστορικό οπτικοακουστικό υλικό είναι καινοτομίες που έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια  στο σχολείο και υπόσχονται ευοίωνες προοπτικές για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση  της διδασκαλίας του μαθήματος και για την ποιοτική αναβάθμιση εν γένει των ιστορικών σπουδών στη χώρα μας
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: