ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Επισημάνσεις Παληγιάννη επί της τροπολογίας για την ειδική αγωγή


Η Ειδική Αγωγή αποτελεί ένα αναπόσπαστο μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης. Επομένως για να ανταποκριθεί η πολιτεία στο αξίωμα των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης για όλα τα άτομα, απαιτείται ποιοτική, ποσοτική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης (γενικής και ειδικής). Η όποια αναβάθμιση δεν επιτυγχάνεται μόνο με τη διατύπωση διατάξεων και ρυθμίσεων, αλλά με την έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη, ενίσχυση και εφαρμογή τους από την πολιτεία.
Απαιτείται αύξηση πόρων, βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής, σύγχρονο εποπτικό και παιδαγωγικό υλικό, σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, εργαστήρια, απαραίτητο εκπαιδευτικό και επιστημονικό προσωπικό, συνεχή και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Ο Υπουργός Παιδείας, μη λαμβάνοντας υπόψη του τα παραπάνω, κατέθεσε αιφνιδιαστικά στη βουλή τροπολογία για την Ειδική Αγωγή.
Μια τροπολογία που καταδεικνύει περίτρανα την προχειρότητα και αποσπασματικότητα στην αντιμετώπιση των θεμάτων εκπαίδευσης.
Μια τροπολογία που απαξιώνει πλήρως τον εθνικό διάλογο για την παιδεία και αποδεικνύει, ότι αυτός πραγματοποιείται αποκλειστικά για επικοινωνιακούς λόγους και για τη νομιμοποίηση νομοθετικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης.
Μια τροπολογία που εστιάζει σε διοικητικού χαρακτήρα διαχείριση, είναι εξαιρετικά αποσπασματική και επί πλέον δεν επιβεβαιώνει το επείγον της κατάθεσής της.
Άλλωστε κι επί της ουσίας οι εκπαιδευτικοί των Τ.Ε. κάνουν παρέμβαση εντός της τάξης, χωρίς την επίφαση που δίνεται τώρα μέσω της τροπολογίας.
Στην πραγματικότητα η τροπολογία εξισώνει τους δύο θεσμούς ένταξης, το Τμήμα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη.
Κι όταν οι δύο θεσμοί υπηρετούν το ίδιο, δηλαδή την συνεκπαίδευση, γιατί να υπάρχουν και οι δύο;
Έτσι δεν είναι παράξενο που η εκπαιδευτική κοινότητα βλέποντας τα παραπάνω να αναρωτιέται: Τι θα καταργηθεί στο επόμενο βήμα; Σε τι αποσκοπεί η βιασύνη;
Φτάνουν πια οι πρόχειρες κι ατεκμηρίωτες τροπολογίες. Αλήθεια ποια η εισήγηση του ΙΕΠ; Ποια πειραματική εφαρμογή στηρίζει την παρούσα γενίκευση; Ποιες επιστημονικές μελέτες έχει υπόψη της η πολιτική ηγεσία;
Η Ειδική Αγωγή ως ένα αναπόσπαστο τμήμα της Γενικής Εκπαίδευσης πρέπει να αντιμετωπιστεί με περίσσια σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Για αυτό η συγκεκριμένη τροπολογία πρέπει άμεσα να αποσυρθεί.
Πάντα στη διάθεσή σας
Βασίλειος Παληγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: