ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΑΠΟ ΓΙΩΡΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΣΠΕ


Ερωτήματα και… απαντήσεις!
Καθώς σε αρκετά ΠΥΣΠΕ της χώρας ξεκίνησε η διαδικασία της μοριοδότησης των κριτηρίων για τους υποψήφιους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, φτάνοντας στην τελική ευθεία για την Κρίση και την Επιλογή, ερωτήματα εξακολουθούν να υπάρχουν σε αρκετούς συναδέλφους για τη μοριοδότηση αυτών των κριτηρίων και την ακολουθούμενη διαδικασία. Σταχυολογούμε κάποια από αυτά:
Θα προηγηθούν οι τοποθετήσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων ή οι τοποθετήσεις Σχολικών Συμβούλων;

Το αγωνιώδες αυτό ερώτημα τίθεται από πολλούς συναδέλφους, καθώς βλέπουν ότι η
διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων προχωρά με αργούς ρυθμούς και δεν φαίνεται να
ολοκληρώνεται πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ας δούμε, όμως τι προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας:
_ άρθρο 18, όπου περιγράφεται «ο χρόνος και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων» των υποψήφιων Στελεχών Εκπαίδευσης (Σχολικών Συμβούλων, Διευθυντών Εκπαίδευσης,
Διευθυντών σχολείων, κ.ά.)
_ άρθρο 24, παρ. 4, όπου ρητά αναφέρεται ότι: «Η τοποθέτηση γίνεται κατά την εξής σειρά: Προηγείται η τοποθέτηση των σχολικών συμβούλων, ακολουθεί η τοποθέτηση των διευθυντών εκπαίδευσης και έπεται η τοποθέτηση των προϊσταμένων των γραφείων εκπαίδευσης και των προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ.»
_ άρθρο 29, παρ. 2, όπου αναφέρεται: Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος νόμου προηγούνται οι επιλογές και οι τοποθετήσεις διευθυντών εκπαίδευσης, ενώ όσοι τοποθετηθούν στις θέσεις αυτές δεν δικαιούνται να συμμετάσχουν ως υποψήφιοι στις διαδικασίες επιλογής στελεχών που θα ακολουθήσουν».
Από το συνδυασμό των παραπάνω άρθρων του Ν. 3848/10 προκύπτει ότι:
η τοποθέτηση των Σχολικών Συμβούλων προηγείται της τοποθέτησης των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Κατά συνέπεια, αν η επιλογή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας είναι να προταχθεί η τοποθέτηση των Διευθυντών, τότε χρειάζεται α) τροποποίηση του νόμου και β) ανάληψη της πολιτικής ευθύνης για την αναστάτωση που θα επέλθει στα σχολεία.
Μοριοδοτούνται τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ;
Από τη γραμματική διατύπωση του άρθρου 13, παρ. 2δ του Ν. 3848/10 προκύπτει ότι τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν μοριοδοτούνται.
Μοριοδοτείται η θέση του Υποδιευθυντή – Υπεύθυνου Ολοήμερου Προγράμματος;
Από τη γραμματική διατύπωση του άρθρου 14, παρ. 3β του Ν. 3848/10 προκύπτει ότι η θέση του Υποδιευθυντή – Υπεύθυνου Ολοήμερου δεν μοριοδοτείται.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν υπάρχει - από πλευράς πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας -
διαφορετική ερμηνεία στις ανωτέρω περιπτώσεις (πτυχία ΚΑΤΕΕ, θέση Υποδιευθυντή –
Υπεύθυνου Ολοήμερου), τότε θα πρέπει η θέση αυτή να γίνει εγκαίρως γνωστή, ώστε να
υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση από τα Συμβούλια Επιλογής.
Μοριοδοτούνται οι επιμορφωτές Β’ Επιπέδου;
Πολλή συζήτηση έγινε τις τελευταίες ημέρες για το αν πρέπει να μοριοδοτηθούν οι
Επιμορφωτές Β’ Επιπέδου κατά τις επικείμενες κρίσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.
Αφορμή αποτέλεσε το έγγραφο (αρ. πρωτ. 65780/Δ2/9-6-2011) με το οποίο έγινε γνωστό ότι οι ανωτέρω επιμορφωτές δεν θα λάβουν τις μονάδες που αντιστοιχούν στους επιμορφούμενους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τρεις μήνες νωρίτερα η ίδια Διεύθυνση του Υπουργείου με το αρ. πρ. 27910/Δ2/8-3-2011 έγγραφό της, διαβεβαίωνε ότι οι επιμορφωτές θα μοριοδοτηθούν, όπως, εξάλλου, συνέβη και στις επιλογές Διευθυντών
Εκπαίδευσης το καλοκαίρι του 2010. Πριν παραθέσουμε τη δική μας άποψη, σας γνωρίζουμε την τοποθέτηση της Υπουργού Παιδείας σε αίτημα Βουλευτή της αντιπολίτευσης κατά τη διάρκεια της συζήτησης του πολυνομοσχέδιου στη Βουλή (Μάιος 2010): «…Και όσον αφορά την παρατήρηση που κάνατε, απλά να διευκρινίσω ότι είναι σωστό ως σκέψη, αλλά θεωρείται αυτονόητο ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν τα επιπλέον μόρια. Το διευκρινίζω και προφορικά – με διαβεβαιώνουν και οι συνεργάτες μου - ότι αυτή είναι και η πρόθεση και η καταγραφή, δηλαδή οι άνθρωποι που κάνουν τα σεμινάρια, προφανώς θα παίρνουν τα μόρια τα οποία είναι απαραίτητα».
Είναι αυτονόητο, λοιπόν, και κατά τη δική μας άποψη ότι αυτοί που επιμορφώνουν τους συναδέλφους – άρα έχουν πιστοποιηθεί - δικαιούνται τη συγκεκριμένη μοριοδότηση.
Περί μεταθέσεων – τοποθετήσεων στην Ειδική Αγωγή
Επειδή πολλοί συνάδελφοι ρωτούν τι ισχύει κατά τις μεταθέσεις – τοποθετήσεις
στην Ειδική Αγωγή παραθέτουμε τις ισχύουσες διατάξεις (άρθρο 21, παρ. 1 του Ν. 3699/08):
_ Κατά την προσωρινή ή οριστική τοποθέτηση σε κενές οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού των ΣΜΕΑΕ, προηγούνται εκπαιδευτικοί που είναι άτομα μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον 67% σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες και σε ποσοστό που δεν υπερβαίνει το 20% των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σ’ αυτές.
_ Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: