ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Επικεφαλής στο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, ο 85χρονος Βασίλης Βασιλικός!

Ανανεωτική Αριστερά...

Τον Βασίλη Βασιλικό επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ για τη θέση του επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας, 
Υπενθυμίζεται ότι λίγο νωρίτερα, με επίσημη δήλωσή του ο Γιώργος Γραμματικάκης γνωστοποίησε ότι αρνήθηκε-για προσωπικούς λόγους-την πρόταση του Αλέξη Τσίπρα να βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα σε εκλόγιμη θέση.
Ο πρώην ευρωβουλευτής του Ποταμιού τόνισε μεταξύ άλλων: «Σύμφωνα με «διαρροές» στα Μέσα Ενημέρωσης, το όνομα μου κυκλοφορεί επί ημέρες ανάμεσα σε εκείνα, τα αξιόλογα, που προορίζονται για μια εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ. Φιλικές και ανεπίσημες κρούσεις είχα ασφαλώς από σημαντικά στελέχη του. Το όνομα μου όμως βρέθηκε σε μια αξιοθαύμαστη πολιτική αρένα χωρίς καμιά επίσημη ενημέρωση ή δική μου πρόθεση. Όπως είχα χρέος επεδίωξα να έχω μια άμεση επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα για να εκφράσω και τις δικές μου αντιλήψεις.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: