ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Ανοιχτή επιστολή Γαβρόγλου σε Μητσοτάκη για την εκπαίδευση

Πότε θα κάνετε την αυτοκριτική σας;
κ. υπουργέ, στα τεσσεράμισι χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ από το υπουργείο παιδείας "πέρασαν" τρεις υπουργοί και διπλάσιοι υφυπουργοί, αυτοσχεδιάζοντας με αντισυνταγματικούς νόμους, ταλαιπωρώντας γονείς, μαθητές/σπουδαστές, εκπαιδευτικούς!


H επιστολή του κ. Γαβρόγλου έχει ως εξής:

«Κύριε Μητσοτάκη,
Επειδή υπάρχει μία πολυγλωσσία στις τοποθετήσεις των συνεργατών σας και ορισμένων Βουλευτών της ΝΔ, για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης αλλά και ασάφειες στο δημοσιευμένο πρόγραμμα της Ν.Δ. για την Εκπαίδευση, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη η αποσαφήνιση των θέσεων του κόμματός σας ως προς τα παρακάτω ερωτήματα.
1. Συμφωνείτε με τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση σε δημόσιες σχολικές μονάδες με καθολική δημόσια χρηματοδότηση και δωρεάν πρόσβαση για όλους;
2. Συμφωνείτε με τη μείωση των γραπτά εξεταζομένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο;
3. Συμφωνείτε ότι η Γ΄ Λυκείου ουσιαστικά δεν υφίσταται σήμερα και ότι πρέπει να εξελιχθεί σε μία τάξη μετάβασης που θα εξασφαλίζει τη διασύνδεση των εγκύκλιων σπουδών με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με λίγα σε αριθμό μαθήματα και πολλές ώρες διδασκαλίας για το κάθε μάθημα (4 μαθήματα των 6 ωρών την εβδομάδα);
4. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης μόνον με το απολυτήριο, σε Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία η ζήτηση από τους υποψηφίους φοιτητές θα είναι μικρότερη από τον αριθμό των εισακτέων, διατηρώντας παράλληλα και τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων για τα υπόλοιπα Τμήματα;
5. Συμφωνείτε με την παροχή δωρεάν παιδείας για όλους από την προσχολική εκπαίδευση μέχρι και την ανώτατη εκπαίδευση ή θεωρείτε πως θα πρέπει να καθιερωθεί η επιλογή σχολείων με το σύστημα κουπονιών (vouchers);
6. Συμφωνείτε με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών 4.500 στην Ειδική Αγωγή το 2019, και 10.500 στη Γενική Εκπαίδευση τα επόμενα δύο χρόνια;
7. Συμφωνείτε με την επαναφορά της αναλογίας προσλήψεων/αποχωρήσεων στο 1:1 ή εμμένετε στον κανόνα 1 πρόσληψη για 5 αποχωρήσεις; Δεδομένου ότι η εφαρμογή του κανόνα 1:5 επιτρέπει περί τις 1800 προσλήψεις ετησίως στο δημόσιο γενικά πώς θα εξασφαλίσετε το διορισμό 15.000 εκπαιδευτικών;
8. Συμφωνείτε με τη δυνατότητα επαναπροκήρυξης κάθε θέσης καθηγητή Πανεπιστημίου που κενώνεται λόγω συνταξιοδότησης;
9. Συμφωνείτε με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς όπως και για τους εργαζόμενους στα φροντιστήρια;
10. Συμφωνείτε με την νέα αρχιτεκτονική των Πανεπιστημίων (νέα Τμήματα, συνέργειες με ΤΕΙ, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα, διετή προγράμματα σπουδών για αποφοίτους ΕΠΑΛ που θα παρέχουν επαγγελματικά πιστοποιητικά ευρωπαϊκών προδιαγραφών) ή εμμένετε στη μετατροπή θεσμοθετημένων Πανεπιστημίων σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών;
11. Συμφωνείτε με την δημιουργία και λειτουργία του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ);
12. Συμφωνείτε με την επίλυση του ζητήματος των επαγγελματικών δικαιωμάτων όπως αυτή αποτυπώθηκε στον Νόμο 4610/2019 για τους αποφοίτους των ΤΕΙ;
Σας ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Κώστας Γαβρόγλου
Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»

Δεν υπάρχουν σχόλια: