ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ - ΜΕΡΟΣ Β΄

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στην ανώνυμη Κυρία, στους ανώνυμους Κυρίους και στον επώνυμο Κύριο.

1. Το ουσιαστικό «ψέμα» και το ρήμα «αποκρύπτω» είναι εκτός λεξιλογίου μου.
2. Δεν ετέθη ποτέ, από μένα, θέμα παραίτησης του συναδέλφου Στέργιου Φιλίππου από το Δ.Σ. του Συλλόγου μας. Άλλωστε κατά τη διαδικασία επιλογής διατηρούσε την ιδιότητά του αυτή, δεν την αμφισβήτησε κανείς, αλλά οι συνδικαλιστές πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, όταν διεκδικούμαι μια θέση, ως προς τα τυπικά και μετρήσιμα κριτήρια.
3. Τα συγκεχυμένα «περί ωρών και εμπειριών» είναι μόνο για κατανάλωση και εντυπωσιασμούς. Στο θέμα της επιλογής Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών Θεμάτων δεν έκανα τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το να ψηφίσω την εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Γιώργου Μασλάρη, ο οποίος την κατέθεσε, ως εκ της θέσεώς του υποχρεούται, στηριζόμενος και μόνον σε νόμους και διατάξεις της ευνομούμενης πολιτείας μας. Ο νόμος δεν αναφέρει ότι η ιδιότητα του γραμματέα λαμβάνεται ως… διοικητική εμπειρία!!!  Επιτέλους και λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει...
Την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων-υποψηφίων, που αποδεικνύεται και αποτελεί κριτήριο την μετρήσατε; (καταθέτω, για άλλη μια φορά, το σχετικό άρθρο του νόμου).
4. Όντως, και ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι ανώνυμοι και επώνυμε για την παραδοχή σας, έχω αναλάβει «εργολαβικά» το έργο της υπεράσπισης των συναδέλφων. Είμαι και θα συνεχίσω να είμαι το «αυτί και το μάτι» τους. Λυπάμαι, αν αυτό ενοχλεί.
5. Εκφράσεις του τύπου «γιατί έτσι γουστάρω» είναι κόντρα στην παιδεία και την αγωγή μου. Οι συνάδελφοι, που με γνωρίζουν πλέον καλά από τη συνεχή και δια ζώσης επαφή μας, έχουν άποψη. Παρεμπιπτόντως, ανώνυμοι συνάδελφοι, φέτος στο Επταχώρι τοποθετήθηκε ο τελευταίος, στον πίνακα, συνάδελφος; Γιατί η υποκρισία έχει και τα όριά της!
6. Η ανώνυμη Κυρία υπογράφει ένα κείμενο, τα στοιχεία του οποίου δεν γνωρίζει μιας και δεν ήταν μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
7. Λυπάμαι για την αυθαίρετη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα συναδέλφου. Τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Υπηρεσιακού Συμβουλίου είναι στη διάθεση των συναδέλφων και προκαλώ να τα αναζητήσουν.
8. Ενέργειες για πόλωση του κλίματος, ενόψει εκλογών αιρετών, ήταν αναμενόμενες. Την αχρωματοψία μου, όμως, την απέδειξα. Ουδέν έτερο σχόλιο στις «μπηχτές» περί εκλογών αιρετών.
9. Επώνυμε και ανώνυμοι συντάκτες της «καταγγελίας» τελείται υπό σύγχυση. Η σεμνότητα και η ταπεινότητα είναι όροι διαφορετικοί από τους όρους αγωνιστικότητα, μαχητικότητα, λεβεντιά, παλικαριά δικαιοσύνη και αξιοκρατία. Όντως οι παραπάνω όροι δεν βλάπτουν.
10. Ποιοι είναι οι ανώνυμοι Κύριοι που υπογράφουν την καταγγελία; Προφανώς είναι τέως μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, μιας και αναφέρονται, ψευδώς βέβαια, σε θέματα της περυσινής χρονιάς. Άλλως, αν πρόκειται για τα μέλη του σημερινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, δυστυχώς, θα τους πάρει χρόνο πολύ, όπως φαίνεται από τις ενέργειές τους, για να ενημερωθούν σωστά για τη λειτουργία του συγκεκριμένου οργάνου.
11. Ο συνάδελφος-συνδικαλιστής Προϊστάμενος, πλέον, Εκπαιδευτικών Θεμάτων, που υπογράφει με αιρετούς, διορισμένους και ανώνυμους, είναι το νέο μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου;

Προς ενημέρωση όλων των συναδέλφων, επώνυμες καταγγελίες τις φιλοξενώ, ευχαρίστως, στο blog μου.
N.3848/2010 - Άρθρο 15

Κριτήρια επιλογής προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων, υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ., υπεύθυνων τομέων Σ.Ε.Κ. και προϊσταμένων νηπιαγωγείων και ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων.
Κριτήρια επιλογής των στελεχών του άρθρου αυτού είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου και, κυρίως, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.), να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους. Βασικό κριτήριο είναι η γνώση του αντικειμένου του προς άσκηση έργου, η οποία συνάγεται από: α) την επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση του υποψηφίου και κυρίως το επίπεδο των σπουδών και γενικότερα τις σπουδές του, την ύπαρξη σπουδών ή επιμορφώσεων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών και Τ.Π.Ε. και β) την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει από τη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου αλλά και την προϋπηρεσία σε άσκηση διοικητικού έργου ή την άσκηση καθηκόντων μέντορα."




Δεν υπάρχουν σχόλια: