ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Ο αστοιχείωτος κι ο στοιχειωμένος

kathimerini.gr
ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ο κ. Φίλης είναι αστοιχείωτος. Ως «αστοιχείωτο» ορίζω κάποιον ο οποίος ακούει μια κουβέντα στο Φίλιον, Σάββατο απόγευμα, και θεωρεί πως έτσι κατακτάται η γνώση. Εκεί προφανώς θα άκουσε για τον Διωγμό των Ποντίων που δεν ήταν Γενοκτονία και, όπως όλοι οι αστοιχείωτοι το θεώρησε ως θέσφατο και το αναπαρήγαγε δημοσία. Οποιος δεν έχει αποκτήσει πνευματική πειθαρχία, κατά προτίμηση σπουδάζοντας σε κάποιο από τα Ιδρύματα των οποίων την ευθύνη φέρει ο κ. Φίλης, δεν έχει την ικανότητα να επιχειρηματολογήσει διότι δεν έχει μάθει να ερευνά. Δυστυχώς ο κ. Φίλης είναι υπουργός της Παιδείας.
Ο κ. Λιάκος είναι στοιχειωμένος. Εδώ δεν χρειάζεται ορισμός. Αρκεί να δείτε μια φωτογραφία του, αρκεί να έρθετε αντιμέτωποι με το βλέμμα του, για να αντιληφθείτε ότι ο άνθρωπος αυτός είναι μονίμως οργισμένος με κάτι. Οταν δε τον ακούσετε να μιλάει, θα διαπιστώσετε ότι δεν μπορεί να ανοίξει το στόμα του χωρίς να μιλήσει εναντίον κάποιου, ακόμη και φιλέτο να παραγγείλει το παραγγέλλει εναντίον κάποιου. Ποιο είναι το στοιχειό που τον βασανίζει; Υποθέτω η ιδέα της ανατροπής, της επανάστασης, του κόσμου που πρέπει να έρθει τα πάνω κάτω. Δυστυχώς ο κ. Λιάκος είναι πρόεδρος της επιτροπής για την Παιδεία.
Οι δύο αυτοί λοιπόν αποφάσισαν να φέρουν τα «πάνω κάτω» στην παιδεία – κατά δήλωσή τους. Προσοχή όχι να μεταρρυθμίσουν το εκπαιδευτικό σύστημα, ούτε να το βελτιώσουν ή ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σας. Να φέρουν τα «πάνω κάτω», κοινώς να οργανώσουν ένα είδος μορφωτικής επανάστασης. Και αντί για το Κόκκινο Βιβλιαράκι προτείνουν έναν «Κώδικα Δημοκρατικού Ανθρωπισμού», βάση ενός «συμβολαίου τιμής», το οποίο θα συνυπογράφουν γονείς και μαθητές του δημοτικού. Τι σημαίνει η έκφραση «δημοκρατικός ανθρωπισμός»; Ο,τι και η «δημιουργική ασάφεια», κοινώς τίποτε.
Καλούν τους γονείς να μην προσφωνούν τα βλαστάρια τους «πρίγκιπες» ή «πριγκίπισσες», διότι δημιουργούν ψυχολογία ανισότητας. Δεν ξεκαθαρίζουν αν απαγορεύονται όλες οι λέξεις που παραπέμπουν σε μοναρχία, όπως «κορώνα στο κεφάλι», «δεν μπορεί να μιλήσει διότι κάθεται στον θρόνο», «δελφίνος», «αντιβασιλεύς» ή «διάδοχος». Υποθέτω ότι επιτρέπονται χαρακτηρισμοί όπως «τέρας», «τενεκές» ή «τούβλο» ως δημοκρατικότεροι. Οσοι αποδεδειγμένα έχουν τηρήσει τον κώδικα τιμής και δεν αισθάνονται πρίγκιπες θα επιβραβεύονται. Οι υπόλοιποι ανήκουν σε όσους ψήφισαν «Ναι» και θα φορολογούνται.
Ο «Κώδικας» θα ενισχύεται με διαγγέλματα διαφόρων επισήμων, κοινώς κυβερνητική προπαγάνδα, ενώ ταυτόχρονα θα δοθεί μάχη για το «φαντασιακό» της παιδείας. Η πολιτεία θα ελέγχει, θα λογοκρίνει μηνύματα των ΜΜΕ που απευθύνονται σε παιδιά και διαφημίσεις. Τρέμε καπιταλισμέ και ελεύθερη αγορά. Ηρθαν οι δυνάμεις της επανάστασης για να επιβάλουν τάξη στην «κουλτούρα του ναρκισσιστικού καταναλωτισμού» (τάδε έφα Λιάκος).
Αγνοια, δόλος ή και τα δυο μαζί; Είναι προφανές ότι οι άνθρωποι δεν έχουν στο μυαλό τους τίποτε δημιουργικό για την εκπαίδευση και προκειμένου να δικαιολογήσουν τον μισθό τους προκαλούν επαναστατικό βρασμό. Γιατί στην τάξη την ίδια παπαγαλία θα διδάσκουν, με ή χωρίς κώδικα τιμής, πολλοί βαριεστημένοι, αστοιχείωτοι ή στοιχειωμένοι δάσκαλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: