ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Υπουργός παιδείας: Μελετάται ένα νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης

Επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης: Βαδίζω αργά... επιμηκύνοντας την "ανομία"!
Kυρία  υπουργέ, δεν έχουν απλά λήξει οι θητείες των νυν Διευθυντών εκπαίδευσης, σας υπενθυμίζω πως με την υπ΄αριθμ. 711/2016 απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας,  η επιλογή τους κρίθηκε και αντισυνταγματική! 
Οι αποφάσεις των Ανώτατων Δικαστηρίων σε μία δημοκρατική κοινωνία είναι δεσμευτικές, οπότε για την τάξη και τη νομιμότητα θα έπρεπε να είχαν παυθεί. 
Ακόμα, προλαβαίνετε...

Συνέντευξη Τύπου, προς τους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ, έδωσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου 2019. 
Μεταξύ των άλλων αναφέρθηκε στους επικείμενους μόνιμους διορισμούς και στο νέο νομοσχέδιο για την επιλογή στελεχών και Δομών Υποστήριξης της εκπαίδευσης. 


Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή-Γενική Εκπαίδευση 
  • Μεγάλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο είναι γηρασμένο. 
  • Από αυτόν το μήνα οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
  • Έχουμε υποβάλει σχετικό αίτημα στο ΑΣΕΠ για την κατάρτιση νέων Πινάκων Γενικής εκπαίδευσης. 
  • Οι Πίνακες θα είναι σε βάθος διετίας και όχι τριετίας 
Για την επιλογή στελεχών και τις Δομές Υποστήριξης
  • Ετοιμάζουμε νομοσχέδιο. 
  • Οι θητείες των Διευθυντών εκπαίδευσης έληξαν. (εδώ και ενάμισι χρόνο!)
  • Μελετάται ένα σύστημα επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης και Δομών Υποστήριξης, Σχολικών Συμβούλων. 
  • Θεωρούμε ότι το σύστημα της προηγούμενης κυβέρνησης οδήγησε σε δομές γραφειοκρατικές μακριά από τη σχολική μονάδα. 
  • Εμείς πιστεύουμε σε Δομές Υποστήριξης που θα είναι κοντά στη σχολική μονάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: