ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΝ

ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ = ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ

Οι 300 βουλευτές δεν είναι σπατάλη για τη μικρή και πολύπαθη χώρα μας!!

Πότε, λοιπόν, θα μειωθεί ο αριθμός των Βουλευτών;


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αγαπητοί επισκέπτες του ιστολογίου μας,

Πολλές δημοσιεύσεις-αναρτήσεις μας (κείμενα-φωτογραφίες), είναι πρωτότυπες. Υπάρχουν και αναδημοσιευμένες για τις οποίες αναφέρεται η πηγή.

Επιτρέπεται η χρήση των κειμένων και των φωτογραφιών μας αρκεί να αναφέρεται η πηγή προέλευσης. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπουμε τη χρήση αυτών για εμπορικούς σκοπούς.

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Χρήσιμη και εποικοδομητική η σημερινή συνάντηση τοπικών υπηρεσιακών στελεχών με τους αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών Καστοριάς

Αποτελέσματα σημερινής συνάντησης Μελών Δ.Σ. και Αιρετών του ΠΥΣΠΕ με το Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης και Σχολικούς Συμβούλους, με θέμα: «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» 


   Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου και ώρα 13:30, η συνάντηση Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς, με τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Καστοριάς. Στη σύσκεψη κλήθηκαν και παραβρέθηκαν και οι δύο αιρετοί του ΠΥΣΠΕ.
   Η συνάντηση έγινε με αφορμή της οργάνωσης των επιμορφωτικών σεμιναρίων από τους σχολικούς συμβούλους για την επιμόρφωση των Διευθυντών σχολείων για την καλύτερη προετοιμασία του θεσμού της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης».
   Η συγκεκριμένη δράση, ως γνωστόν, ενταγμένη στο ΕΣΠΑ, ξεκίνησε πιλοτικά το 2010 και έληξε το Δεκέμβρη του 2012. Το υπουργείο από τον περασμένο Μάρτιο αποφάσισε τη γενίκευση του θεσμού για όλα τα σχολεία της χώρας. Αρχικά ενημερώθηκαν σε επιμορφωτικές συναντήσεις οι σχολικοί σύμβουλοι και οι Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και στη συνέχεια ακολούθησε η επιμόρφωση των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων η οποία συνεχίζεται μετ΄ εμποδίων.
   Οι πέντε σχολικοί σύμβουλοι Καστοριάς, μάς διαβέβαιωσαν ότι στα σεμινάρια αυτά καμία αναφορά - τουλάχιστον έως σήμερα - δεν γίνεται για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το ισχύον, προσφάτως δημοσιευμένο,  152/ΠΔ αξιολόγησης. 
Οι επιμορφωτικές συναντήσεις-σεμινάρια, πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τη διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης και της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας.
   Οι ίδιοι τόνισαν επανειλημμένως ότι δεν έχουν καμία πληροφόρηση για την εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, εκτιμώντας, μάλιστα, ότι για τη φετινή σχολική χρονιά αυτή δεν θα εφαρμοσθεί.

Αξιολογούμενοι υπάρχουν. Αξιολογητές - Εκδοροσφαγείς θα υπάρξουν;


    Συνάδελφοι, για μία ακόμη φορά τολμώ να σας καταθέσω με βάση την πολυετή εμπειρία μου, ότι το 152/ΠΔ «Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», για πολλούς και διάφορους λόγους είναι πρακτικά ανεφάρμοστο και θα έχει την ίδια τύχη των προηγούμενων νόμων για τις αξιολογήσεις.

   Τώρα, αν η ΔΟΕ, χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη διαδικασία «προάγγελο» της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, είναι μία άποψη που προκαλεί ανησυχία, αφού κανείς μας δεν εμπιστεύεται την ηγεσία του Υπουργείου. Μπορεί, όμως, να διατυπωθεί και μία αντίθετη άποψη, ότι το υπουργείο με τη γενίκευση αυτή της αυτοαξιολόγησης σε όλες τις σχολικές μονάδες «ρίχνει γέφυρα» προς τους εκπαιδευτικούς, αναγνωρίζοντας έμμεσα ότι το ΠΔ είναι ανεφάρμοστο στην πράξη. Έτσι, επιχειρεί να θεσμοθετήσει τουλάχιστον τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, που είναι σίγουρα ρεαλιστική και κυρίως, πιο ουσιαστική και εφαρμόσιμη στην πράξη, όπως έδειξαν και τα αποτελέσματα από την πιλοτική  εφαρμογή της την προηγούμενη διετία.

 Συνάδελφοι,
Η κατά πάντων άρνηση σε μία εποχή που όλοι και όλα αμφισβητούνται και κρίνονται από την κοινωνία, ελλοχεύει τον κίνδυνο της κοινωνικής κατακραυγής και απομόνωσης.
ΕΝΟΤΗΤΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ-ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ 
Ο αιρετός σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: